anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zyskaj bonus za dostawę następnego dnia - poznaj Program Szybkich Dostaw

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.

Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.

Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:

  • zostało złożone w ramach Allegro Smart!
  • w ofercie deklarujecie czas wysyłki: natychmiast lub do 24 godzin
  • macie ustawioną godzinę szybkiej wysyłki dla przewoźnika, który realizuje dostawę danego zamówienia
  • realizujecie na czas zamówienia złożone i opłacone przed godziną szybkiej wysyłki – czyli w ostatnich 30 dniach minimum 95% tych zamówień zostało wysłanych tego samego dnia
  • zamówienie to wyślecie w dniu jego złożenia, a pierwsza próba jego doręczenia nastąpi następnego dnia kalendarzowego.

Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
422 ODPOWIEDZI 422

annas14-firma
#16 Inspirator#

@cicop  Nic takiego nie widzę w Regulaminie Programu Szybkich Dostaw.

Faktyczny czas dostawy jest określony tak:

g) Pierwsza próba doręczenia przesyłki do Kupującego lub dostarczenie jej do wybranego punktu odbioru lub Paczkomatu InPost nastąpi tego samego dnia lub w dniu kalendarzowym następującym po dniu złożenia przez Kupującego zamówienia;

Nigdzie nie ma mowy o której godzinie zamówienie zostało złożone.  

oznacz moderatorów

cicop
#10 Popularyzator#

Tak tylko że dużo Sprzedających tak jak ja drukuje listy przewozowe nawet wieczorami żeby mieć gotowe na następny dzień.

Wtedy lipa z BONUSU ponieważ 1 doba dłużej od wydrukowania listu przewozowego.

Wiem bo już przerobiłem.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Liczy się data zamówienie klienta, nie pobrania numeru przewoźnika.

oznacz moderatorów

cicop
#10 Popularyzator#

Czyli najlepiej dla Sprzedających żeby nie Kupujący nie kupowali popołudniami:)

oznacz moderatorów

alysaa
#7 Wielbiciel#

Szkoda ze najwiecej zamowin wchodzi po południu i wieczorem 🤮

oznacz moderatorów

alysaa
#7 Wielbiciel#

Wszystkie zamówienia , ktore wejdą mi po 13 drukuje etykiety wieczorem, zeby mieć mniej roboty rano i coooo od tej godziny zaczynaja liczyć ? To jest chore, na czacie jeden konsultant mowi, ze od zabrania paczek przez kuriera a inny ze od daty wygenerowania etykiety No to jak to w końcu jest? To jak ktoś ma 300 paczek to ma czekać z wygenerowaniem etykiety do 13 zeby sie ewentualnie załapać na ten bonus bo spełni warunek dostarczenia w ciagu 24 h ? 
wtf?

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Z Regulaminu Programu Szybkich Dostaw.

Punkt 3

g) Pierwsza próba doręczenia przesyłki do Kupującego lub dostarczenie jej do wybranego punktu odbioru lub Paczkomatu InPost nastąpi tego samego dnia lub w dniu kalendarzowym następującym po dniu złożenia przez Kupującego zamówienia;

Nigdzie nie ma mowy o której godzinie zamówienie zostało złożone ani wygenerowana etykieta.  Liczy się dzień złożenia zamówienia i pierwszej próby dostarczenia.  

Oczywiście wszystkie moje SMARY z 5-01 spełniły ten warunek nie zostały zakwalifikowane do bonusu. Nie wiem dlaczego, ale maze być kilka przyczyn.

Podejrzewam podpunkt: 

h) Sprzedający realizuje dostawy zgodnie z terminami, o których mowa w pkt d) powyżej dla co najmniej 95% zamówień (w tym również nieobjętych Usługą Allegro Smart!) złożonych w okresie 30 dni kalendarzowych poprzedzających dane zamówienie.

 Jak to sprawdzić? Czy 30 dni w Programie?

oznacz moderatorów

cicop
#10 Popularyzator#

Nie mówię tu o godzinach a dobach i nie stworzonym przez Allegro regulaminem tylko z autopsji.

oznacz moderatorów

MM-TECH
#9 Pomysłodawca#

Czy dodatkowa opłata jest naliczana zawsze a potem rozliczana w formie zwrotu? Jeśli nie to chyba jakiś ponury żart.

