Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.
Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.
Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:
Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.
@cicop Nic takiego nie widzę w Regulaminie Programu Szybkich Dostaw.
Faktyczny czas dostawy jest określony tak:
g) Pierwsza próba doręczenia przesyłki do Kupującego lub dostarczenie jej do wybranego punktu odbioru lub Paczkomatu InPost nastąpi tego samego dnia lub w dniu kalendarzowym następującym po dniu złożenia przez Kupującego zamówienia;
Nigdzie nie ma mowy o której godzinie zamówienie zostało złożone.
Tak tylko że dużo Sprzedających tak jak ja drukuje listy przewozowe nawet wieczorami żeby mieć gotowe na następny dzień.
Wtedy lipa z BONUSU ponieważ 1 doba dłużej od wydrukowania listu przewozowego.
Wiem bo już przerobiłem.
Liczy się data zamówienie klienta, nie pobrania numeru przewoźnika.
Czyli najlepiej dla Sprzedających żeby nie Kupujący nie kupowali popołudniami:)
Szkoda ze najwiecej zamowin wchodzi po południu i wieczorem 🤮
Wszystkie zamówienia , ktore wejdą mi po 13 drukuje etykiety wieczorem, zeby mieć mniej roboty rano i coooo od tej godziny zaczynaja liczyć ? To jest chore, na czacie jeden konsultant mowi, ze od zabrania paczek przez kuriera a inny ze od daty wygenerowania etykiety No to jak to w końcu jest? To jak ktoś ma 300 paczek to ma czekać z wygenerowaniem etykiety do 13 zeby sie ewentualnie załapać na ten bonus bo spełni warunek dostarczenia w ciagu 24 h ?
wtf?
Z Regulaminu Programu Szybkich Dostaw.
Punkt 3
g) Pierwsza próba doręczenia przesyłki do Kupującego lub dostarczenie jej do wybranego punktu odbioru lub Paczkomatu InPost nastąpi tego samego dnia lub w dniu kalendarzowym następującym po dniu złożenia przez Kupującego zamówienia;
Nigdzie nie ma mowy o której godzinie zamówienie zostało złożone ani wygenerowana etykieta. Liczy się dzień złożenia zamówienia i pierwszej próby dostarczenia.
Oczywiście wszystkie moje SMARY z 5-01 spełniły ten warunek nie zostały zakwalifikowane do bonusu. Nie wiem dlaczego, ale maze być kilka przyczyn.
Podejrzewam podpunkt:
h) Sprzedający realizuje dostawy zgodnie z terminami, o których mowa w pkt d) powyżej dla co najmniej 95% zamówień (w tym również nieobjętych Usługą Allegro Smart!) złożonych w okresie 30 dni kalendarzowych poprzedzających dane zamówienie.
Jak to sprawdzić? Czy 30 dni w Programie?
Nie mówię tu o godzinach a dobach i nie stworzonym przez Allegro regulaminem tylko z autopsji.
Czy dodatkowa opłata jest naliczana zawsze a potem rozliczana w formie zwrotu? Jeśli nie to chyba jakiś ponury żart.
Klient zamówił paczkę w piątek 8.01 o godz. 15:27, wysyłka następuje tego samego dnia tj 8.01 godz. 17:28, w sobotę rusza w drogę, w niedzielę klient odbiera. Opłata na konto wchodzi. Przecież to jest plucie w twarz sprzedawcom przez allegro.
@MM-TECH do przyznania bonusu liczą się dni kalendarzowe, a do pobrania opłaty liczą się dni robocze 😁
Czyli, jak wyślesz w piątek, a paczka trafi do paczkomatu w sobotę, to dostaniesz bonus, a jak trafi do paczkomatu w poniedziałek, to zaplacisz. To Allegro ma zarobić, a nie ty.
Żałosne, allegro gdyby choć trochę szacunku miało do nas udzielałoby tego rabatu w przypadku gdy sprzedawca nadał paczkę tego samego dnia. Czy my mamy wpływ na pracę firm kurierskich (pytanie retoryczne).
Rozumiem, że bonusu nie otrzymam również dla "ciemnych etykiet", które mogły by być nadane w czwartek i dostarczone w piątek, ale nie będą bo wszystkie smarty w środę i czwartki są w opcji dostawy weekendowej, czyli zaplanowane do paczkomatu na sobotę.?
@TATLOK Tego nikt tu nie wie.
Teraz sprawdziłem, że wszystkie pozycje mojego zestawienia rozliczenia z 5 stycznia 2021:
Ten system liczenia upustów to patologia
pomijam juz skomplikowanie procedur
i żadanie wysłania tego samego dnia co zamówienie
w sytuacji gdy kurier inpostu podjeżdża do firmy tylko raz dziennie i to w różnych godzinach
a jak podjedzie późno to i tak nie ma szans by przesyłki doszły w ciągu 24h
ale to także dyskryminuje Kupujących i tym powinien zająć się uokik
bo sprzedawca teraz będzie różnicował sobie wysyłkę na przesyłki do których otrzyma rabat i na przesyłki, które może wysłać później bo i tak rabatu nie będzie
jest szansa że do miast wojewódzkich inpost dostarczy szybko przesyłki ale do małych miasteczek i wiosek niekoniecznie
ponadto jak już widzę na allegro większość sprzedawców podniosła ceny
więc za usługę smart dopłacą także Ci kupujący którzy tego smarta nie mają
zakup 03.01.2021 22:19
Przygotowana przez Nadawcę 4 Sty 2021, 10:52
Odebrana od klienta. 4 Sty 2021, 13:05
Umieszczona w Paczkomacie (odbiorczym). 5 Sty 2021, 19:04
Rabat nie został naliczony i tu mam pytanie z jakiego powodu?
Mogę się mylic, ale wydaje mi się że jak zakup był 3 to paczka powinna być dostarczona 3 lub 4 żebyś mógł dostać rabat 🙂
no dokładnie najprościej wyjaśnić to w ten sposób rabat można otrzymać tylko w przypadku zamówień od poniedziałku do piątku - czwartek, piątek tylko powstaje etykieta, że paczka w weekend ma być dostarczona, sobota już normalna a z tego co mi wiadomo Inpost w niedziele nie pracuje i to są paczki od północy do godziny zadeklarowanej przez sprzedawcę czyli np: w naszym przypadku od 0-14.30 w każdy dzień roboczy a za resztę płacimy na sto procent czyli każde popołudnie plus całe weekendy w sumie najlepiej dla sprzedawców,żeby wszyscy kupowali zaraz po północy w tygodniu 🙂 a tak wychodzi że około 30% paczek może uda nam się dostać ten niby bonus
bo nie ustawiłeś godziny granicznej np. 23.00 nie dotarła do paczkomatu 4 stycznia. Trudno w to uwierzyć, prawda?
A jak jest z ta godzina, mam ustawione wysyłka 24h ale nie mam ustawionej godziny np do 9 wysyłka tego samego dnia. Czy to ma znaczenie aby otrzymać bonus ?
@alysaa ma znaczenie, ponieważ bonusem objęte są tylko te zamówienia, które zrealizujesz do tej godziny. 🙂