anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie przesyłki inpost

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Witam. Zastanawiam się czy ktoś miał podobny problem i udało mu się uzyskać odszkodowanie. Inpost uszkodził w transporcie przesyłkę. Złożyłem reklamację, oczywiście nieuznania bo paczka była" słabo" zabezpieczona. W załączniku dodaje zdjęcia, gdzie widać uszkodzony karton i nowy oryginalny produkt. Na nowym produkcie w kartonie usiadłem i to na mniejszej powierzchni. Karton nawet się nie zagiął . Produkt został doszczętnie roztrzaskany i połamane zostały nawet elementy drewniane o grubości 4/3 cm. Wychodzi więc na to że powinienem towar metalowymi kątownikami zabezpieczać ? Wysyłam setki takich produktów w ciągu roku i zdarzy się że coś pięknie itp ale tutaj został wiór i to nie miało prawa się stać przy pietrowaniu paczek. Da się w ogóle odzyskać pieniądze od InPost w takiej sytuacji ?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

LEW433
#21 Demiurg#

@BCMuzyczne Zapytajmy u źródła @InPost ale tu czytałem opisane różne sytuacje i trudni jednoznacznie odpowiedzieć, w większości- nie.☹️

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

DSC_1976.JPGDSC_1974.JPGDSC_1975.JPG

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@BCMuzyczne a masz protokół szkody przy odbiorze ? bo jak było odebrane bez uwag to ciężko udowodnić kto jest winny 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Zniszczenie miało miejsce we frachcie i nie zdążyło nawet dotrzeć do klienta. Mam protokół.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@BCMuzyczne odwołaj się, nigdy nie miałem przypadku gdzie w transporcie zanim paczka trafiła do klienta a wynikło uszkodzenie udokumentowane żeby odmawiali 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BCMuzyczne 

Dzień dobry, 

jeśli sprawa dotycząca uszkodzenia przesyłki była wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym, w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient może wnieść odwołanie do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi.


Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.

Odwołanie można zgłosić drogą korespondencyjną lub odpowiadając na wiadomość e-mail do osoby, która zajmowała się rozpatrzeniem reklamacji.

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry @InPost . Taką informację mam w decyzji, więc już się zapoznałem. Proszę bardziej o informację czy paczka nie powinna być ułożona płasko na większej powierzchni w transporcie? Gdyż widać, ze transportowana była pionowo i dlatego została uszkodzona. Jaka jest maksymalna waga do jakiej trzeba zabezpieczyć przesyłkę przed efektami piętrowania podczas transportu? 

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Niezmiernie mi przykro ekspercie @InPost że pytania co do wagi i ułożenia paczki są za trudne aby udzielić klientowi odpowiedzi. Następnym razem wyślę DPD i po krzyku. Przynajmniej reklamacje potrafią uznać jak coś faktycznie z ich winy zostanie zniszczone...

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Wszelkie informacje i wskazówki dotyczące prawidłowego przygotowania i pakowania przesyłek można znaleźć w dokumencie na stronie https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/zasady-przygotowania-i-pakowania-przesylek-inp...

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

"Wszelkie informacje" to dużo powiedziane. Można się dowiedzieć tyle, że jeśli towar się uszkodził to paczka była źle zapakowana. Nie ma odpowiedzi na pytanie, które zadałem. Do jakiej wagi @InPost  należy zabezpieczyć przesyłkę przed piętrowaniem paczek? Chcę sprawdzić siłę nacisku na moim produkcie. Proszę mnie nie odsyłać do regulaminów, gdyż umiem czytać i nie ma takiej informacji. Proszę więc ekspercie o udzielenie konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@BCMuzyczne 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Na chwilę obecną nie możemy jednoznacznie wyjaśnić zaistniałego zdarzenia. 

Jeśli sprawa dotycząca uszkodzenia przesyłki była rozpatrywana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym, proszę o złożenie odwołania od reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania odpowiedzi.

Sytuacja wówczas zostanie ponownie przeanalizowana i sprawdzona.

Odwołanie można zgłosić drogą korespondencyjną lub odpowiadając na wiadomość e-mail do osoby, która zajmowała się rozpatrzeniem reklamacji.

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  proszę o zabranie głosu w tej sprawie.

Próbowałem ustalić wagę do jakiej paczka powinna być zabezpieczona przed piętrowaniem przesyłek w transporcie. Ekspert @InPost  na allegro nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Identyczne opakowania testowaliśmy przed zniszczeniem pod różnymi obciążeniami na wadze i wiemy ile wytrzymuje taki zestaw w ustawieniu pionowym. Prosiłem o przekazanie mi konkretnej informacji liczbowej, do jakiej maksymalnej wagi, powinna być zabezpieczona przesyłka do bezpiecznego przewożenia w transporcie masowym. W regulaminie nie ma takiej informacji a to oznacza, że jakkolwiek przesyłka nie byłaby zabezpieczona, reklamację mogą odrzucić. Brak informacji o maksymalnej wadze, możliwej do nałożenia na mój produkt, uniemożliwia mi sprawdzenie decyzji inpost, która również po odwołaniu jest negatywna. W uzasadnieniu użyto stwierdzenia, że jedne materiały lepiej zabezpieczają a drugie mniej, co jest niedokładne, niemierzalne i nieprofesjonalne. Proszę o przekazanie mi konkretnej i mierzalnej wielkości, która pozwoli mi na jasną ocenę tej sytuacji i odniesienie się do zniszczeń jakie widać na towarze.

Z góry dziękuję za poświęcony czas na zapoznanie się z tematem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BCMuzyczne przykro mi z powodu tej sytuacji, jednak nie mogę podważać decyzji reklamacyjnej przewoźnika. W takiej sytuacji możesz dopytać osobę rozpatrującą odwołanie o dodatkowe informacje związane z reklamacją. Otrzymałam również informację, że waga o jaką pytasz nie jest określona w regulaminie InPost, więc nie będę w stanie jej podać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Tutaj nie chodzi o podważanie ale o ustalenie jasnych reguł. W regulaminie pisze, że paczki są piętrowane i należy je zabezpieczyć. Zgadzam się z tym ale w jakim dokładnie zakresie? Jeśli czołg przejedzie po mojej paczce w trakcie frachtu firmy inpost, to otrzymam negatywną odpowiedź z uzasadnieniem, że nie każdy materiał dobrze zabezpiecza towar i paczka powinna być zabezpieczona przed piętrowaniem? Każda reklamacja uszkodzenia jest z góry przegrana, gdyż nie ma określonej wagi, przed którą towar należy zabezpieczyć. Moje zdanie jest takie @la_nika, że firma Allegro powinna dążyć do tego aby przesyłki, które firmuje swoją nazwą (allegro paczkomaty), wysyłane były według przejrzystych zasad.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BCMuzyczne A ty masz umowę na wysiłki z InPost, czy robisz to za pośrednictwem Allegro?🤔

oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

Mam umowę ale ta paczka wysyłana była metodą Allegro paczkomaty, dlatego problem poruszyłem tutaj.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost To wygląda jakby cały wasz dział magazynu po tym skakał....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

BCMuzyczne
#8 Zapaleniec#

I na koniec bus przejechał.... 😜

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tak to jest jak na spodzie kładzie się coś lekkiego a na wierzch wrzuca ciężkie o nie standardowych gabarytach przedmioty .

oznacz moderatorów