Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Program Szybkich Dostaw, który wprowadziliśmy na początku tego roku, oceniliście jako zbyt skomplikowany. Ponieważ wsłuchujemy się w Wasze sugestie, 19 lipca 2021 r. ruszamy z nową propozycją - Programem Szybkich Wysyłek. Zasady uzyskania bonusu będą dużo prostsze.
Jak działa Program Szybkich Wysyłek
Nie musicie do nas zgłaszać chęci udziału w programie. Bonus od 0,99 zł brutto do 3,99 zł brutto naliczymy automatycznie, jeśli:
Z regulaminem Programu Szybkich Wysyłek możecie się zapoznać tutaj.
Warto przypomnieć, że paczkę uznajemy za nadaną, gdy kurier ją zeskanje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika. Ta zasada dotyczy przesyłek, które nadajecie:
Aby skutecznie nadać paczkę, należy umieścić ją w Paczkomacie lub zanieść do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika. Po tej godzinie kurier odbiera i skanuje paczki.
Rabaty w obecnym Programie Szybkich Dostaw będziemy przyznawać do 18 lipca 2021 r. włącznie.
@KsiegarniaDANIEL, jeśli nadasz paczkę na miejscu (na poczcie) tego samego dnia, którego otrzymałeś zamówienie, otrzymasz rabat. Zachęcam Cię do nadawania przesyłek o jak najwcześniejszej godzinie. 🙂
@mr_oma , mam umowę z Pocztą Polską, przesyłki mam obrobione do godz. 13, czyli utworzone listy nadawcze, o 14 wszystkie są spakowane i czekają na kierowcę poczty, który przyjeżdża przed 16-tą, a ok. 17-18 są skanowane w sortowni poczty. Co mam więcej uczynić, aby skorzystać z Programu Szybkich Wysyłek, skoro nadaję tego samego dnia, co wpływa zamówienie?
@daniel_net_pl Godzina graniczna. Dla formy dostawy Allegro Pocztex Kurier 48 i Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie jest to 15:00. Jeśli więc Twoje paczki są skanowane później, automatycznie się nie kwalifikują.
W tej sytuacji pozostaje Ci jedynie negocjowanie godziny odbioru.
Nie wiem z jakiego powodu dyskryminujecie Pocztę Polską, ale przemodelowalem swoje cenniki i za kilka dni, po dogadaniu się z kierowcą DPD, nie będzie w moich ofertach dostaw pocztowych.
P. S. Nawet jeśli kierowca poczty odbierze ode mnie o 13 to do sortowni przyjeżdża zawsze po 15.
A 15 to graniczna godzina priorytetów w okienku w placówce, a nie dla klienta z umową.
Od 6 września 2021 r. naliczamy rabat również za wszystkie przesyłki, które spełnią warunki programu i które nadacie poniższymi metodami dostawy:
@Albus_PL zapomniałes jeszcze o różnym koszcie pobieranej prowizji w zależności od wybranej kategorii sprzedaży
Mam pytanie: jaka jest godzina graniczna paczki Orlen? Mój punkt jest czynny od 7 do 22. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Newday5 godzina graniczna w przypadku ORLEN paczki i Allegro ORLEN paczki zależy od indywidualnych ustaleń z przewoźnikiem.
Witam.
