Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 1). Mam smarta. 2). Po leczeniu nowotworowym prawie nie chodzę. 3). Mieszkam w miejscowości 12 km. od miasta. sama. 4). Sąsiadów mam tylko w sezonie letnim. 5). Zaopatruję się przez internet.
DPD Smart, lub INPOST Smart, lub Pocztex Smart, zawsze dostarczają do mnie pod drzwi przesyłki szybko, bez problemów.
Jednak kurierzy DHL nie przyjeżdżają do mnie, i podobnych miejscowościach bo trzeba zboczyć z głównej drogi. Zostawiają przesyłkę 12 km w innej miejscowości.
Przy zakupie zawsze wybieram kuriera Smart do drzwi więc powinnam dostać przesyłkę do drzwi! Zawsze jestem w domu!
Ostatnio nie można wybrać kuriera Smart już przy karcie "ZAPŁAĆ". Nie ma opcji dowolnego zaznaczenia kuriera Smart, tylko jest narzucony strategiczny kurier Smart DHL. Zatem kupujący jest przymuszany, zniewolony DHL-em, przez którego wiele osób ma kłopoty.
Proszę o możliwość wyboru kuriera Smart już przy finalizacji zakupu. Proszę jako 17-stoletnia użytkowniczka Allegro i w imieniu innych osób. Proszę tylko o maleńkie kółeczko gdzie zaznaczę innego kuriera Smart z dostawą do drzwi.
Pozdrawiam całym sercem, Krystyna Szmaland, vel yoork_
proszę opisać to również tu: https://pl.trustpilot.com/review/www.dhl.com
Kurier to człowiek. Jeden człowiek, który może być zastąpiony innym. Trzeba to zgłaszać. Firma reaguje. Czasem...
@bosek_2804 wiesz że post nie dotyczy DHL tylko tego że autorka nie jest przed zakupem poinformowana jak zostanie wykonana usługa ( kto przy wiezie ) 😞
@yoork_ wszystko co potrzebuje kurierem kupuje na innym portalu darmowa dostawa do 79 zł i można se wybrać kuriera a nawet jest w darmowej dostawie mój ulubiony InPost Kurier 🙂
@kostas11 odniosłem się do wykonania usługi, mimo, że nie została wybrana przez kupującą z własnej nieprzymuszonej woli. Wała strzela tej pani i Allegro i DHL.
@yoork_ Obecnie nikt nie ma możliwości samodzielnego wyboru kuriera podczas składania zamówienia z opcją bezpłatnej dostawy w ramach Allegro Smart.
Dziękuję za Twój głos w tej sprawie. Jednocześcnie nie mogę obiecać, że w najbliższym czasie wprowadzona zostanie zmiana w tym obszarze.
Na bieżąco monitorujemy zarówno jakość usług świadczonych przez przewoźników jak i poziom Waszego zadowolenia, żeby lepiej dostosowywać rozwiązania do Waszych potrzeb.
Przepraszam, że zapytam. Czyli stojąc na przystanku komunikacji miejskiej i czekając na linię 34, wy na siłę wpychać mnie chcecie do jadącego w innym kierunku 57 ?
"Na bieżąco monitorujemy zarówno jakość usług świadczonych przez przewoźników jak i poziom Waszego zadowolenia, żeby lepiej dostosowywać rozwiązania do Waszych potrzeb. "
Tak z ciekawości @nat_not możesz podać co wynika z Waszego monitorowania i jaki jest nasz poziom zadowolenia w następujących obszarach?
1. Brak wyboru kuriera w smart
2. Widok produktowy a nie ofertowy.
3. Brak opcji "szukaj w opisie"
Podejrzewam, że tu nie chodzi o żaden wybór kuriera przez Allegro w Smarcie pod kątem "zadowolenia" klienta tylko:
1. Preferowanie tam gdzie się da Allegro One.
2. Tam gdzie się nie da, wygra kurier który danego dnia zaoferuje Allegro najniższą stawkę.
Pewnie to samo jest w płatnościami - stąd dwóch operatorów.
A właśnie ... od czego zależy transakcja płatnicza, gdy dostaję raz z PayU, dwa z Allegro Finanse i trzy z Przelewy24 ?
@bosek_2804 Kupujący może mieć taki wybór, kiedyś był teraz widzę najczęściej Przelewy 24. Przecież nie chodzi o wybór kuriera czy operatora płatności, chodzi o to ile zostaje na allegro.