Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.
Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.
Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:
Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.
Poważnie?
czyli jak rozumiem mam ustawiona wysyłkę do godziny 12 ale jakimś trafem udało mi się wysłać zamówienia które weszły np o godzinie 13 i pomimo tego jest po „rabacie”?
@skaut18 tak, bonusem objęte są tylko zamówienia złożone do godz. szybkiej wysyłki, za wszystkie pozostałe dopłacasz Allegro 0,99/1,99 zł. 🙂
@www_bagazniki_eu Podaj numer tego zamówienia.
Proszę o sprawdzenie zamówień - 176082a4-5087-11eb-a54e-03fe65f8ed3b, 6f1a8771-50be-11eb-be41-338b5e1e0ca7, 11fa835e-513c-11eb-88b7-439da49b4f62
Wysłane tego samego dnia, dostarczone kolejnego a opłata naliczona. Dlaczego?
Nie ogarniam już tego tematu.......
Proszę o sprawdzenie zamówień - 176082a4-5087-11eb-a54e-03fe65f8ed3b, 6f1a8771-50be-11eb-be41-338b5e1e0ca7, 11fa835e-513c-11eb-88b7-439da49b4f62
Kupione przed wyznaczoną godz. Wysłane tego samego dnia, dostarczone kolejnego a opłata naliczona. Dlaczego?
@ebricker W ofertach, które weszły w skład wskazanych zamówień, pojawia się informacja: "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie" (na podstawie Twoich wcześniejszych dostaw) zamiast godziny, do której należy zamówić, by otrzymać towar następnego dnia. Takie oferty nie są kwalifikowane do objęcia rabatem.
@nat_notProponowałby jednak trzymać się Regulaminu Programu Szybkich Dostaw. Obowiązki Sprzedającego opisane są w punkcie 3 w podpunktach od a) do h). Nie ma tam ani słowa o tym jaka ma być przewidywana dostawa. Najbliżej jest punkt c), gdzie Sprzedawca musi zadeklarować wysyłkę natychmiast lub w 24 godziny. Natomiast to co wyświetla Allegro jako czas dostawy jest w świetle Regulaminu nieistotne. Dlaczego więc Allegro wprowadza dodatkowe kryteria i łamie tym samym swój własny Regulamin?
Proponuję jeszcze bardziej skomplikować regulamin tej promocji. Tak aby już kompletnie nikt nie rozumiał zasad.
@nat_notA dlaczego taka informacja się pojawia skoro mam ustawioną godzinę 10:30? Jaki mam wpływ na to?
@ebricker Informacja jest widoczna, jeśli rzeczywisty czas dostawy u Ciebie jest z nią zgodny. Obecnie nie zależy to wyłącznie od Twojej deklaracji, ale również od danych dotyczących wcześniejszych przesyłek.
Moja ocena skuteczności wysyłki to: WYSYŁKA w terminie 98%, wysyłka tego samego dnia - 100%, list przewozowy w terminie - 99%,
Przesyłki o które pytam nadane zostały w deklarowanym terminie czyli tego samego dnia i dostarczone kolejnego. A to jest wymienione w warunkach do uzyskania rabatu.
@ebricker W żadnej ze wskazanych ofert nie pojawia się informacja o wysyłce tego samego dnia przy zakupach do określonej godziny. W każdej ofercie masz informację: "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie".
Okazuje się że informacja "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie" o której Pani pisze nie ma wpływu na naliczenie bonusu za dostawe następnego dnia. Na zapytanie skierowane bezpośrednio do SERWISU ALLEGRO otrzymałem odpowiedź że do zamówień o które pytałem należy się bonus i nie naliczenie jego spowodowane było błędem który będzie poprawiony....
Do wczoraj informatycy uporali się z błędem pobierania prowizji za przesyłki zamówień opłaconych przed 4 stycznia (ja dostałem 5 zwrotów😀). Zobaczymy co będzie dalej.
W mojej ocenie system już poprawnie nalicza opłaty za SMART, które są naliczane w momencie dostarczenia klientowi przez InPost (wyjęcie z paczkomatu).
Kiedy jest przyznawany "Opust w ramach Programu Szybkich" nie potrafię wiarygodnie ustalić, bo mam tylko trzy takie przypadki. Ze wszystkich wynika, że naliczono "Opust" po włożeniu przesyłki do paczkomatu.
Czyli po spełnieniu kryteriów ??? najpierw dostaje się Opust, a jak paczka zostaje wyjęta z paczkomatu to nalicza się prowizja za SMART.
W tym okresie miałem około 30 przesyłek SMART wszystkie wysłane tego samego dnia (100% Skuteczność wysyłki).
Na koniec pragnę podzielić się dobrą radą od Allegro, którą dopier teraz odnalazłem za stronie (małe literki na samym dole Skuteczności Wysyłki):
"... Aktualnie dostają (klienci) większość Twoich przesyłek w 3 dni i więcej. Aby przyspieszyć czas dostawy zweryfikuj czasy przewozu Twoich przewoźników."
@ebricker Cieszę się, że w tym przypadku uwzględniono reklamację i ostatecznie otrzymasz bonus.
Nie zmienia to faktu, że w Twoich ofertach nie pojawiała się informacja o godzinie, do której należy złożyć zamówienie, by było ono dostarczone następnego dnia. A jest to jeden z warunków programu. W korespondencji mailowej również otrzymałeś taką informację:
"Bardzo proszę aby zweryfikował Pan czy w cenniku została udostępniona informacja na temat wysyłki tego samego dnia. Aby otrzymać bonus należy wybrać metodę dostawy, dni w których będzie realizowana wysyłka tego samego dnia oraz godzinę, do której Kupujący muszą złożyć zamówienie by zostało wysłane tego samego dnia. Jeżeli te wymagania nie zostaną spełnione, wówczas nie będziemy mieć podstawy do wypłaty bonusu, mimo że zamówienie zostało doręczone kolejnego dnia od złożenia zamówienia".
Jeszcze raz jednak podkreślam, że cieszę się z rozwiązania problemu z korzyścią dla Ciebie, choć przyznaję, że nie widzę takiej informacji w korespondencji, do której mam dostęp.
Dzień dobry
Dziękuję za zainteresowanie zgłoszonym przeze mnie problemem.
Podaję numery dwóch odpowiedzi jakie otrzymałem w tym temacie oprócz tej przytoczonej powyżej przez Panią. Numery zgłoszeń różne ale problem w nich poruszony ten sam. Po odpowiedzi nie do końca na temat zgłoszenie zostało ponownie wysłane.
Proszę o opinię jeśli to możliwe. A godzinę oczywiście mam wpisaną i dostawa 1 dzień.
Odpowiedź na zgłoszenie nr "13302752" [ ref:_00D24aE05._5003VAiNWE:ref ] Odpowiedź na zgłoszenie nr "13298433" [ ref:_00D24aE05._5003VAiJFV:ref ]
@ebricker Dziękuję za numery korespondencji. Widzę, że konsultant w ogóle nie odniósł się do konkretnych wytycznych kwalifikujących do udzielenia rabatu, napisał jedynie: "Po wstępnej weryfikacji widzę, że zamówienia kwalifikują się do bonusu". Sprawa zakończyła się więc z korzyścią dla Ciebie.
Oby tak było, ale świętować będę jak bonusy się naliczą...... pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie się sprawą.
Może się ktoś pochwalić bonusem który dostał?
@Waza_ZB jak chcesz swój wpis skierować do konkretnej osoby, to kliknij @ i rozwinie ci się lista z nickami użytkowników 🙂