anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zyskaj bonus za dostawę następnego dnia - poznaj Program Szybkich Dostaw

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.

Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.

Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:

  • zostało złożone w ramach Allegro Smart!
  • w ofercie deklarujecie czas wysyłki: natychmiast lub do 24 godzin
  • macie ustawioną godzinę szybkiej wysyłki dla przewoźnika, który realizuje dostawę danego zamówienia
  • realizujecie na czas zamówienia złożone i opłacone przed godziną szybkiej wysyłki – czyli w ostatnich 30 dniach minimum 95% tych zamówień zostało wysłanych tego samego dnia
  • zamówienie to wyślecie w dniu jego złożenia, a pierwsza próba jego doręczenia nastąpi następnego dnia kalendarzowego.

Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
422 ODPOWIEDZI 422

BestHurtDrogeria
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma Swoja sytuacje omawiałam z konsultantami na czacie i telefonicznie przeszło tydzień! Złożyłam reklamacje, dokumentując to niezbitymi dowodami o błędnym sposobie liczenia przesyłek do średniej! Oczekuje na odpowiedzi na złożona reklamacje, wiec w chwili obecnej na otrzymane od Ciebie argumenty mogę odesłać do jej zapoznania się. Tyle w temacie. 

oznacz moderatorów

konselo
#11 Animator#

@BestHurtDrogeria mam tą samą sytuację co Ty tylko że ja skupiłem się tylko na przesyłkach do "RABATU"

Przez cały tydzień dzień w dzień rozmowy z konsultantami i złożone reklamacje

Na żadną reklamację nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi

Od konsultantów otrzymałem odpowiedź że informatycy nie przewidzieli takiej sytuacji oraz ich wyrazy "zrozumienia"?

Wyjaśniłem im błąd , jaka jest jego przyczyna oraz sposób jego naprawy

nat_not poradziła reklamację w inpost poprzez Allegro ale ta nic nie dała bo etykiety mam wygenerowane na paczkomat  - WTF ? - i Inpost twierdzi że nie mogę reklamować - SPOKO ZMIENIŁEM TO na dostawę do punktu

Coś działąją bo nawet w pliku raportu jest teraz kolumna wysyłka tego samego dnia

a wskaźniki niskie bo jak nie wyślesz wg deklaracji tego samego dnia to nie ma znaczenia że dało się 24 godziny czas wysyłki na aukcji - przesyłka jest traktowana jako nie wysłana w terminie i wali po statystykach

Więc za błąd Allegro bekasz 2 razy -

1, nie ma rabatu

2, statystyki wysyłki niskie a co za tym idzie błędny szacowany czas wysyłki przez Allegro - rozczarownie kupującego

Pożyjemy zobaczymy

 

oznacz moderatorów

BestHurtDrogeria
#9 Pomysłodawca#

W 100% się zgadzam ale tak jak mówisz ktoś tego nie przewidział, źle zorganizowane, a konsekwencji spadają na sprzedających. Co zrobisz jak nic nie zrobisz... smutne!

oznacz moderatorów

Superklik
#9 Pomysłodawca#

Czytam te wszystkie Wasze komentarze i podziwiam, że się jeszcze tym ekscytujecie. Przecież wiadomym jest, że korporacja jest po to żeby trzepać kasę i wypłacać od czasu do czasu dywidendy. Po to podnoszą cały czas prowizje i po to, są te wszystkie dodatkowe opłaty, żeby serwis zarabiał jak najwięcej. Nie doszukujcie się sensu w tym wszystkim. Chodzi tylko o to żebyśmy jak najwięcej płacili na nich. Dla nich się nie liczy, że części z Nas się przestanie opłacać tu sprzedawać, albo w drugą stronę, że ludziom się przestanie opłacać tu kupować. Bo i tak z przyzwyczajenia duża część ludzi będzie tu kupować i tyle.... Oni zarobią swoje, a na sprzedających im nie zależy.... Już od dawna widzę podejście, że jak Ci się nie podoba to tu nie sprzedawaj .... 

oznacz moderatorów

skaut18
#9 Pomysłodawca#

@Superklik niestety masz raccję.

Niemniej jednak wartości prowizji są momentami absurdalne. Przy sprzedaży trzech przedmiotów o łącznej wartości ok 130 zł zapłaciłem prawie 40 zł prowizji + kolejne 2zł za ten ich pseudo program. 

To nie jest normalne, to  jest gorsze niż lichwa. Mam oczywiście świadomość, że generalnie nic ich to nie obchodzi, wiedzą że są monopolistą, żaden **piiip** ani inne wynalazki w najbliższych latach im nie zagrażają. W PL jest to najpopularniejszy, najbardziej rozpoznawalny kanał sprzedaży, do tego natłukli ludziom że dostawa jest "darmowa", do tego mają dostęp do pełnych danych o sprzedaży każdego z nas i własny sklep na Allegro (sic!) i nikt im nic nie zrobi i oni to doskonale wiedzą. Może największe firmy mogą coś z nimi negocjować, ale taki standardzik jak większość z nas, może co najwyżej sobie przeczytać że "tam są drzwi".

