anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient ma SMART i zrobił dwa zamówienia tego samego dnia.

PARTSLY
#8 Zapaleniec#

Klient ma SMART i zrobił dwa zamówienia tego samego dnia.

jedno weszło w SMART, drugie nie (ze względu na zbyt niską kwotę). 

Zależy mi na klientach i ich zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie. Wyśle wszystko jedną paczką. Jak oddać środki za transport? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

TechartGSM
#9 Pomysłodawca#

Jak wyślesz jedną paczką, to druga będzie wisiała jako nienadana i obniży Ci jakość sprzedaży. Mało tego, nie udowodnisz że wysłałeś ten towar w razie jakiegoś problemu z kupującym - na przykład jak odstąpi od umowy z powodu nienadania przesyłki. Nie byłbym nadgorliwym... 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@PARTSLY jak się nic nie odzywa wyślij dwie, mniej problemów 🙂 a kasę możesz oddać klikasz Akcje i na dole masz zwróć wpłatę, odhaczasz towar i oddajesz za przesyłkę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

Banalna sprawa.

Naciśnij zwrot w tym zakupie bez smarta i zaznacz tylko zwrot kosztów przesyłki.

Zrób nadanie dla paczki ze smartem i nr przesyłki wklej do tej drugiej (możesz to zrobić w opcji Dodaj nr przesyłki).

Szacun z uczciwość i podejście.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Autozaslony @PARTSLY Dokładnie tak robię - i wszyscy zadowoleni, włącznie ze statystykami Allegro.

@PARTSLY Na wszelki wypadek przy zwrocie kosztu przesyłki wklej info, że wysyłasz razem. Tam jest pole na wiadomość

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PARTSLY tak jak pisze  TechartGSM mogą być problemy.Jak chcesz zadowolić klienta to go uprzedź  o swoim pomyśle abyś miał na piśmie to. Tylko musisz się pogodzić w takim wypadku z ujemnymi punktami w jakości sprzedaży (chyba, że masz niewykorzystany na allegro numer przesyłki i go wstawisz do zamówienia bez smart)

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Client:44052296 Teraz już może wkleić ten sam numer przesyłki (jeśli jest do tej samej osoby), i będzie zaliczony do statystyk. Kiedyś faktycznie trzeba było kombinować, ale od jakiegoś czasu jest normalnie (przynajmniej pod tym względem)

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TomBanknoter to nie wiedziałem 🙂  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  potwierdzicie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 potwierdzam, można tak zrobić. Oczywiście pod warunkiem, że numer przesyłki jest prawidłowy i taki sam w obu zamówieniach.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

ale to żadna nowość. ja juz tak 5 lat temu robiłam...

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@PARTSLY 

jedno weszło w SMART, drugie nie (ze względu na zbyt niską kwotę

Bez powodu się takie rzeczy nie dzieją!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@PARTSLY Dobrze że myślisz o kupujących, ale  w takim przypadku powinieneś wysłać zgodnie z zamówieniem.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@LEW433 Nudzisz konia. Nawet moderacja napisała, że można wysłać razem i podać jeden numer. Aczkolwiek wypada uzgodnić/powiadomić. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów