anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wszystkie oznaczenia SMART zniknęły z moich ofert na Allegro!

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Cześć wszystkim,

Mam problem, który pojawił się nagle – wszystkie oznaczenia SMART zniknęły z moich ofert na Allegro!

W zeszłym miesiącu założyłem nowy sklep na Allegro. Dodałem swoje oferty i upewniłem się, że w ustawieniach dostawy zaznaczyłem odpowiednie opcje, aby uzyskać oznaczenie SMART. Wtedy zauważyłem, że żadna z moich ofert nie ma jeszcze tego odznaczenia. Później dowiedziałem się, że można uzyskać SMART poprzez ukończenie kursu w języku angielskim, co pozwala pominąć wymagania dotyczące 5 pozytywnych opinii lub posiadania statusu Super Sprzedawcy.

Zakończyłem ten kurs i rzeczywiście, już następnego dnia wszystkie moje oferty otrzymały oznaczenie SMART. Jednak przed dwoma dniami nagle zniknęły one ze wszystkich ofert. Jestem bardzo zdezorientowany. Przejrzałem ponownie wymagania dla SMART i, o ile rozumiem, aby uzyskać ten status, wystarczy spełnić jeden z trzech warunków:

jakość konta przynajmniej na poziomie średnim (moja jakość to „dobra”, z wynikiem sprzedaży 180 punktów),
posiadanie tytułu Super Sprzedawcy,
posiadanie co najmniej 5 pozytywnych opinii od unikalnych kupujących w ciągu ostatniego półrocza.
Spełniam pierwszy warunek, a moje oferty miały już wcześniej oznaczenie SMART, więc trudno stwierdzić, że moje oferty przestały spełniać wymagania. Gdzie więc leży problem?

Proszę o pomoc, dziękuję.

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

DecorPremium_pl
#2 Obserwator#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ mam ten sam problem , mam dwa konta z identycznymi dostawami i na jednym mam SMART a na drugim nie problem pojawił się od niedzieli , a warunek spełniam wg. regulaminu . Co się dzieje 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@DecorPremium_pl Minimalny poziom poleceń dla Smart to 98%, Obecnie na Twoim konci ten wskaźnik wynosi 97,8%, zatem niewiele brakuje!

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MakeYourWish
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi mogłabym także prosić o pomoc? Do czwartku miałam na tym koncie SMART, a potem wpadłam w poziom neutralny i straciłam SMART (ponieważ na drugim koncie dostałam dwa negatywne komentarze i tam mam na minusie punkty). Dzisiaj wróciła mi jakość "Dobra", ale SMART nie wrócił na moje aukcje 😞 nic w dostawach i ustawieniach od czwartku nie zmieniałam na koncie. 

(Chyba, że może nowa jakość sprzedaży wchodzi nie od dzisiaj, a od jutra?)

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MakeYourWish Oferty otrzymają oznaczenie Smart w nocy - po ich reweryfikacji przez system. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Dlaczego mój smart nie został jeszcze przywrócony?

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Wszystko było w porządku przez 8 dni z rzędu. Dlaczego nie przywróciłem sprawności? Otworzyłem sprawę w niedzielę i nikt mi jeszcze nie odpowiedział. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HaoyanXinStore Poprosiłam o interwencję w Twojej sprawie. 

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc Nie zrestartowałem jeszcze swojego smarta i nie mogę skontaktować się z obsługą Allegro.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Cześć. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HaoyanXinStore Proszę Cię o cierpliwość, niestety nie jestem w stanie dokładnie określić kiedy otrzymasz odpowiedź. Zgłosiłam się już w Twojej sprawie z prośbą o interwencję. 

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Dlaczego otworzyłem sprawę w zeszły piątek i nikt jeszcze nie odpowiedział? Otworzyłem sprawę także w niedzielę i nikt nie odpowiedział.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Czy teraz nikt nie pracuje?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@HaoyanXinStore Na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Rozumiem, że zależy Ci na rozwiązaniu sprawy, jednak proszę Cię o cierpliwość i niepowielanie zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to weryfikacji. Poprosiłam już o interwencję w sprawie oznaczenia Smart! w Twoich ofertach, zaczekaj proszę na odpowiedź. 

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

To naprawdę frustrujące. Czekałem osiem dni i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Straciłem dużo czasu na sprzedaż i nie wiem, dlaczego proces jest tak powolny. Najwyraźniej coś jest nie tak z Twoim systemem i nie przywraca się automatycznie. Nie wiem, jak długo muszę teraz czekać, jestem zdesperowany.

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

Witam, czy mogę zapytać, jaka jest przyczyna? Kiedy można to przywrócić?

oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

@Sa_novaTo już dziewiąty dzień, a mój smart nie został przywrócony, ale mój smart w Czechach zawsze działał normalnie. Musiałeś anulować mojego smarta. Proszę natychmiast przywrócić! ! ! Straciłem cierpliwość i znacząco wpłynęło to na naszą pracę

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @HaoyanXinStore. Nasz dział bezpieczeństwa nałożył na Twoje konto ograniczenia, co obecnie uniemożliwia przywrócenie Smart. Kwestię blokady konta możesz wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej, dlatego proszę, oczekuj na odpowiedź w zgłoszeniu 46353508. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HaoyanXinStore
#7 Wielbiciel#

@MiMary Nie wiem, dlaczego tak się stało. Skontaktowałem się dzisiaj z obsługą klienta online Allegro WhatsApp. Chcieli zweryfikować mój numer telefonu komórkowego. Pół godziny później dałem im kod weryfikacyjny. Mój sklep został zablokowany.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@HaoyanXinStore, tej sprawy niestety nie wyjaśnisz na WhatsAppie, dlatego proszę, oczekuj na dalsze informacje w korespondencji mailowej. Nasz dział bezpieczeństwa skontaktuje się z Tobą. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MakeYourWish
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi pytanie nieaktualne, SMART zaczął wracać do ofert, dziękuję bardzo! 🙂 

oznacz moderatorów