 

oznacz moderatorów

konselo
#11 Animator#

@BestHurtDrogeria mam odpowiedź na reklamację że jest niezasadna

Dzwoniłem do Inpostu oni twierdzą że nie ma teraz możliwości nadawania paczek w centrali - WTF?

oznacz moderatorów

BestHurtDrogeria
#9 Pomysłodawca#

@konselo no cóż tylko takiej odpowiedzi można się było spodziewać, bardziej ciekawi mnie uzasadnienie niemożliwości nadawania paczek w POP, skoro taka opcja widnieje przy opcji nadania??? Ja ciągle czekam na swoją odpowiedz. 

oznacz moderatorów

konselo
#11 Animator#

Koronavirus

oznacz moderatorów

BestHurtDrogeria
#9 Pomysłodawca#

😂😂🤣🤣😂o nie wierzę....a ja paczki zostawiam pod bramą w punkcie??? Nie wierzę...

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@mr_oma Problem w tym 90% sprzedaży odbywa się miedzy godziną 15 a 24 . I chociaż paczkomat mam pod firmą, nie jestem w stanie nadać przesyłki w dniu  którym ją spakowałem. Zamawianie kuriera też nic nie da, gdyż najpierw zabierał przesyłki z firmy a następnie wyjmował je z paczkomatu. Paczkomat klienci wybierają dla 80% przesyłek. 

Z mojej analizy wynika:

sprzedaż pomiędzy 15 a 24. 90%

przesyłka w paczkomacie przed 14 następnego dnia.

w paczkomacie u klienta  do 14 następnego dnia.

Aby było uczciwie, czas naliczania prędkości dostarczenia przesyłek powinien być bezpośredni powiązany z regulaminem przewoźników.

Myślę ,iż w większości przypadków wystarczyło by naliczać 24 godziny na dostarczenie przesyłki od godziny 14.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BURZYNSKIDwtedy za dużo sprzedawców łapało by się na promocje 🤣

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@BURZYNSKID nie ma o co piany bić, ten bonus jest chyba do końca roku, zanim rozwiążą się wszystkie niejasności tej promocji, będziemy mieli kolejne, dopłaty do przesyłek, ale już bez bonusa.

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@BURZYNSKID  tu nie ma o czym dyskutować. Allegro doskonale znalo i zna statystyki. I ten regulamin ma taką postać żeby jak najmniej się osób lapalo.  Gdyby było inaczej to pisałam już wcześniej w regulaminie było by krótko i zwięźle że rabat dostaniesz gdy klient dostanie paczkę następnego dnia. Nie ważne kiedy nadales, gdzie nadales i jak nadales. Cały ten "zagmatwany" regulamin jest po to żeby jak najwięcej osób płacilo. Pozostaje wybór. Płacisz Ty albo klienci.

oznacz moderatorów

pioter20041
#9 Pomysłodawca#

rzecz kupiona w sobotę, wysłałem w niedzielę, a dotarła we wtorek. dlaczego nie ma bonusu?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pioter20041 a masz ustawione godziny nadania ? jak by były zakupione w poniedziałek od 0:01 do godziny nadania jaką ustawisz i byś wysłał w poniedziałek a dotarła by we wtorek to byś miał 🙂

Zakupy z weekendu nie liczą chyba że byś nadał w sobotę a doręczenie w niedzielę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pioter20041 bo musiałaby dotrzeć do paczkomatu odbiorcy w niedzielę, żeby zarobić 99 gr. 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte testowo to ustawiłem od 1 lutego żeby zobaczyć jak działa średnia zwrotów wychodzi jakieś 4%  na 100 paczek dostaje jakieś 4 zł bonusa 😄 najwięcej zamówień w weekendy i po godzinie nadania czyli wieczorami, które nie łapią się na bonus 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 u mnie średnio 9-11% zamówień trafia do paczkomatu odbiorcy następnego dnia po zakupie, biorąc pod uwagę wszystkie zamówienia, nie tylko te z szybkiej dostawy. Ok. 60% dociera na drugi dzień, reszta później. Allegro doskonale znało statystki dostaw i dokładnie przekalkulowało ile może zarobić na tym „bonusie”, który dostaje od nas 😁

oznacz moderatorów

konselo
#11 Animator#

A u mnie 49% paczek jest dostarczonych na następny dzień

I co z tego jak nie mam nawet 1 zł  "RABATU"

Godzina zadeklarowana - paczki wysyłane w ten sam dzień ale z powodu nie przewidzenia przez Allegro takiego sposobu wysyłki jak mój nie należy mi się "RABAT"

Allegro zwala na Inpost - Inpost na Allegro i taka bardzo pro konsumencka wymiana zdań

Dlatego odpuszczam sobie

"RABAT" miał motywować a mnie demotywuje bo chociaż bym na rzęsach stawał to i tak GO NIE DOSTANĘ

Myślałem ze to działanie pro konsumenckie aby zmotywować sprzedawców -  49% paczek na następny dzień - a Ja nie mam już sił - lepiej się nie starać

I jeszcze statystyki mi spadły do 94% paczek wysłanych w terminie

Najlepiej ustawić sobie 00:01 i cieszyć się ze 100% wysłanych w terminie

 

BRAVO 💲Allegro💲

 

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

Bo allegro o to właśnie chodziło 🤑🤑🤑!!!. Żeby sprzedający się zes...ali nadając paczki w ten sam dzień i gó... z tego mieli. Gdyby rzeczywiście chodziło tylko o to by kupujący miał paczkę na następny dzień to regulamin byłby prosty. Dostajesz bonus 1zł za to, że kupujący dostał paczkę następnego dnia. Bez godziny wysyłek, nadań, przyjęć, wyjęć i innych równie wymyślnych punktów regulaminu. A konsultanci zawsze znajdą jakiś "punkcik", którego nie spełniłeś. A nawet jak spełniłeś to i tak nie spełniłeś "bo nie" i co im zrobisz? 

oznacz moderatorów