Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uważam, że nadużywanie przez Klientów darmowych zwrotów, w postaci dobierania drugiego produktu, żeby mieć darmową wysyłkę, jest ze strony tych Klientów zachowaniem zatruwającym środowisko, sprzecznym z ochroną przyrody i wytwarzającym mnóstwo dodatkowego niepotrzebnego śladu węglowego.
Pomyślcie ile ciężarówek z paczkami rocznie byłoby mniej, gdyby nie było zwrotów będących zwykłym, wyłudzeniem darmowej wysyłki? Czy p. Brzoska z Inpostu, na każdym kroku piszący w swoich materiałach, jak to zmniejszają ślad węglowy, wie ile jego transporty niepotrzebnych paczek od zaradnych Klientów generują tego śladu? Ile zasobów w postali paliw, energii, materiałów idzie na obsługę tego, żeby tacy Klienci zaoszczędzili 10zł?
Dodatkowo Allegro - czy Wy, dalej będziecie do tego przykładać rękę? Do dewastacji naszej planety?
Proszę o odpowiedź, ponieważ chciałbym przekazać ją mojej sąsiadce Oli, która na to patrzy i ją serce boli.
Przy tej sumarycznej prowizji warto zastanawiać się czy warto zaprzątać sobie głowę Allegro dodając do tego te patologie, które wyhodowali sami.
Taka ciekawostka - w kilku innych miejscach gdzie sprzedajemy, gdzie zwrot dla kupujących nie jest darmowy ilość zwrotów wynosi 0. Zero. Nie było do tej pory ŻADNEGO zwrotu. Jak kupujący wie, ze za ewentualny zwrot będzie musiał zapłacić to robi przemyślane zakupy, a nie tak jak tutaj - dodaje do koszyka co popadnie a potem 3/4 do zwrotu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Będziecie może poruszać kwestie nadużywań Smarta ?
Osobiście zacząłem sprzedawać tańsze rzeczy i nagminnie ktoś dobiera produkty do 45 zł. potem zwraca i zostawia np. coś co kosztuje 10 zł.
Koszty przesyłki, czas i faktycznie ekologia. Niech ktoś od Was policzy ile Was kosztuje dodatkowo rocznie takie zachowanie klienta.
Trzeba kupować na oficjalnym sklepie allegro , zostawiać sobie najtańszy produkt i odsyłać.... Może wtedy ktoś to ogarnie. Choc na rozum w Allegro bym nie liczył. Za to na podwyżkę prowizji , to i owszem
Witam, ja poradziłam sobie tak z darmowymi zwrotami, że wyłączyłam smarty. Jak klient musi zapłacić za zwrot, to się zastanowi ile i co kupuje. Koniec z nadużywaniem darmowych zwrotów. Teraz lepiej śpię, bo nie użeram się z cwaniarkami. POLECAM
Wyłączamy w metodach dostawy smart i po problemie. Jak klient będzie musiał zapłacić za zwrot towaru kupionego tylko po to aby obejrzeć, to dwa razy pomyśli przed zakupem.