Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę o konkretną odpowiedź. Wątków było już wiele na ten temat, ale zawsze te odpowiedzi się jakoś rozmywają. Sytuacja jest prosta
Jakie poniosę koszty jako sprzedawca takiego zwrotu nieodebranej paczki? Ile będzie kosztowała powtórna wysyłka InPostem?
Od razu zaznaczam, że klient nie zgłasza zwrotu towaru i na ten moment chce powtórnej wysyłki.
@morfeus_sklep kosztu powrotu nie poniesiesz , jak prawidłowo wykonasz ponowne nadanie będzie kosztować 11.49
Nie płacisz ale wątki są i z odpowiedziami np: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/jaki-koszt-dla-sprzedaj%C4%85cego-za-nieod...