Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 stycznia 2022 r. wprowadziliśmy nowy wygląd Wysyłam z Allegro.
Obecnie możecie korzystać zarówno z nowej jak i starszej wersji narzędzia. Wkrótce nadanie przesyłek będzie możliwe już tylko w nowym Wysyłam z Allegro.
Warto się na to przygotować, dlatego jeśli macie pytania dotyczące nowego narzędzia zadajcie je w tym wątku Ekspertce - Magdzie Tomczyk.
@mgd_tomczyk pracuje w Allegro od 4 lat. Na co dzień zajmuje się rozwojem narzędzia do nadawania przesyłek, Wysyłam z Allegro.
Dziękujemy za udział w spotkaniu i za Wasze pytania!
Poniżej znajdziecie zapis sesji. Wątek został zamknięty, jeśli macie dodatkowe pytania związane z Wysyłam z Allegro zachęcam do zadawania ich w osobnych wątkach.
Dzień dobry @daily-torebki, czy taki problem występuje tylko dla przesyłek DPD? Wszystkich, czy jednej konkretnej?
Proszę też o doprecyzowanie kwestii "starego adresu" - czy nie jest on przypadkiem podany w ustawieniach konta Allegro?
@daily-torebki sprawdziłam w naszej bazie i przy adresie mamy tylko ulicę, bez numeru budynku - proszę dopisać numer i nadanie przesyłki będzie możliwe 🙂
w którym miejscu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia ???
problem ten występuje zawsze kiedy nadaję pzesyłke dpd
adres mam ustawiony dobrze na stronie https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
@daily-torebki tak, na tej stronie: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
Widzimy, że mamy tylko nazwę ulicy (S...), bez numeru budynku.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
Może to pomoże.
🙂 Miałam podobny problem
Z końcem stycznia zgłosiłam Państwu problem dotyczący nowego formularza nadawania przesyłek: w momencie wyboru opcji NADAJ WIELE (np.przesyłek DPD) nie pojawia się żadna możliwość wyboru czasu i miejsca nadania przesyłek. Wysyłałam do Państwa stosowne zrzuty i informacje. Kiedy problem zostanie rozwiązany?
Dzień dobry,
niestety nie mam dostępu do tego zgłoszenia. Proszę o dokładniejsze opisanie problemu:
ad. 1 TAK - pojawia się formularz z kilkoma zamówieniami między którymi przechodzi się całkiem sprytnie (problem tylko w przypadku przesyłek pobraniowych, do których każdorazowo trzeba wpisywać numer konta do zwrotu)
ad. 2 TAK - pojawia się podsumowanie
ad. 3 NIE/TAK - pojawia się ekran, na którym są:
- zupełnie puste pole z tytułem "Wybierz termin i miejsce, w którym nadasz przesyłki" (pole bez możliwości edycji)
- pod tym polem jest pole z danymi na etykiecie (a dokładniej z adresem siedziby, a nie adresem z którego nadawane są przesyłki - mimo, że jest to inaczej ustawione w nowej książce nadawczej)
- i trzecia część to "zgody i regulaminy" - też bez możliwości zaznaczenia czegokolwiek, czy jakiejkolwiek edycji
Pod tymi polami znajdują się buttony: anuluj bądź zamawiam. Po kliknięciu zamawiam pojawia się info: "Etykiety są gotowe. Wydrukuj i naklej"
@SILVEX super, dziękuję za wszystkie informacje i zrzuty ekranu 🙂 Widzę jednak, że zrzut jest z 31 stycznia - czy problem nadal występuje? Do pełnej diagnozy problemu potrzebuję dodatkowych informacji: dla jakiego przewoźnika występuje ten problem? Czy kiedykolwiek udało się nadać wiele zamówień, czy taki niepełny ekran pojawia się zawsze? Proszę o podanie numerów zamówień.
Problem pojawia się cały czas. Dziś niestety znowu się pojawił (każdorazowo przy generowaniu etykiet sprawdzamy, czy problem jest rozwiązany). Zrzuty ekranu zostały zrobione w chwili zgłaszania problemu do Allegro. Dotyczy to przewoźnika DPD. Taki ekran pojawia się zawsze, jeszcze nie udało nam się w nowym formularzu nadać wielu przesyłek DPD jednocześnie - cofamy zamówienie i wracamy do starego widoku formularza (ale ten zostanie wyłączony 1 marca, w czym widzimy ogromny problem). Numery zamówień wysyłaliśmy już wielokrotnie w odpowiedzi na zgłoszenie #20879426, ale zanim ktokolwiek w Allegro zareaguje - czas i Wy zmuszacie nas do nadania przesyłek, a nie oglądania się na to kiedy rozwiążecie problem (rozliczacie nas przecież z czasu nadania i doręczenia przesyłek)
@SILVEX dziękuję, przekazałam problem bezpośrednio do zespołu programistów, przeanalizujemy go dokładnie. Przyznam, że nie otrzymaliśmy do tej pory podobnych zgłoszeń, więc wygląda to na jednostkowy problem. Liczę, że uda się go szybko rozwiązać 🙂
😞 skoro problem był zgłoszony 31.01. i dotąd nic nie zrobiliście (mimo wysyłanych screenów, numerów zamówień, kolejnych kroków, jakie wykonujemy podczas generowania etykiet...) , a teraz okazuje się, że to niby znowu "jednostkowy problem" (dziwnym zbiegiem okoliczności zgłaszane przez nas problemy zawsze są "jednostkowe") - strach się bać 1 marca.....
@SILVEX proszę spróbować nadać dwa dowolne, nowe zamówienia z metodą dostawy DPD przy użyciu opcji NADAJ WIELE. Według naszych testów, sekcja z wyborem terminu podjazdu kuriera ładuje się już poprawnie.
Dzień dobry,
Dodatkowo, do tego co już zostało napisane wcześniej, to przy przesyłkach płatnych przy odbiorze za każdym razem, od nowa trzeba uzupełniać numer konta bankowego do zwrotu pobrania. W starej wersji jest to uzupełniane automatycznie, na bazie danych adresowych nadawcy.
Format wydruku etykiety w nowej wersji to A4, a zmiana ustawień na A6 nie pomaga.
Dzień dobry @Meju_store,
ad. 2. Tak, oczywiście, zmiany formatu etykiet dokonujemy w nowych ustawieniach - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia, przy czym na jednym z naszym kont działa to dobrze, a na drugim nic to nie zmienia.
Dodatkowo za każdym razem trzeba wprowadzać numer telefonu nadawcy, mimo że jest ustawiony w tych ustawieniach.
@Meju_store jeśli to możliwe, proszę o podanie nazwy konta, na którym ustawienia etykiet i numeru telefonu nadawcy w książce adresowej nie działa prawidłowo - sprawdzimy to.
Meju_pl
@Meju_store dziękuję!
Odnośnie formatu etykiet, bez konkretnego przykładu nie możemy znaleźć błędu. Natomiast zmiana formatu etykiety: PDF, ZPL i EPL nie działa wstecz, tj. raz wygenerowana etykieta w jednym z tych formatów, nie może zostać zmieniona na inny. Po wygenerowaniu etykiety, można zmienić tylko format papieru dla etykiet wygenerowanych w PDF (A4 lub A6). Może problem wynika z chęci zmiany formatu etykiety, już po jej wygenerowaniu?
Odnośnie numeru telefonu, w naszej bazie jest on dostępny. Proszę o upewnienie się, że numer telefonu jest wpisany w adresie, który w Książce adresowej jest oznaczony jako domyślny.