Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zapłaciłam za smarta, ale nie jest aktywny. Co powinnam zrobić?
Może jesteś zalogowana na niewłaściwym koncie?
@Client:119459345 Widzę, że na koncie, z którego piszesz jest usługa Smart! aktywna od 11 grudnia. Czy w tej zakładce pojawia się informacja o aktywnej usłudze?
U mnie jest informacja, że usługa wygasła?
@Client:119459345 Sprawdź proszę, w zakładce Konto czy jesteś zalogowana do konta z loginem
Client:119459345 (możesz to sprawdzić również po mailu, na którego otrzymałaś informację o wykupieniu usługi). Jeżeli nie, to wyloguj się, a następnie zaloguj do prawidłowego konta z wykupioną usługą Smart!. 😊
Faktycznie- byłam na innym koncie- nawet nie wiem jak to się stało🫣😅. Dziękuję