anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wszystkie oznaczenia SMART zniknęły z moich ofert na Allegro!

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Cześć wszystkim,

Mam problem, który pojawił się nagle – wszystkie oznaczenia SMART zniknęły z moich ofert na Allegro!

W zeszłym miesiącu założyłem nowy sklep na Allegro. Dodałem swoje oferty i upewniłem się, że w ustawieniach dostawy zaznaczyłem odpowiednie opcje, aby uzyskać oznaczenie SMART. Wtedy zauważyłem, że żadna z moich ofert nie ma jeszcze tego odznaczenia. Później dowiedziałem się, że można uzyskać SMART poprzez ukończenie kursu w języku angielskim, co pozwala pominąć wymagania dotyczące 5 pozytywnych opinii lub posiadania statusu Super Sprzedawcy.

Zakończyłem ten kurs i rzeczywiście, już następnego dnia wszystkie moje oferty otrzymały oznaczenie SMART. Jednak przed dwoma dniami nagle zniknęły one ze wszystkich ofert. Jestem bardzo zdezorientowany. Przejrzałem ponownie wymagania dla SMART i, o ile rozumiem, aby uzyskać ten status, wystarczy spełnić jeden z trzech warunków:

jakość konta przynajmniej na poziomie średnim (moja jakość to „dobra”, z wynikiem sprzedaży 180 punktów),
posiadanie tytułu Super Sprzedawcy,
posiadanie co najmniej 5 pozytywnych opinii od unikalnych kupujących w ciągu ostatniego półrocza.
Spełniam pierwszy warunek, a moje oferty miały już wcześniej oznaczenie SMART, więc trudno stwierdzić, że moje oferty przestały spełniać wymagania. Gdzie więc leży problem?

Proszę o pomoc, dziękuję.

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

DecorPremium_pl
#2 Obserwator

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ mam ten sam problem , mam dwa konta z identycznymi dostawami i na jednym mam SMART a na drugim nie problem pojawił się od niedzieli , a warunek spełniam wg. regulaminu . Co się dzieje 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DecorPremium_pl Minimalny poziom poleceń dla Smart to 98%, Obecnie na Twoim konci ten wskaźnik wynosi 97,8%, zatem niewiele brakuje!

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MakeYourWish
#7 Wielbiciel

@w_kiwi mogłabym także prosić o pomoc? Do czwartku miałam na tym koncie SMART, a potem wpadłam w poziom neutralny i straciłam SMART (ponieważ na drugim koncie dostałam dwa negatywne komentarze i tam mam na minusie punkty). Dzisiaj wróciła mi jakość "Dobra", ale SMART nie wrócił na moje aukcje 😞 nic w dostawach i ustawieniach od czwartku nie zmieniałam na koncie. 

(Chyba, że może nowa jakość sprzedaży wchodzi nie od dzisiaj, a od jutra?)

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@MakeYourWish Oferty otrzymają oznaczenie Smart w nocy - po ich reweryfikacji przez system. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Dlaczego mój smart nie został jeszcze przywrócony?

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Wszystko było w porządku przez 8 dni z rzędu. Dlaczego nie przywróciłem sprawności? Otworzyłem sprawę w niedzielę i nikt mi jeszcze nie odpowiedział. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HaoyanXinStore Poprosiłam o interwencję w Twojej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Proszę o pomoc Nie zrestartowałem jeszcze swojego smarta i nie mogę skontaktować się z obsługą Allegro.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Cześć. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HaoyanXinStore Proszę Cię o cierpliwość, niestety nie jestem w stanie dokładnie określić kiedy otrzymasz odpowiedź. Zgłosiłam się już w Twojej sprawie z prośbą o interwencję. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Dlaczego otworzyłem sprawę w zeszły piątek i nikt jeszcze nie odpowiedział? Otworzyłem sprawę także w niedzielę i nikt nie odpowiedział.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Czy teraz nikt nie pracuje?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HaoyanXinStore Na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Rozumiem, że zależy Ci na rozwiązaniu sprawy, jednak proszę Cię o cierpliwość i niepowielanie zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to weryfikacji. Poprosiłam już o interwencję w sprawie oznaczenia Smart! w Twoich ofertach, zaczekaj proszę na odpowiedź. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

To naprawdę frustrujące. Czekałem osiem dni i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Straciłem dużo czasu na sprzedaż i nie wiem, dlaczego proces jest tak powolny. Najwyraźniej coś jest nie tak z Twoim systemem i nie przywraca się automatycznie. Nie wiem, jak długo muszę teraz czekać, jestem zdesperowany.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

Witam, czy mogę zapytać, jaka jest przyczyna? Kiedy można to przywrócić?

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

@Sa_novaTo już dziewiąty dzień, a mój smart nie został przywrócony, ale mój smart w Czechach zawsze działał normalnie. Musiałeś anulować mojego smarta. Proszę natychmiast przywrócić! ! ! Straciłem cierpliwość i znacząco wpłynęło to na naszą pracę

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @HaoyanXinStore. Nasz dział bezpieczeństwa nałożył na Twoje konto ograniczenia, co obecnie uniemożliwia przywrócenie Smart. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej, dlatego proszę, oczekuj na odpowiedź w zgłoszeniu 46353508. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel

@MiMary Nie wiem, dlaczego tak się stało. Skontaktowałem się dzisiaj z obsługą klienta online Allegro WhatsApp. Chcieli zweryfikować mój numer telefonu komórkowego. Pół godziny później dałem im kod weryfikacyjny. Mój sklep został zablokowany.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HaoyanXinStore, tej sprawy niestety nie wyjaśnisz na WhatsAppie, dlatego proszę, oczekuj na dalsze informacje w korespondencji mailowej. Nasz dział bezpieczeństwa skontaktuje się z Tobą. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MakeYourWish
#7 Wielbiciel

@w_kiwi pytanie nieaktualne, SMART zaczął wracać do ofert, dziękuję bardzo! 🙂 

oznacz moderatorów