Klient zamówił paczkę w piątek 8.01 o godz. 15:27, wysyłka następuje tego samego dnia tj 8.01 godz. 17:28, w sobotę rusza w drogę, w niedzielę klient odbiera. Opłata na konto wchodzi. Przecież to jest plucie w twarz sprzedawcom przez allegro.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@MM-TECH do przyznania bonusu liczą się dni kalendarzowe, a do pobrania opłaty liczą się dni robocze 😁

Czyli, jak wyślesz w piątek, a paczka trafi do paczkomatu w sobotę, to dostaniesz bonus, a jak trafi do paczkomatu w poniedziałek, to zaplacisz. To Allegro ma zarobić, a nie ty.

oznacz moderatorów

MM-TECH
#9 Pomysłodawca#

Żałosne, allegro gdyby choć trochę szacunku miało do nas udzielałoby tego rabatu w przypadku gdy sprzedawca nadał paczkę tego samego dnia. Czy my mamy wpływ na pracę firm kurierskich (pytanie retoryczne).

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Rozumiem, że bonusu nie otrzymam również dla "ciemnych etykiet", które mogły by być nadane w czwartek i dostarczone w piątek, ale nie będą bo wszystkie smarty w środę i czwartki są w opcji dostawy weekendowej, czyli zaplanowane do paczkomatu na sobotę.?

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@TATLOK  Tego nikt tu nie wie.

Teraz sprawdziłem, że wszystkie pozycje mojego zestawienia rozliczenia z 5 stycznia 2021:

  • Opust w ramach Programu Szybkich Dostaw - Paczkomaty w InPost  -  0,00 zł
  • Opust w ramach Programu Szybkich Dostaw - Kurier 0,00 zł

     

Dotyczą przesyłek nie objętych SMART. Więc nie są objęte Programem. Po co są pokazywane?
Jest jeden SMART ale 
  • Allegro Paczkomaty InPost       -0,99 zł

     

pomimo 23h od złożenia zamówienia do odbioru z paczkomatu. 
@nat_not  NUMER ZAMÓWIENIA:  08df4d74-4e7e-11eb-9adf-e5a494716095
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Ten system liczenia upustów to patologia

pomijam juz skomplikowanie procedur

i żadanie wysłania tego samego dnia co zamówienie

w sytuacji gdy kurier inpostu podjeżdża do firmy tylko raz dziennie i to w różnych godzinach

a jak podjedzie późno to i tak nie ma szans by przesyłki doszły w ciągu 24h

ale to także dyskryminuje Kupujących i tym powinien zająć się uokik

bo sprzedawca teraz będzie różnicował sobie wysyłkę na przesyłki do których otrzyma rabat i na przesyłki, które może wysłać później bo i tak rabatu nie będzie

jest szansa że do miast wojewódzkich inpost dostarczy szybko przesyłki ale do małych miasteczek i wiosek niekoniecznie

ponadto jak już widzę na allegro większość sprzedawców podniosła ceny

więc za usługę smart dopłacą także Ci kupujący którzy tego smarta nie mają

 

 

 

 

oznacz moderatorów

www_bagazniki_eu
#8 Zapaleniec#

@nat_not 

zakup 03.01.2021 22:19

Przygotowana przez Nadawcę 4 Sty 2021, 10:52

Odebrana od klienta. 4 Sty 2021, 13:05

Umieszczona w Paczkomacie (odbiorczym). 5 Sty 2021, 19:04

Rabat nie został naliczony i tu mam pytanie z jakiego powodu?

 
 

 

oznacz moderatorów

Superklik
#9 Pomysłodawca#

Mogę się mylic, ale wydaje mi się że jak zakup był 3 to paczka powinna być dostarczona 3 lub 4 żebyś mógł dostać rabat 🙂 

oznacz moderatorów

eCSI
#9 Pomysłodawca#

no dokładnie najprościej wyjaśnić to w ten sposób rabat można otrzymać tylko  w przypadku zamówień od poniedziałku do piątku - czwartek, piątek tylko powstaje etykieta, że paczka w weekend ma być dostarczona, sobota już normalna a z tego co mi wiadomo Inpost w niedziele nie pracuje i to są paczki od północy do godziny zadeklarowanej przez sprzedawcę czyli np: w naszym przypadku od 0-14.30 w każdy dzień roboczy a za resztę płacimy na sto procent czyli każde popołudnie plus całe weekendy w sumie najlepiej dla sprzedawców,żeby wszyscy kupowali zaraz po północy w tygodniu 🙂 a tak wychodzi że około 30% paczek może uda nam się dostać ten niby bonus

oznacz moderatorów

Waza_ZB
#10 Popularyzator#

bo nie ustawiłeś godziny granicznej np. 23.00 nie dotarła do paczkomatu 4 stycznia. Trudno w to uwierzyć, prawda?

oznacz moderatorów

alysaa
#7 Wielbiciel#

A jak jest z ta godzina, mam ustawione wysyłka 24h ale nie mam ustawionej godziny np do 9 wysyłka tego samego dnia.  Czy to ma znaczenie aby otrzymać bonus ? 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@alysaa ma znaczenie, ponieważ bonusem objęte są tylko te zamówienia, które zrealizujesz do tej godziny. 🙂

oznacz moderatorów