Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u nas towar z darmową dostawą w smarcie, po jakimś czasie zgłosił zwrot, towar odesłał, a my zwróciliśmy mu pełną kwotę. Dzisiaj Pan otwiera dyskusję w której pisze "proszę o wyjaśnienie, dlaczego nie otrzymałem zwrotu najtańszej formy dostawy oferowanej przez Państwa w dniu odstąpienia od umowy? Proszę o skorygowanie kwoty zwrotu o dodatkową kwotę za najtańsza formę dostawy". Myślałam, że pomylił z innym zakupem, przesłałam potwierdzenie zwrotu i okazuje się, że nie... "Smart oczywiście jest usługą płatną która nie wpływa na obowiązki wynikające z ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca nadal ma obowiązek zwrócić najtańszą formę dostawy w danej ofercie będącej przedmiotem umowy od której Kupujący odstępuje. Jeżeli uważa Pani/i inaczej, proszę o punkt ustawy który mówi o takim wyjątku na który się chce Pani/i powołać." Pan nie poniósł żadnych dodatkowych kosztów i chce żebyśmy mu dopłacili ekstra za koszt wysyłki, którego nigdy nie było... Mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu? Najlepiej z przytoczeniem konkretnych przepisów i punktów w regulaminie.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@tiptop24pl To już kolejny taki wpis dzisiaj. Pewnie zaczął działać seryjny zwracacz, który doszukał się luki w przepisach, i chce się łatwo dorobić. Zwróci tak ze 100 sztuk miesięcznie, i tysiaczek wpadnie
@tiptop24pl to spytaj się ile zapłacił za zamówienie i ile otrzymał zwrotu na konto? Jeżeli jest tak jak opisujesz to chyba mu w tyłku się przewróciło
Jeśli przesyłka była w smarcie to najniższy koszt zwrotu jest 0 zł tyle ile kosztowała go dostawa.
Cześć @tiptop24pl. Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis.
d884ba50-44f8-11ef-bb40-11a7eb1a20ba
Na czacie uzyskałam pomoc i dyskusja została zakończona, ale zastanawiam się jak możemy uchronić się przed takimi sytuacjami i ewentualnym negatywem w odwecie od tego Pana. Czy można nałożyć blokadę na konto osoby, która próbuje wyłudzić pieniądze od sprzedających?
Nie otrzyma Pani/i negatywa. Jestem tutaj i także zadałem pytanie na forum w tym temacie. Nikt nie chce niczego wyłudzić, proszę przestać mnie pomawiać.
Kupujący źle zrozumiał przepisy ustawy. Nie ma tu żadnej luki prawnej.
Implementacja dyrektywy 2011/83/UE do prawa polskiego jest niedoskonała. Czasem trzeba do niej zajrzeć, żeby lepiej zrozumieć, co nasz ustawodawca miał na myśli.
@tiptop24pl @MiMary Jak wcześniej zauważyłem, to jakiś zwracacz recydywista. Ale stanowisko Allegro zostało już jasno wyrażone w tym wątku