Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 stycznia 2022 r. wprowadziliśmy nowy wygląd Wysyłam z Allegro.
Obecnie możecie korzystać zarówno z nowej jak i starszej wersji narzędzia. Wkrótce nadanie przesyłek będzie możliwe już tylko w nowym Wysyłam z Allegro.
Warto się na to przygotować, dlatego jeśli macie pytania dotyczące nowego narzędzia zadajcie je w tym wątku Ekspertce - Magdzie Tomczyk.
@mgd_tomczyk pracuje w Allegro od 4 lat. Na co dzień zajmuje się rozwojem narzędzia do nadawania przesyłek, Wysyłam z Allegro.
Dziękujemy za udział w spotkaniu i za Wasze pytania!
Poniżej znajdziecie zapis sesji. Wątek został zamknięty, jeśli macie dodatkowe pytania związane z Wysyłam z Allegro zachęcam do zadawania ich w osobnych wątkach.
Dzień dobry,
Jak pewnie Państwo wiedzą, bardzo duża część sprzedawców do obsługi zamówień korzysta z Baselinkera. Realizując wysyłki przez Wysyłam z Allegro w tym narzędziu napotykam często problemy związane z błędnymi informacjami podanymi przez kupujących (np. wpisanie znaku " . " w polu "Imię i nazwisko", albo podanie zbyt długiej nazwy firmy.
Problemy te powodują błędy w generowaniu etykiet, których nie da się łatwo zidentyfikować bezpośrednio w panelu.
Czy nowy widok Wysyłam z Allegro będzie uniemożliwiał podania błędnych danych przez kupujących? Przez błędne dane mam na myśli takie, które nie pozwalają przejść dalej podczas generowania listu przewozowego.
Pozdrawiam
Aleksander
Cześć, stale doprecyzowujemy mechanizm blokujący wprowadzanie błędnych danych na podstawie wymagań poszczególnych przewoźników. W przypadku błędnych danych, na pewno zwrócimy błąd, ale jak rozumiem, sugestia dotyczy kroku wcześniej - czyli momentu, w którym to Kupujący wpisuje swoje dane?
Dzień dobry,
Dokładnie tak, jeżeli klient poda błędne dane w formularzu zostaje on z tymi danymi pobierany i trzeba je korygować, proponowana zmiana powodowałaby uniemożliwienie podanie błędnych danych podczas zakupu.
Witam.
1. Czy byłaby możliwość stworzenia swoich kategorii, zakładek w narzędziu Wysyłam z Allegro?
2. Proponujemy Państwu przyjrzenie się w jaki sposób działa system Baselinker, wg nas to wzór, do którego trzeba dążyć oczywiście mówimy o obsłudze zamówień Allegro.
Cześć @topwalizki_pl,
Mam dwie propozycje które znacznie pomogą.
1. Numer referencyjny fajnie by było aby importował sam zawartość z Sygnatury jeśli ktoś ma nadaną, ręczne wyszukiwanie to strata czasu.
2. Przy paczkach pobraniowych powinno domyślnie wpisywać nr konta jaki się ma podany w koncie allegro do wypłat bo za każdym razem trzeba ręcznie wpisywać.
Generalnie powinna być jakaś sekcja ustawień takich parametrów domyślnych!
Dzień dobry, dzięki za uwagi!
Podczas tworzeniu przedmiotu w kreatorze jest pod nazwą sygnatura w której my wpisujemy identyfikowalny dla nas nr produktu
@KOLEGO-PL rozumiem, dziękuję za sugestię! Sprawdzimy takie możliwości.
W poprzednim narzędziu był łatwy dostęp do skopiowania numeru przesyłki. Czy mogą Państwo udostępnić go też w nowym narzędziu?
Bardzo fajna sugestia! Doprecyzuję tylko: czy chodzi o kopiowanie numeru przesyłki na liście zamówionych przesyłek?
W poprzedniej wersji oprócz opcji na końcu procesu generowania etykiety "wygeneruj, wydrukuj etykiety" był poniżej podany numer etykiety oraz numer zamówienia odbioru przez kuriera.
Listy zamówionych przesyłek wogóle w nowej wersji nie widzę. Gdzie jest dostępna?
Numer etykiety jest dostępny w Szczegółach zamówienia, w sekcji Przesyłka.
Nad osobną Listą nadanych przesyłek pracujemy, udostępnimy ją najszybciej, jak to możliwe.
W szczegółach zamówienia numer pojawia się z opóźnieniem. Dodatkowo trzeba skakać pomiędzy sekcjami. Poprzednio numer pojawiał się natychmiast po zamówieniu przesyłki w jednym miejscu z przyciskiem do skopiowania numeru. To było znacznie łatwiejsze i szybsze w obsłudze.
Dzień dobry,
W przypadku nowego widoku Wysyłam z Allegro przydatne i usprawniające nadawanie było by dodanie dodatkowej opcji filtrowania oprócz - " wymaga nr przesyłki " -również takiego który pozwoliłby odnaleźć przesyłki dla których zostały już podane parametry takie jak waga i wymiary ale nie wygenerowano jeszcze etykiety lub wybrano opcję bez podjazdu kuriera do wysłania w późniejszym terminie.
Obecnie wszystkie zamówienia z zakładki do wysłania - te zapisane jak również te dla których nie zostały jeszcze wprowadzone parametry wyświetlają się razem co utrudnia odnalezienie już wcześniej zapisanych. Nie zawsze wszystkie przesyłki muszą być wysyłane tego samego dnia, zdarza się że klient prosi o jakiś konkretny dzień wysyłki.
W poprzednim widoku był podział na :
Właśnie w zakładce Dodane przesyłki lądowały te które mogły być zapisane na później już z podanymi parametrami.
Pozdrawiam Rafał
Dzień dobry,
pracujemy nad rozwiązaniem, które pozwoli w łatwy sposób odnaleźć na liście Zamówień od kupujących, przesyłki Zapisane na później (czyli odpowiednik poprzedniej zakładki "Dodane przesyłki").
Jeśli chodzi o domówienie podjazdu kuriera, udostępnimy listę nadanych przesyłek, na której będzie można odfiltrować te, które mają zamówiony podjazd lub nie, i zbiorczo go domówić.
Good day,
Is it possible to get answers in English?
I understood from the instructions for Allegro that you just need to turn on the delivery from those offered, then there will be an Allegro smart icon.
But how to negotiate with courier services on the integration of the track number and the time when they will arrive at our warehouse in Poland and pick up the parcels?
I wrote directly to courier companies, but they do not answer, because I do not have a Polish phone number.
Hope to get your help!
Thank you.
Sincerely,
Kristina
ErichKrause
Hi @Erich_Krause,
there is a set of delivery methods which you can use in our Ship with Allegro (Wysyłam z Allegro) tool, without any agreement with the carrier. HERE you can find a full list of this methods.
If you offer those methods, you can use our Ship with Allegro tool, dispatch your parcels on Allegro contracts and rates, the tracking number will be automatically added to your Orders and you can also order a pick up of the parcels from your warehouse.
I hope that helps 🙂