anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty monitorów bezpośrednio spod domu

MAMY ROZWIĄZANIE!
shinu1
#8 Zapaleniec#

Witajcie, może głupie pytanie ale nie umiem znaleźć na nie odpowiedzi. Otóż planuje zakup monitorów, i dostawe przez kuriera pod dom, jaką opcje mam wybrać aby w przypadku zwrotu, kurier odebrał je ode mnie bezpośrednio spod domu a nie żebym miał zawozić pod punkt nadania.? Posiadam allegro samrt Screenshot_20240828-152658_Opera.png

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz Smarta to zwrot jest zawsze darmowy, opcje zwrotu są w ofercie, ale jak masz dostawę kurierem i jest ileś paczek to prosisz o pomoc( w razie czego) Allegro i dostaniesz pomoc.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Przy zwrocie ze SMART nie ma możliwości aby kurier przyjechał po odbiór.
Przesyłki nadaje się w punktach.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dostawa-z-allegro-smart/metody-dostawy-i-zwrotu-przesylek-w-...

oznacz moderatorów
TechnikaLublin
#8 Zapaleniec#

Musi być jakaś kara ze tą lawinę zwrotów, którą codziennie musimy opracowywać i ponosić koszty dostawy do klienta (nawet przy Smarcie), który nie ma zamiaru przemyśleć zakupu przed złożeniem zamówienia.
Musisz zawieźć do punktu odbioru!

KARA!

oznacz moderatorów
shinu1
#8 Zapaleniec#

Tu nie chodzi o nie przemyślany zakup a, o to że kupując monitor możesz mieć dwie te same, sztuki ale jedna z, nich będzie, gorsza jakościowo, mogą mieć różny kontrast, różna jasność, różny backlight bleed. Dlaczego mam brać gorszy jakościowo przedmiot? 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@shinu1 Allego umożliwia wyłącznie płatny odbiór przesyłki z adresu przez kuriera DPD. Zobacz tutaj: 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-platnych-metod-...

Płatny zwrot kurierem DPD powinien być dostępny niezależnie od tego, jaką metodę dostawy wybierzesz. Możliwe zresztą, że nie będziesz mógł wybrać samodzielnie konkretnego kuriera w ramach Smart, system może losowo narzucić Ci dostawcę. Chyba że jesteś szczęśliwcem i masz jeszcze wybór.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shinu1 w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę, aby ją otrzymać po zgłoszeniu zwrotu konieczny będzie kontakt za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@la_nika w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera

Czy to będzie zwrot darmowy?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@-Sainkho- tak, jeśli zamówienie będzie Smart!, to będzie to darmowy zwrot w ramach Smart! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
shinu1
#8 Zapaleniec#

Tak bo mam Smart, 

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@la_nika w przypadku zamówienia Smart! wciąż możesz otrzymać etykietę z podjazdem kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę, aby ją otrzymać po zgłoszeniu zwrotu konieczny będzie kontakt za pomocą formularza

Czy dotyczy to wyłącznie przesyłek o większych gabarytach?

Poprosiłam o pomoc w zwrocie Smart produktów dostarczonych przez UPS, ponieważ nie mam możliwości wyjścia z domu i nadania paczek na poczcie. Oczywiście sama sobie tego kuriera nie wybrałam, zrobił to system wbrew mojej woli (UPS nie doręcza mi przesyłek w bezpieczny sposób).

Mogę nadawać przesyłki tylko przez DPD. Poprosiłam o wygenerowanie etykiet, lecz odmówiono mi, twierdząc, że nie ma takiej możliwości. Nie prosiłam nawet o podjazd kuriera, bo i tak jest u mnie regularnie i zabiera zawsze paczki pickup.

Zwroty zgłoszone dzisiaj, o numerach:

● 6RZ3/2024
(zamówienie 08c4faf0-8d28-11ef-84a5-6b0b0b2b772e)

● 62JLN/2024
(zamówienie b493c530-8ce4-11ef-85d6-e970f14fd51e)

Byłabym wdzięczna za pomoc.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

Odpowiedź konsultantki:

"Nie mamy możliwości wygenerowania etykiet zwrotnych DPD dla przesyłek nadanych kurierem UPS na adres domowy. Tą informację specjalnie dodatkowo zweryfikowałam i potwierdziłam. Jedyną dostępną darmową opcją jest zwrot Pocztą Polską".

Takie są skutki decydowania o wyborze za kupującego. Darmowy zwrot Smart staje się fikcją.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To coś nowego, ale pokazuje tylko ze Allegro się stacza.

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@LEW433 Allegro ostatnio bardzo stara się marginalizować usługi DPD. Są chyba ostatnie w hierarchii dostaw kurierskich wybieranych przez algorytm Smart. Nie dość, że muszę rezygnować z zakupu, gdy jest dostępny Pocztex (zawsze jest wybierany, mimo że ma najdłuższe terminy), to teraz jeszcze muszę uważać na UPS, bo przesyłki lądują za płotem, skąd każdy może je zabrać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wiec dobrze piszę, idziemy na dno- Allegro.

oznacz moderatorów