Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Program Szybkich Dostaw, który wprowadziliśmy na początku tego roku, oceniliście jako zbyt skomplikowany. Ponieważ wsłuchujemy się w Wasze sugestie, 19 lipca 2021 r. ruszamy z nową propozycją - Programem Szybkich Wysyłek. Zasady uzyskania bonusu będą dużo prostsze.
Jak działa Program Szybkich Wysyłek
Nie musicie do nas zgłaszać chęci udziału w programie. Bonus od 0,99 zł brutto do 3,99 zł brutto naliczymy automatycznie, jeśli:
Z regulaminem Programu Szybkich Wysyłek możecie się zapoznać tutaj.
Warto przypomnieć, że paczkę uznajemy za nadaną, gdy kurier ją zeskanje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika. Ta zasada dotyczy przesyłek, które nadajecie:
Aby skutecznie nadać paczkę, należy umieścić ją w Paczkomacie lub zanieść do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika. Po tej godzinie kurier odbiera i skanuje paczki.
Rabaty w obecnym Programie Szybkich Dostaw będziemy przyznawać do 18 lipca 2021 r. włącznie.
@DrukiHD Informacją jest już zeskanowanie paczki przez przewoźnika, która trafia do nas przez system.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Według tego co ko_alka pisze w odpowiedzi15.11 godz 09:17 przesyłka nr. 1000376199437U powinna zostać zakwalifikowana w programie Szybkich Wysyłek a nie została. No chyba, że ja coś źle widzę. Proszę mi na tym przykładzie wytłumaczyć dlaczego nie. Zakup 16.11 godz. 11:38, wysyłka 16.11 i przyjęta na odział PDP 16.11. Co jest nie tak?
Dobrze poczekam. A co z tymi przesyłkami 1000372134414U oraz 1000372134415U. Dlaczego te nie zakwalifikowały się?
@DrukiHD, czy do obu tych przykładów mogę Cię prosić o wskazanie numerów zamówień? Dzięki temu będzie mi łatwiej to sprawdzić. 🙂
Zamówienie cf57826f-3d66-11ec-a9aa-313cd73b32e9. Te dwie paczki to do tego jednego zamówienia
@DrukiHD, wartość zamówienia to mniej niż 80 zł, więc nie spełnia warunków opustu.
Ok, czyli do 80 zł zakup jest przez sprzedającego sponsorowany na kwotę 3,99 nawet jak wyślemy w tym samym dniu co był dokonany zakup ? A ile będzie musiał zapłacić za wysyłkę sprzedający jeśli zamówienie będzie za 40,5 i będzie to zamówienia składające się z 5 wysyłek bo nie można tych produktów razem zapakować ? Czyli upustu tutaj nie będzie?
@DrukiHD, jest to opisane w regulaminie Programu Szybkich Dostaw, który podlinkowałam Ci powyżej. 🙂 Opust otrzymuje się po spełnieniu wszystkich wymagań:
Jeśli te kryteria zostaną spełnione, opust przyznajemy od kwoty ustalonej w tej tabelce:
Natomiast muszę Cię przeprosić za wprowadzenie w błąd, w sprawie Twojego pierwszego zapytania o przesyłkę nr 1000376199437U. Nie załapała się do Programu Szybkich Wysyłek właśnie z powodu zbyt niskiej kwoty.
Dobra wiadomość jest taka, że jeśli w swoich ofertach udostępniasz kurierskie metody dostawy, za które rozliczasz się z nami, za zamówienie w przedziale od 40 zł do 79,99 zł za przesyłkę poniżej 80 zł nie dopłacasz do Allegro Smart! Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule.
A 2 przesyłki z tego zamówienia 50d19951-3e1d-11ec-a678-85d58f3af2a4? Też nie zakwalifikowano do tego programu. Dlaczego? A może były tylko ja nie widzę.
@DrukiHD, to zamówienie zostało zakwalifikowane do Programu Szybkich Wysyłek. 🙂
@la_nika
W tym programie najważniejsze aby została nadana tego samego dnia, w którym kupujący dokonał zakupu i opłacił zamówienie (a w przypadku pobrań, wypełnił formularz).
A co się dzieje w przypadku, gdy Kupujący wypełni formularz zwrotu do zamówienia w którym Sprzedający przesyłki jeszcze nie wysłał ? (nie anuluje zamówienia, ale zadeklaruje odesłanie rzeczy w ciągu 14 dni).
I załóżmy, że Sprzedający przesyłki nie wyśle - chociaż formalnie powinien ją nadać, żeby Kupujący miał możliwość ją otrzymać a następnie odesłać (zwrócić) Sprzedającemu .
Czy otrzyma wtedy zwrot zapłaconej kwoty za przesyłkę Allegro SMART ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@A3dam Jeśli przesyłka nie zostanie nadana, nie będzie objęta programem.
@nat_not
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Jeśli przesyłka nie zostanie nadana, nie będzie objęta programem.
To znaczy, że w sytuacji gdy Kupujący dokona zakupu z opcją SMART, a następnie "zgłosi zwrot" zanim Sprzedający wyśle towar - to nie ma przesłanek (poza ekologią) aby zakładać, że dbający o własne interesy Sprzedający nie wyśle towaru, gdyż: nie dostanie zwrotu pobranej przez Allegro opłaty za transport (pomimo, że do faktycznej wysyłki nie doszło).
Jeżeli opcja anulowania już nie jest dostępna np. gdy Sprzedający rozpoczął już realizację zamówienia (a nawet przygotował paczkę do nadania i poniósł dodatkowo koszty związane z jej przygotowaniem) to niewysłanie tej przesyłki przez Sprzedającego wydaje się więc z perspektywy Kupującego skrajnie mało prawdopodobne.
A co ze statystykami ? Czy brak wysyłki jest traktowany tak samo jak brak odpowiedzi na pytanie Kupującego przez 30 dni ?
@nat_not
Do statystyk jakości sprzedaży wliczane są zrealizowane zamówienia, czyli wysłane lub te, do których wystawiono komentarz. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Dziękuję za potwierdzenie.
Czyli podsumowując: Sprzedawca nie wysyłając zamówionej przesyłki (nawet gdy otrzyma od Kupującego przed wysyłką oświadczenie o odstąpieniu od umowy i informację o zamiarze odesłania rzeczy po jej otrzymaniu) i postępując zgodnie z poradami (aby nie wysyłał) niektórych innych Uczestników AG: traci punkty (możliwe do uzyskania gdyby tą przesyłkę wysłał) w obszarach: "Procent zamówień z szybką dostawą", "Zrealizowane zamówienia", "Numery przesyłek uzupełnione w terminie", "Wysyłka w terminie".
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tych obszarach to 300pkt.
Ponadto jak ustaliliśmy poprzednio: traci również pieniądze (traci możliwość odzyskania 1.99zł. lub 3.99zł. pobranych przez Allegro przy sprzedaży ze SMARTEM).
Z powyższego wynika, że Kupującemu może być trudno zachęcić świadomego Sprzedawcę, aby przesyłki nie wysyłał.
Minęła doba i w Allegro ktoś nadal rozkminia co w takich przypadkach?
@nat_not
Dzień dobry, może już było ale tu nie znalazłem, chodzi mi o wysyłkę przez Allegro Paczkomaty. Jak ktoś kupi towar np o 15:50 to muszę go umieścić przed 16:00 w paczkomacie aby zaliczyło do PSW?
Pozdrawiam
Rafał
@mieta_zielona Tak.
A przypadkiem nie musi być jeszcze zeskanowana przez kuriera?