
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie moge wysłać paczek przez Allegro Poczta, czy Allegro może cos z tym zrobić ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Błąd nadal nie usunięty, nie mogę wysłać zamówień, klienci czekają... kiedy w końcu sie z tym uporacie ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz przykro mi, ale nie mam jeszcze dla Ciebie odpowiedzi. Dział techniczny jeszcze nie poinformował nas o rozwiązaniu problemu, więc pozostaje mi poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Gdy tylko otrzymam informację w tej sprawie, wrócę tutaj.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz Dostaliśmy odpowiedź, z której wynika, że próbujesz zamówić usługę Allegro One Kurier z odbiorem w Stalowej Woli. Ten przewoźnik nie świadczy tam usług. Na tej stronie możesz sprawdzić dostępność. Zgłaszany problem nie jest więc błedem technicznym.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
rozumiem, co do tej przesyłki już wszystko wiem, ale są jeszcze dwie na DPD, których nadal nie mogę wygenerować. Dzisiaj doszły trzy kolejne z którymi mam ten sam problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz Niestety jeszcze nie mamy odpowiedzi w tej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To są chyba żarty żeby przez 3 dni nie można było naprawić błędu. Mam kolejne zamówienia z wysyłką Dpd i nie mogę generować etykiet, czy ktoś w ogole zajmuje sie tą sprawą??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kolejne numery zamówień których nie moge zrealizować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie na szczęście wszystko działa, ale w takiej sytuacji rozumiem, że to Allegro odpowiada przed klientem, że przesyłki nie dostał? @nat_not ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz Cześć. Czy wciąż pojawia się ten sam komunikat? Możesz wrzucić zrzut ekranu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak cały czas jest ten sam komunikat, screen jest wrzucony wyżej…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AGLOPRIMA2 Weryfikujemy gdzie tkwi błąd. Jeśli jest to rzeczywiście problem z naszym narzędziem, będziemy się kontaktować w tej sprawie ze Sprzedającym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Znaczy wiedza tajemna...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nadal nic nie wiadomo ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz Powinieneś otrzymać od nas wiadomość mejlową w tej sprawie. Problem wynika z faktu, podałeś niepoprawny kod pocztowy w Książce adresowej (zakładka Zamówienia). Wcześniej miałeś kod 37-470 Zaklików, teraz jest 35-450 Stalowa Wola.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekam na maila, bo nie przypominam sobie żebym zmieniał cokolwiek w adresie, a tak z dnia na dzień przestało działać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Art-tusz W takim razie sprawdzimy dokładnie zmiany jeśli chodzi o książkę adresową i wrócę do Ciebie jeszcze z informacją, gdy dostanę szczegóły.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejny dzień problem nie usunięty, czy to naprawdę aż taki błąd ze tak cieżko go sprawdzić i usunąć ? Klienci zakładają dyskusje wysyłki są opóźnione i spada moja jakość sprzedaży czy Allegro może coś zrobić ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy uzyskam w końcu informacje kiedy bede mógł normalnie wygenerować etykiety i wysłać zamówiony towar ?????

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile mam jeszcze czekać na odpowiedz ?