W jakim czasie dokonywane są zwroty za wysyłkę zamówienia w tym samym dniu, czyli ZWROTY W PROGRANIE SZYBKICH WYSYŁEK? Dokonałam wysyłki kurierem DPD w dniu zakupu zamówienia, które składało się z dwóch paczek 04.11.2021 i do tej pory nie widzę zwrotu za wysyłkę na koncie. Co jest zabawne to paczki wysłane były w tym samym dniu i odbiór kuriera też w tym samym czasie ale paczki doszły w odstępie 1 dniowym. Jedna doszła w piątek, druga w poniedziałek. Czy dlatego zwrot nam nie przysługuje?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ponawiam pytanie
@DrukiHD Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
W ramach Programu Szybkich Wysyłek, kiedy nadasz przesyłkę w dniu złożenia i opłacenia zamówienia zostanie Ci przyznany rabat, jednak najpierw musimy otrzymać potwierdzenie od przewoźnika, że przesyłka została przekazana kurierowi i rozpoczęła swoją podróż do kupującego. Powinieneś zobaczyć to w rozliczeniach z Allegro najpóźniej do końca następnego dnia od momentu, kiedy otrzymamy status.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czyli jeśli allegro nie dostanie jakiegoś potwierdzenia od przewoźnika, ale mimo to przesyłka, którą klient zakupił zostanie wysłana, odebrana i potwierdzona przez kuriera o odebraniu tego samego dnia to i tak można nie dostać rabatu?
Nie tylko wtedy nie dostaniesz rabatu. Nawet jeśli jest zakup i wysyłka w tym samym dniu, ale przykładowo kierowca Inpostu zeskanuje twoją paczkę o 16:01 i mimo że klient dostanie ją nazajutrz, to nie dostaniesz zwrotu prowizji, bo nie zadbałeś o to, żeby kierowca przylatywał do ciebie helikopterem lecąc ponad korkami na trasie.
@daniel_net_pl tak nie jest. Nadając przesyłkę do godziny granicznej danego przewoźnika masz pewność, że zostanie uznana za nadaną tego samego dnia. Ale nie ma to znaczenia czy kurier zeskanuje ją o 15:59 czy 16:01, a nawet 4 rano (dopiero na sortowni). Program dotyczy każdej przesyłki która otrzyma status nadana do 4:00 kolejnego dnia. Oznacza to że kurier nie musi jej skanować, może być zeskanowana dopiero w sortowni i wtedy też dokonamy naliczenia w programie. W tym programie najważniejsze aby została nadana tego samego dnia, w którym kupujący dokonał zakupu i opłacił zamówienie (a w przypadku pobrań, wypełnił formularz).
@DrukiHD tak, jeśli nie otrzymamy żadnej informacji od przewoźnika to nie będziemy wiedzieć kiedy przesyłka została nadana.
@la_nika przepraszam ale albo zbyt duży bałagan w wątku albo sami sobie zaprzeczacie:
Ty piszesz: "Program dotyczy każdej przesyłki która otrzyma status nadana do 4:00"
a kilka postów wyżej @nat_not podaje: "Godzina graniczna. Dla formy dostawy Allegro Pocztex Kurier 48 i Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie jest to 15:00. Jeśli więc Twoje paczki są skanowane później, automatycznie się nie kwalifikują."
No ta jak to w koncu jest??????
podpisuje się pod pytaniem
@_Likos_ "Godzinę graniczną" określa spedytor i jest to godzina do której musisz mu dostarczyć przesyłkę (włożyć do paczkomatu, zanieść na pocztę albo wezwać kuriera). Masz wtedy gwarancję że zostanie przekazana do sortowni lub zeskanowana przez kuriera zgodnie z wymaganiami Allegro do 4:00 dnia następnego.
@annas14-firma no włąsnie z tego co pisze @nat_not to nie tylko spedytor ją określa lecz allegro sie do niej stosuje. W sprawie opisanej przez @daniel_net_pl oddaje on wszystkie paczki i wyjeżdzają tego samego dnia wiec na pewno są skanowane do godz 4 rano i wyjeżdzają do klientów. A jednak według słow nat_not "automatycznie się nie kwalifikują." Dlatego spytałem o rozbieżności miedzy tym co pisze jedna i druga moderatorka.
@la_nika Co jest dla was INFORMACJĄ od przewoźnika? Czy to jest jakaś bezpośrednia wiadomość o wysłaniu przesyłki danego dnia od przewoźnika? A co z informacją na stornie przewoźnika o wszystkich statusach danej przesyłki, jeśli ewidentnie widnieje, że paczka została wysłana w tym samym dniu w którym klient zakupił?