Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient ma SMART i zrobił dwa zamówienia tego samego dnia.
jedno weszło w SMART, drugie nie (ze względu na zbyt niską kwotę).
Zależy mi na klientach i ich zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie. Wyśle wszystko jedną paczką. Jak oddać środki za transport?
Jak wyślesz jedną paczką, to druga będzie wisiała jako nienadana i obniży Ci jakość sprzedaży. Mało tego, nie udowodnisz że wysłałeś ten towar w razie jakiegoś problemu z kupującym - na przykład jak odstąpi od umowy z powodu nienadania przesyłki. Nie byłbym nadgorliwym...
@PARTSLY jak się nic nie odzywa wyślij dwie, mniej problemów 🙂 a kasę możesz oddać klikasz Akcje i na dole masz zwróć wpłatę, odhaczasz towar i oddajesz za przesyłkę 🙂
Banalna sprawa.
Naciśnij zwrot w tym zakupie bez smarta i zaznacz tylko zwrot kosztów przesyłki.
Zrób nadanie dla paczki ze smartem i nr przesyłki wklej do tej drugiej (możesz to zrobić w opcji Dodaj nr przesyłki).
Szacun z uczciwość i podejście.
@Autozaslony @PARTSLY Dokładnie tak robię - i wszyscy zadowoleni, włącznie ze statystykami Allegro.
@PARTSLY Na wszelki wypadek przy zwrocie kosztu przesyłki wklej info, że wysyłasz razem. Tam jest pole na wiadomość
@PARTSLY tak jak pisze TechartGSM mogą być problemy.Jak chcesz zadowolić klienta to go uprzedź o swoim pomyśle abyś miał na piśmie to. Tylko musisz się pogodzić w takim wypadku z ujemnymi punktami w jakości sprzedaży (chyba, że masz niewykorzystany na allegro numer przesyłki i go wstawisz do zamówienia bez smart)
@Client:44052296 Teraz już może wkleić ten sam numer przesyłki (jeśli jest do tej samej osoby), i będzie zaliczony do statystyk. Kiedyś faktycznie trzeba było kombinować, ale od jakiegoś czasu jest normalnie (przynajmniej pod tym względem)
@TomBanknoter to nie wiedziałem 🙂 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ potwierdzicie ?
@kostas11 potwierdzam, można tak zrobić. Oczywiście pod warunkiem, że numer przesyłki jest prawidłowy i taki sam w obu zamówieniach.
ale to żadna nowość. ja juz tak 5 lat temu robiłam...
jedno weszło w SMART, drugie nie (ze względu na zbyt niską kwotę
Bez powodu się takie rzeczy nie dzieją!!
@PARTSLY Dobrze że myślisz o kupujących, ale w takim przypadku powinieneś wysłać zgodnie z zamówieniem.
@LEW433 Nudzisz konia. Nawet moderacja napisała, że można wysłać razem i podać jeden numer. Aczkolwiek wypada uzgodnić/powiadomić.