Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient kupił towar w smarcie ( Allegro One Kurier) a następnie dokonał zwrotu.
Wczoraj doszła do mnie paczka A002RUQ6D0 - zwrot od klienta ale to nie jest towar jaki sprzedałem klientowi !
Klient twierdzi że włożył mój towar (bardzo mała paczka) do automatu Allegro z opisanym kodem zwrotu, pozniej wiadomo że kurier Allegro wyciaga te paczki z automatu i dopiero nakleja etykiety - ale kurier musiał coś pomylić bo dostałem z 10x wieksza paczke niż właściwa z innym towarem ale etykieta naklejona jest poprawna - czyli po prostu kurier nakleił poprawna etykiete na nie ta paczke, prosze o pomoc w ustaleniu co się stało. W jaki sposób można to reklamować, pewnie to musiałby zrobić nadawca paczki czyli kupujący?
Towar jaki otrzymałem to jakieś akcesoria typu dekoracja domu czy coś podobnego, zupełnie nie moja branża...
Z poważaniem
Sławomir
@czerwonybonzaj Przekazałam tę sprawę do odpowiedniego zespołu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@czerwonybonzaj Dostałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową (korespondencja nr 54383785). Odpowiedz na nią.
Tak, odpisałem na tego emaila, ale ponieważ nie mam pojecia ani to co dokładnie jest za towar otrzymany ani do kogo należy tak więc też nie wiem gdzieon miał być odesłany... Może się ktoś inny odezwie kto otrzymał ten mój zwracany towar...
Co w takiej sytuacji mam zrobic z procedura zwrotu?
W systemie allegro widnieje jako paczka zwrotna dostarczona do mnie a to przecież nie jest ten właściwy zwracany towar...
@czerwonybonzaj Proszę, żebyś tę sprawę wyjaśniał w rozpoczętej korespondencji mejlowej. Doradcy udzielą Ci niezbędnych informacji.
@czerwonybonzaj prawo pozwala ci na wstrzymanie się ze zwrotem kasty aż nie odzyskasz swojego towaru. Kod zwrotu smart nie jest dowodem nadania paczki w myśl ustawy.