Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w ustawieniach godzin składania zamówień, dla przesyłek Allegro Delivery mam ustawioną godzinę 1:00 ponieważ kurier podjeżdża wcześnie rano. Od paru dni otrzymuje zamówienia od klientów i np zamówienie z godziny 10:30 mam wysłać dzisiaj, dlaczego skoro powinienem mieć czas do jutra? Próbowałem też edytować godziny wysyłek i nie da się wpisać żadnej godziny. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@best_produkt doprecyzuj proszę czy masz na myśli 1 w nocy, czy 13? Podaj również przykładowy numer zamówienia, żebym mogła sprawdzić sytuację. 😊
nr zamówienia
@best_produkt a zamówienia po godzinie 1:00 czy teraz 7:00 wysyłasz w tym samym dniu jeszcze?
Nigdy nie wysyłam przed czasem, żeby algorytm mi później nie kazał wcześniej wysyłać. Nawet jak mógłbym wysłać tego samego dnia, ale przy zamówieniu piszę mi że mam czas do jutra to wysyłam jutro. Jeszcze w grudniu przy ustawieniu godz 1:00 w nocy miałem czas na wysyłkę do dnia następnego. Teraz jak piszę mi że mam czas do dzisiaj to wysyłam dzisiaj, ale wiem że nie zawsze mi się uda wysłać bo raz kurier allegro jest o ósmej rano a raz po dziesiątej, jedynie inpost jest konkretny i wiem że mam więcej czasu.
@best_produkt czyli zamówienia np z dzisiaj złożone po 7:00 wysyłasz już jutro?
To masz wyłączone Skuteczność wysyłki
@best_produkt cieszę się, że udało Ci się zmienić godzinę w ofertach. Sprawdziłam wskazane zamówienie i widzę, że prawidłowo zaczytał się czas wysyłki - dziś klient kupił o godzinie 10:29 i czas na jego wysłanie masz do 23 stycznia. 😊
Dzień dobry!
Wczoraj zgłosiłam ten sam problem, niestety sprawa nie została rozwiązana.
Dotyczy to zamówienia 84072520-d7e8-11ef-97ba-ff278c57e17e, którego nie powinnam wysyłać natychmiast, bo wszystkie moje oferty mają wysyłkę w terminie "1 dzień".
Szybką wysyłkę ogarniam tylko za pomocą InPost, ale silnik uczenia maszynowego bierze te dane i nawiązuje je do innych sposobów dostawy. Wydaje mi się, że nie jest to prawidłowe działanie algorytmu. Chciałabym zgłosić ten problem do oddz. IT. Podpinam zdjęcie.
Również proszę uprzejmie o nienaliczeniu punktów karnych z tego zamówienia, bo od wczoraj leży w punkcie DPD (mam potwierdzenie nadania - paragon). System pokazuje tylko: Przesyłka została przygotowana przez nadawcę.
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
E.Kinal, elegance_style