Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule, klientka ma pretensje iż nie otrzymała paczki w terminie.
Nr zam. c9d16830-5318-11f0-bb71-635569e4099b
Nr przes. Allegro AD00MUEUL7
Po statusie widać brak miejsca w maszynie:
Przesyłka została nadana 27 czerwca. Dla Allegro Delivery gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze, czyli przesyłka powinna dotrzeć do 3 lipca. Póki co paczka idzie terminowo.
A soboty i niedziele nie wliczają się do terminu doręczenia, choć często przesyłki są doręczene w weekendy do automatów.
Wszystko się zgadza, tylko klient nie przyjmuje lub nie chce przyjąć tego do wiadomości. Dla niego liczy się tylko: "kup do 12:00 dostawa w sobotę" i żadne inne argumenty go nie przekonują.
@kotzpsem To niech klient przyjmie do wiadomości że czas podany w ofercie jest czasem PRZEWIDYWANYM przez Allegro a nie gwarantowanym a klikając „kup teraz” potwierdził, że zna i akceptuje regulamin allegro i przewoźnika.
przyjmij do wiadomości że jeśli wytłuszczonym drukiem widnieje napis KUP DO XX dostawą w XX to klient nie musi przeczesywać regulaminu żeby sprawdzić czy akurat wytłuszczony druk nie wprowadza w błąd. takie praktyki powinien prześwietlić UOKIK bo skoro to PRZEWIDYWANY czas dostarczenia to powinno być to napisane tuż obok taka sama pogrubiona czcionka. w przeciwnym wypadku to wg. jest naciąganie na zakup klienta który chce szybko otrzymać produkt (i ma do tego prawo skoro wybrał tak oznaczoną ofertę).
Ale czy sprzedawca ma wpływ na firmy kurierskie i ich prace? Jeśli paczka została wysłana zgodnie z deklaracją to pretensje trzeba mieć do firmy kurierskiej, a nie sprzedawcy. Ile razy się zdarzyło, że w aukcji było kup np. do 14 dostawa jutro, sprzedawca paczkę wysłał w ten sam dzień, a przesyłka na następny dzień nie dotarła. I co mam winić sprzedawcę?
A wiesz, że firmy kurierskie nie gwarantują w standardzie doręczania na drugi dzień. A takich które mają taką opcję za dopłatą jest tylko kilka.
A teksty typu "Kup do xx:xx dostawa jutro" wstawia Allegro, a nie sprzedawca. Do tego często przy sprzeciwie sprzedawcy. A w razie czego za błędy Allegro, odpowiada sprzedawca.
@kotzpsem przesyłka została już doręczona do automatu paczkowego i nawet odebrana przez klienta 🙂