Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, może głupie pytanie ale nie umiem znaleźć na nie odpowiedzi. Otóż planuje zakup monitorów, i dostawe przez kuriera pod dom, jaką opcje mam wybrać aby w przypadku zwrotu, kurier odebrał je ode mnie bezpośrednio spod domu a nie żebym miał zawozić pod punkt nadania.? Posiadam allegro samrt
Jak masz Smarta to zwrot jest zawsze darmowy, opcje zwrotu są w ofercie, ale jak masz dostawę kurierem i jest ileś paczek to prosisz o pomoc( w razie czego) Allegro i dostaniesz pomoc.
Przy zwrocie ze SMART nie ma możliwości aby kurier przyjechał po odbiór.
Przesyłki nadaje się w punktach.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dostawa-z-allegro-smart/metody-dostawy-i-zwrotu-przesylek-w-...
Musi być jakaś kara ze tą lawinę zwrotów, którą codziennie musimy opracowywać i ponosić koszty dostawy do klienta (nawet przy Smarcie), który nie ma zamiaru przemyśleć zakupu przed złożeniem zamówienia.
Musisz zawieźć do punktu odbioru!
KARA!
Tu nie chodzi o nie przemyślany zakup a, o to że kupując monitor możesz mieć dwie te same, sztuki ale jedna z, nich będzie, gorsza jakościowo, mogą mieć różny kontrast, różna jasność, różny backlight bleed. Dlaczego mam brać gorszy jakościowo przedmiot?
@shinu1 Allego umożliwia wyłącznie płatny odbiór przesyłki z adresu przez kuriera DPD. Zobacz tutaj:
Płatny zwrot kurierem DPD powinien być dostępny niezależnie od tego, jaką metodę dostawy wybierzesz. Możliwe zresztą, że nie będziesz mógł wybrać samodzielnie konkretnego kuriera w ramach Smart, system może losowo narzucić Ci dostawcę. Chyba że jesteś szczęśliwcem i masz jeszcze wybór.
@shinu1 w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę, aby ją otrzymać po zgłoszeniu zwrotu konieczny będzie kontakt za pomocą formularza.
@la_nika w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera
Czy to będzie zwrot darmowy?
@-Sainkho- tak, jeśli zamówienie będzie Smart!, to będzie to darmowy zwrot w ramach Smart!
Tak bo mam Smart,
@la_nika w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę, aby ją otrzymać po zgłoszeniu zwrotu konieczny będzie kontakt za pomocą formularza.
Czy dotyczy to wyłącznie przesyłek o większych gabarytach?
Poprosiłam o pomoc w zwrocie Smart produktów dostarczonych przez UPS, ponieważ nie mam możliwości wyjścia z domu i nadania paczek na poczcie. Oczywiście sama sobie tego kuriera nie wybrałam, zrobił to system wbrew mojej woli (UPS nie doręcza mi przesyłek w bezpieczny sposób).
Mogę nadawać przesyłki tylko przez DPD. Poprosiłam o wygenerowanie etykiet, lecz odmówiono mi, twierdząc, że nie ma takiej możliwości. Nie prosiłam nawet o podjazd kuriera, bo i tak jest u mnie regularnie i zabiera zawsze paczki pickup.
Zwroty zgłoszone dzisiaj, o numerach:
● 6RZ3/2024
(zamówienie 08c4faf0-8d28-11ef-84a5-6b0b0b2b772e)
● 62JLN/2024
(zamówienie b493c530-8ce4-11ef-85d6-e970f14fd51e)
Byłabym wdzięczna za pomoc.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Odpowiedź konsultantki:
"Nie mamy możliwości wygenerowania etykiet zwrotnych DPD dla przesyłek nadanych kurierem UPS na adres domowy. Tą informację specjalnie dodatkowo zweryfikowałam i potwierdziłam. Jedyną dostępną darmową opcją jest zwrot Pocztą Polską".
Takie są skutki decydowania o wyborze za kupującego. Darmowy zwrot Smart staje się fikcją.
To coś nowego, ale pokazuje tylko ze Allegro się stacza.
@LEW433 Allegro ostatnio bardzo stara się marginalizować usługi DPD. Są chyba ostatnie w hierarchii dostaw kurierskich wybieranych przez algorytm Smart. Nie dość, że muszę rezygnować z zakupu, gdy jest dostępny Pocztex (zawsze jest wybierany, mimo że ma najdłuższe terminy), to teraz jeszcze muszę uważać na UPS, bo przesyłki lądują za płotem, skąd każdy może je zabrać.
Wiec dobrze piszę, idziemy na dno- Allegro.