anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to próba wyłudzenia przez klienta?

tiptop24pl
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił u nas towar z darmową dostawą w smarcie, po jakimś czasie zgłosił zwrot, towar odesłał, a my zwróciliśmy mu pełną kwotę. Dzisiaj Pan otwiera dyskusję w której pisze "proszę o wyjaśnienie, dlaczego nie otrzymałem zwrotu najtańszej formy dostawy oferowanej przez Państwa w dniu odstąpienia od umowy? Proszę o skorygowanie kwoty zwrotu o dodatkową kwotę za najtańsza formę dostawy". Myślałam, że pomylił z innym zakupem, przesłałam potwierdzenie zwrotu i okazuje się, że nie... "Smart oczywiście jest usługą płatną która nie wpływa na obowiązki wynikające z ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca nadal ma obowiązek zwrócić najtańszą formę dostawy w danej ofercie będącej przedmiotem umowy od której Kupujący odstępuje. Jeżeli uważa Pani/i inaczej, proszę o punkt ustawy który mówi o takim wyjątku na który się chce Pani/i powołać." Pan nie poniósł żadnych dodatkowych kosztów i chce żebyśmy mu dopłacili ekstra za koszt wysyłki, którego nigdy nie było... Mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu? Najlepiej z przytoczeniem konkretnych przepisów i punktów w regulaminie. 
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@tiptop24pl  To już kolejny taki wpis dzisiaj. Pewnie zaczął działać seryjny zwracacz, który doszukał się luki w przepisach, i chce się łatwo dorobić. Zwróci tak ze 100 sztuk miesięcznie, i tysiaczek wpadnie

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@tiptop24pl to spytaj się ile zapłacił za zamówienie i ile otrzymał zwrotu na konto? Jeżeli jest tak jak opisujesz to chyba mu w tyłku się przewróciło

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli przesyłka była w smarcie to najniższy koszt zwrotu jest 0 zł tyle ile kosztowała go dostawa.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @tiptop24pl. Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

tiptop24pl
#7 Wielbiciel#

d884ba50-44f8-11ef-bb40-11a7eb1a20ba
Na czacie uzyskałam pomoc i dyskusja została zakończona, ale zastanawiam się jak możemy uchronić się przed takimi sytuacjami i ewentualnym negatywem w odwecie od tego Pana. Czy można nałożyć blokadę na konto osoby, która próbuje wyłudzić pieniądze od sprzedających? 

oznacz moderatorów

Niree_
#9 Pomysłodawca#

Nie otrzyma Pani/i negatywa. Jestem tutaj i także zadałem pytanie na forum w tym temacie. Nikt nie chce niczego wyłudzić, proszę przestać mnie pomawiać.

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@tiptop24pl @SpeedyGonzalezz 

Kupujący źle zrozumiał przepisy ustawy. Nie ma tu żadnej luki prawnej.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/zwrot-koszt%C3%B3w-dostawy-a-allegro-sma...

Implementacja dyrektywy 2011/83/UE do prawa polskiego jest niedoskonała. Czasem trzeba do niej zajrzeć, żeby lepiej zrozumieć, co nasz ustawodawca miał na myśli. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@tiptop24pl @MiMary  Jak wcześniej zauważyłem, to jakiś zwracacz recydywista. Ale stanowisko Allegro zostało już jasno wyrażone w tym wątku

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów