Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
[Pytanie z webinaru]
Jaki jest czas od momentu otrzymania towaru do jego dostępności na aukcji?
Przyjmujemy dostawy zgodnie z regulaminem w terminie do 14 dni. W praktyce udaje się nam aktywować oferty w ciągu 1-3 dni.
[Pytanie z webinaru]
Jak wygląda procedura wstrzymania realizacji zamówienia, gdy np. klient zadzwoni telefonicznie do mnie i oznajmi, że chce anulować zamówienie?
Takimi sprawami zajmie się nasz Dział Obsługi Klienta. Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu wysyłki towaru z magazynu.
[Pytanie z webinaru]
Czy jeśli ten sam produkt oferuje kilku sprzedawców to czy te produkty są oddzielnie magazynowe u Państwa w magazynie? Są przypisane do sprzedawcy?
Każdy produkt w magazynie posiada swoją lokalizację, różną dla każdego sprzedającego. Nie ma możliwości składowania w tym samym miejscu, tych samych towarów od dwóch różnych sprzedających.
[Pytanie z webinaru]
Skoro i tak musi być nowe konto, to dlaczego oferta jest tylko dla tych, którzy już są sprzedawcami i konto mają?
Zostańmy w kontakcie. Kolejną fazę przystąpienia do One Fulfillment planujemy już na kwiecień. Masz czas, żeby przygotować się do współpracy. Skontaktuj się z nami onefulfillment@allegro.pl 🙂
[Pytanie z webinaru]
Jeśli poprosimy o wycofanie kilku produktów lub powstaną rozbieżności awizo, to czy możemy wysłać własnego kierowcę po odbiór tych towarów? Jaki mamy na to czas?
Wysyłka towarów z magazynu Allegro następuje za pomocą firmy kurierskiej.
Na ten moment własnym transportem możecie dostarczyć dostawę do magazynu, podając wcześniej numer rejestracyjny pojazdu.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest możliwa integracja z Baselinker na koncie z fulfillment?
Tak, integracja z Baselinker jest możliwa. Wystarczy skontaktować się z obsługą baselinker.com.
[Pytanie z webinaru]
Produkty spersonalizowane np. z nadrukiem na oprawie. My wysyłamy szybko o ile Kupujący poda owe dane do personalizacji, do 1/3 zamówień nie idzie się doprosić o te dane mailowo, telefonicznie. Planujecie moduł "custom" gdzie Kupujący byłby niejako zmuszony do podania danych, mógł też dodać zdjęcie?
W tej chwili nie oferujemy takiej usługi. Wraz z rozwojem naszego serwisu planujemy wprowadzenie dodatkowych funkcji. Być może jedną z nich będą personalizowane produkty.
[Pytanie z webinaru]
Pytanie z innej beczki, czy Allegro planuje magazyny w innym kraju niż Polska?
Nie możemy jeszcze odpowiedzieć na to pytanie. To co możemy potwierdzić to, że jesteśmy na etapie łączenia z Mall Group i WeDo.
[Pytanie z webinaru]
Czy są wytyczne jakie ilości minimalne i maksymalne mogą mieć magazynowane towary?
Nie mamy takich ograniczeń.
[Pytanie z webinaru]
Czy po założeniu nowego konta (co jest wymagane) będzie można nadal sprzedawać na pierwszym koncie?
Tak. Konto, które założycie będzie służyło tylko do obsługi produktów znajdujących się w magazynie Allegro.