anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam za smarta, ale nie jest aktywny

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:119459345
#2 Obserwator#

Witam,

zapłaciłam za smarta, ale nie jest aktywny. Co powinnam zrobić?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

Może jesteś zalogowana na niewłaściwym koncie?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119459345 Widzę, że na koncie, z którego piszesz jest usługa Smart! aktywna od 11 grudnia. Czy w tej zakładce pojawia się informacja o aktywnej usłudze? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:119459345
#2 Obserwator#

U mnie jest informacja, że usługa wygasła?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119459345 Sprawdź proszę, w zakładce Konto czy jesteś zalogowana do konta z loginem 
Client:119459345 (możesz to sprawdzić również po mailu, na którego otrzymałaś informację o wykupieniu usługi). Jeżeli nie, to wyloguj się, a następnie zaloguj do prawidłowego konta z wykupioną usługą Smart!. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:119459345
#2 Obserwator#

Faktycznie- byłam na innym koncie- nawet nie wiem jak to się stało🫣😅. Dziękuję

oznacz moderatorów