Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę anulować zamówienie i zwrócić pieniądze kupującemu?
Jako sprzedający nie możesz anulować transakcji, skontaktuj się z kupującym i poproś o nr konta bankowego i tylko tak możesz zwrócić środki.
Karolina S1403 -tak jak napisał LEW433 sama jako sprzedająca
nie możesz anulować zamowienia ,napisz do sprzedawcy żeby to zrobił, jak zakup był na allegro lokalnie tam nie ma możliwości anulowania zamówienia , napisz, zadzwoń i wytłumacz mi sprawę jeśli się zgodzi na takie rozwiązanie, to niech ci poda numer konta bankowego i zwróć mu pieniądze.
Na początek przeproś go za zaistniałe zamieszanie ,wytłumacz mu sytuację ,poproś o zrozumienie i numer konta a następnie zwróć pieniądze .
Witam. Przyłączę się do pytania. Czy pieniązki zwracac łacznie z opłatą za przesyłke do paczkomatu czy nie. Jezeli jest czas na wysyłke 3 dni to po tym czasie pieniadze za paczkę wróca do kupujacego czy nie.
Zwracasz tyle ile zapłacił kupujący, razem z kosztem wysyłki, jeżeli nie dojdzie do wysyłki.
@kvazzi napisz z jakiego powodu chcesz zwracać kasę ? dokładnie co jest powodem ?
Zrobiłem bład w opisie przedmiotu. Juz kasa razem kosztem przesyłki poszła do kupującego. Wywnioskowałem z innego posta. Ale dziękuje za zainteresowanie. Pozdrawiam
@kvazzi zasada jest taka że dodajesz to co wpłacił o ile nie wysłałeś, jak wysłałeś i kupujący reklamował i odesłał to oddajesz także za odesłanie, czyli za towar i dwie przesyłki 😞