Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz! W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi Eksperta-Andrzeja Stefaniaka, jakie pojawiły się podczas webinaru na temat Panelu Jakości Sprzedaży.
@and_stefaniak od ponad 2 lat pracuje w Allegro. Zajmował się problemami transakcyjnymi zgłoszonymi przez Klientów. Aktualnie monitoruje jakość sprzedaży Partnerów oraz weryfikuje naruszenia regulaminu.
Na czacie podczas wtorkowego spotkania pojawiło się sporo pytań dotyczących komentarzy, m.in. zasad ich usuwania, a także sugestii na ten temat. Dlatego zachęcamy do udziału w webinarze dotyczącym obsługi klienta, na którym temat komentarzy zostanie poruszony. Możecie się na niego zapisać tutaj.
Jest to inny temat, niedotyczący panelu jakości sprzedaży, dlatego pytania na ten temat nie zostały opublikowane w tym wątku.
Zachęcam do udziału w webinarze 24 listopada!
Poniżej zapis pytań i odpowiedzi z webinaru dotyczącego Panelu Jakości Sprzedaży.
Dziękujemy za wszystkie pytania!
W tej mierze weryfikujemy czy przesyłka zostanie doręczona do Klienta następnego dnia kalendarzowego, licząc od momentu opłacenia transakcji lub wpłynięcia zamówienia za pobraniem. Warto zwrócić uwagę czy przesyłki są przekazywane kurierowi przed upływem godziny granicznej, która deklaruje doręczenie paczki w kolejnym dniu. Im więcej zamówień spełni te kryteria w stosunku do całej ilości zamówień z ostatni 30 dni - tym większą ilość punktów otrzymasz.
[Pytanie z webinaru]
Miałem parę razy tak, że klient podał zagraniczny nr telefonu i nie dało się nadać do paczkomatu, co wtedy z czasem wysyłki?
W takiej sytuacji pierwszym krokiem do rozwiązania problemu powinien być kontakt z kupującym. Jeżeli jednak porozumienie z nim nie jest możliwe, to opisz sprawę w zgłoszeniu poprzez formularz kontaktowy, zweryfikujemy wtedy zamówienie oraz jego wpływ na jakość sprzedaży.