Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Podczas wystawiania masowych aukcji za pomocą Allegro Bulk napotkałem problem: w przypadku jednego z produktów na stronie Allegro został przypisany cennik Smart, mimo że w pliku Excel wyraźnie określona jest opcja dostawy realizowanej przez sprzedającego. Produkt nie mieści się do paczkomatu, a w pliku Bulk jednoznacznie wskazano dostawę przez sprzedającego. Najprawdopodobniej Allegro niepoprawnie wczytało te informacje.
Jak mogę rozwiązać tę sytuację?
Z góry dziękuję za pomoc.
/kupujący zapłacił już za produkt
Jak nie opłaci l to nie problem zmienisz, ale jak opłacił to : @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mam czas wysyłki do wtorku, kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? Ponadto nie chcę narażać się na punkty ujemne allegro.
@Nikex Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią. Muszę jednak nadmienić, że, nawet gdy cennik zostanie poprawiony, to metody w już złożonym zamówieniu nie da się zmienić. Sugeruję, abyś skontaktował się z kupującym w celu wyjaśnienia sprawy i jeśli ten się zgodzi, wyślij przedmiot dedykowaną metodą, o której wspomniałeś.
Czy mogę klientowi napisać w wiadomości, że błąd jest po stronie allegro?
Nie można nazywać kogoś oszustem bez wyroku sądu
A poza tym to sprzedawca odpowiada za treść oferty
@Nikex Na ten moment nie mamy potwierdzenia, że wystąpił błąd po naszej stronie.