Uszkodzenie przesyłki inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Zastanawiam się czy ktoś miał podobny problem i udało mu się uzyskać odszkodowanie. Inpost uszkodził w transporcie przesyłkę. Złożyłem reklamację, oczywiście nieuznania bo paczka była" słabo" zabezpieczona. W załączniku dodaje zdjęcia, gdzie widać uszkodzony karton i nowy oryginalny produkt. Na nowym produkcie w kartonie usiadłem i to na mniejszej powierzchni. Karton nawet się nie zagiął . Produkt został doszczętnie roztrzaskany i połamane zostały nawet elementy drewniane o grubości 4/3 cm. Wychodzi więc na to że powinienem towar metalowymi kątownikami zabezpieczać ? Wysyłam setki takich produktów w ciągu roku i zdarzy się że coś pięknie itp ale tutaj został wiór i to nie miało prawa się stać przy pietrowaniu paczek. Da się w ogóle odzyskać pieniądze od InPost w takiej sytuacji ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCMuzyczne Zapytajmy u źródła @InPost ale tu czytałem opisane różne sytuacje i trudni jednoznacznie odpowiedzieć, w większości- nie.☹️

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCMuzyczne a masz protokół szkody przy odbiorze ? bo jak było odebrane bez uwag to ciężko udowodnić kto jest winny 😞
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zniszczenie miało miejsce we frachcie i nie zdążyło nawet dotrzeć do klienta. Mam protokół.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCMuzyczne odwołaj się, nigdy nie miałem przypadku gdzie w transporcie zanim paczka trafiła do klienta a wynikło uszkodzenie udokumentowane żeby odmawiali 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
jeśli sprawa dotycząca uszkodzenia przesyłki była wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym, w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient może wnieść odwołanie do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi.
Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.
Odwołanie można zgłosić drogą korespondencyjną lub odpowiadając na wiadomość e-mail do osoby, która zajmowała się rozpatrzeniem reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @InPost . Taką informację mam w decyzji, więc już się zapoznałem. Proszę bardziej o informację czy paczka nie powinna być ułożona płasko na większej powierzchni w transporcie? Gdyż widać, ze transportowana była pionowo i dlatego została uszkodzona. Jaka jest maksymalna waga do jakiej trzeba zabezpieczyć przesyłkę przed efektami piętrowania podczas transportu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niezmiernie mi przykro ekspercie @InPost że pytania co do wagi i ułożenia paczki są za trudne aby udzielić klientowi odpowiedzi. Następnym razem wyślę DPD i po krzyku. Przynajmniej reklamacje potrafią uznać jak coś faktycznie z ich winy zostanie zniszczone...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszelkie informacje i wskazówki dotyczące prawidłowego przygotowania i pakowania przesyłek można znaleźć w dokumencie na stronie https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/zasady-przygotowania-i-pakowania-przesylek-inp...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Wszelkie informacje" to dużo powiedziane. Można się dowiedzieć tyle, że jeśli towar się uszkodził to paczka była źle zapakowana. Nie ma odpowiedzi na pytanie, które zadałem. Do jakiej wagi @InPost należy zabezpieczyć przesyłkę przed piętrowaniem paczek? Chcę sprawdzić siłę nacisku na moim produkcie. Proszę mnie nie odsyłać do regulaminów, gdyż umiem czytać i nie ma takiej informacji. Proszę więc ekspercie o udzielenie konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na chwilę obecną nie możemy jednoznacznie wyjaśnić zaistniałego zdarzenia.
Jeśli sprawa dotycząca uszkodzenia przesyłki była rozpatrywana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym, proszę o złożenie odwołania od reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania odpowiedzi.
Sytuacja wówczas zostanie ponownie przeanalizowana i sprawdzona.
Odwołanie można zgłosić drogą korespondencyjną lub odpowiadając na wiadomość e-mail do osoby, która zajmowała się rozpatrzeniem reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o zabranie głosu w tej sprawie.
Próbowałem ustalić wagę do jakiej paczka powinna być zabezpieczona przed piętrowaniem przesyłek w transporcie. Ekspert @InPost na allegro nie jest mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Identyczne opakowania testowaliśmy przed zniszczeniem pod różnymi obciążeniami na wadze i wiemy ile wytrzymuje taki zestaw w ustawieniu pionowym. Prosiłem o przekazanie mi konkretnej informacji liczbowej, do jakiej maksymalnej wagi, powinna być zabezpieczona przesyłka do bezpiecznego przewożenia w transporcie masowym. W regulaminie nie ma takiej informacji a to oznacza, że jakkolwiek przesyłka nie byłaby zabezpieczona, reklamację mogą odrzucić. Brak informacji o maksymalnej wadze, możliwej do nałożenia na mój produkt, uniemożliwia mi sprawdzenie decyzji inpost, która również po odwołaniu jest negatywna. W uzasadnieniu użyto stwierdzenia, że jedne materiały lepiej zabezpieczają a drugie mniej, co jest niedokładne, niemierzalne i nieprofesjonalne. Proszę o przekazanie mi konkretnej i mierzalnej wielkości, która pozwoli mi na jasną ocenę tej sytuacji i odniesienie się do zniszczeń jakie widać na towarze.
Z góry dziękuję za poświęcony czas na zapoznanie się z tematem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCMuzyczne przykro mi z powodu tej sytuacji, jednak nie mogę podważać decyzji reklamacyjnej przewoźnika. W takiej sytuacji możesz dopytać osobę rozpatrującą odwołanie o dodatkowe informacje związane z reklamacją. Otrzymałam również informację, że waga o jaką pytasz nie jest określona w regulaminie InPost, więc nie będę w stanie jej podać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tutaj nie chodzi o podważanie ale o ustalenie jasnych reguł. W regulaminie pisze, że paczki są piętrowane i należy je zabezpieczyć. Zgadzam się z tym ale w jakim dokładnie zakresie? Jeśli czołg przejedzie po mojej paczce w trakcie frachtu firmy inpost, to otrzymam negatywną odpowiedź z uzasadnieniem, że nie każdy materiał dobrze zabezpiecza towar i paczka powinna być zabezpieczona przed piętrowaniem? Każda reklamacja uszkodzenia jest z góry przegrana, gdyż nie ma określonej wagi, przed którą towar należy zabezpieczyć. Moje zdanie jest takie @la_nika, że firma Allegro powinna dążyć do tego aby przesyłki, które firmuje swoją nazwą (allegro paczkomaty), wysyłane były według przejrzystych zasad.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BCMuzyczne A ty masz umowę na wysiłki z InPost, czy robisz to za pośrednictwem Allegro?🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam umowę ale ta paczka wysyłana była metodą Allegro paczkomaty, dlatego problem poruszyłem tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@InPost To wygląda jakby cały wasz dział magazynu po tym skakał....
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I na koniec bus przejechał.... 😜

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak to jest jak na spodzie kładzie się coś lekkiego a na wierzch wrzuca ciężkie o nie standardowych gabarytach przedmioty .
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »