anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaki jest dokładnie koszt dla sprzedawcy powrotnego przesłania nieodebranej paczki z paczkomatu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
morfeus_sklep
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o konkretną odpowiedź. Wątków było już wiele na ten temat, ale zawsze te odpowiedzi się jakoś rozmywają. Sytuacja jest prosta

  • paczka wysłana ze SMART do paczkomatu InPost
  • nieodebrana w terminie
  • wraca do sprzedawcy

Jakie poniosę koszty jako sprzedawca takiego zwrotu nieodebranej paczki? Ile będzie kosztowała powtórna wysyłka InPostem? 

Od razu zaznaczam, że klient nie zgłasza zwrotu towaru i na ten moment chce powtórnej wysyłki.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

@morfeus_sklep kosztu powrotu nie poniesiesz , jak prawidłowo wykonasz ponowne  nadanie będzie kosztować 11.49

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów