anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot klienta za pomocą SMART, przesyłka zwrotna niby dostarczona, ale jednak nie - co dalej?

MakroMarket
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

piszę w sprawie dyskusji nr b23fd278-6df1-4c1d-8c5f-cb3dab9d41fd:

1) Jeden z naszych wielu perspektywicznych klientów dokonał zakupu 5 sztuk towaru, następnie zgłosił zwrot 3 sztuk, deklarując, że "nie pasują mu". 

2) Wg trackingu przesyłkę doręczono nam 22 lipca o godzinie 17:33, co nie jest możliwe, bo firma wtedy już dawno była zamknięta, jak i faktycznie nie mamy tej przesyłki u siebie

3) Klient dzisiaj założył dyskusję, że nie otrzymał pieniędzy po zwrocie

W związku z sytuacją mam pytania:

a) czy mamy mu zwrócić za te 3 szt. przedmiotów pomimo nieotrzymania przesyłki zwrotowej?

b) kto ma reklamować nieotrzymanie przez nas przesyłki zwrotowej i jak tego dokonać? (przewoźnikiem było allegro)

c) co w przypadku, gdy zwrócimy kupującemu pieniądze, a po czasie przesyłka odnajdzie się u przewoźnika, ale np. nie będzie tych 3 szt. zwróconych, tylko 1 szt?

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MakroMarket poproś klienta o dowód nadania , na razie nie zostały spełnione żadne przesłanki zmierzające ku zwrotowi środków , wpisy w trackingu są tylko orientacyne i nie stanowią żadnego dowodu .

oznacz moderatorów

piksarek
#8 Zapaleniec

Niestety kurierzy mają od pewnego czasu taki zwyczaj porzucania przesyłek, bo inaczej tego określić nie można. Zostawiają gdzie popadnie, nikt nie odbiera, nikt nie kwituje. Jak znajdziesz zanim ktoś sobie przywłaszczy to twoja jak nie to masz problem. Ja właśnie szukam przesyłki którą rzekomo dzisiaj odebrałem...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

i wszyscy pchamy wózek pod szumną nazwą ,, DELIVERY,,

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@MakroMarket kupujący odstąpił od umowy bez podania przyczyny. Do czasu otrzymania przesyłki możesz wstrzymać się z jakimkolwiek zwrotem pieniędzy.

Kupujący więc jako nadawca powinien zgłosić reklamację do przewoźnika i wtedy poczekamy na jego decyzję. Może to zrobić przez ten nowy formularz reklamacyjny albo napisać do nas żebyśmy zrobili to w jego imieniu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek a UK ?

oznacz moderatorów

MakroMarket
#9 Pomysłodawca

Dziękuję za odpowiedź, w takim razie napiszę tak do kupującego i zobaczymy, co będzie dalej 🙂

oznacz moderatorów