Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taką mam sytuację jak w poniższej wiadomości którą wysłałem do ALLEGRO jednak nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Jeśli ktoś miał podobną sytuację to proszę o podpowiedź jak z tego wybrnąć?
Dzień dobry 26.06.2024 wprowadzili Państwo program dostaw Allegro Delivery moja Klientka wybrała dostawę Allegro One Box, One Kurier (Allegro One Box, zielony automat ) jednak nie mogę jej zrealizować ponieważ podczas zamawiania kuriera mam taką informację "Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera" wydaje mi się iż ta opcja wprowadzona z automatu przez Państwa nie powinna wobec powyższego występować w moich aukcjach. Proszę o pilną pomoc co mam zrobić w tej sytuacji. Dziękuję Marek
oddać kasę , albo wysłać na swój koszt
Nie w tym rzecz ta opcja pojawiła się na wszystkich moich aukcjach a wyłączyć jej nie mogę ponieważ stracę wysyłki smart, przecież za chwilę może ktoś zamówić z taką samą opcją i koło się zamyka
@MARCOMTEL można spróbować zmienić sposób wysyłki na Allegro One Box UPS lub Allegro One Box DPD - wtedy powinno się dać wysłać do tego samego automatu.
Jeśli się nie uda, poprosić klienta, żeby anulował transakcję i zamówił jeszcze raz z wysyłką do normalnego paczkomatu.
Hej czy orientujesz się w jaki sposób można zmienić np na ups?
@MARCOMTEL Przed chwilą sprawdzałem, chyba się jednak nie da, jeśli klient wybrał One Kuriera... Pozostaje opcja zamówienia od nowa
Ta opcja pojawiła się na wszystkich moich aukcjach a wyłączyć jej nie mogę ponieważ stracę wysyłki smart, przecież za chwilę może ktoś zamówić z taką samą opcją i koło się zamyka
@MARCOMTEL pokop w ustawieniach , Twojego regionu łon kurier nie obsługuje , nie powinni automatycznie wprowadzić
No właśnie tego nie powinno być ups i dpd i owszem to działa
@MARCOMTEL Musisz poczekać, co odpowiedzą dziewczyny z Allegro. Jeśli Twój kod nie jest obsługiwany przez Allegro One, to ta opcja nie powinna być dostępna do wyboru w Twoich aukcjach.
Taką dostałem odpowiedż
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
W tej sytuacji skieruję prośbę o wykluczenie pana konta z udostępniania metody Allegro One Kurier. Poproszę o podanie kodu pocztowego z Regor realizowana jest wysyłka. "
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Przekazałam prośbę o wyłączenie Pana konto z dostaw Allegro One Kuriera.
Odnośnie już posiadanego zamówienia, może Pan skontaktować się z klientem i poprosić o anulowanie go, i złożenie z nową metodą dostawy. "