anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy aby sprzedać przedmiot na Allegro Lokalnie muszę potwierdzić zamówienie?

mjasinsk
#7 Wielbiciel#

Dostałem prośbę o przesłanie maila w celu skorzystania z opcji Kup Teraz od użytkownika

Client:103840322

przyszedł taki mail więc na bank to fraud.

Proszę o potwierdzenie próby wyłudzenia danych

 

 

 

INFORMUJEMY, ŻE ZAMÓWIENIE MA BYĆ ZAAKCEPTOWANE W CIĄGU 3 GODZIN PO OTRZYMANIU MAILA Z INFORMACJĄ

 

 

INFORMUJEMY O ZMIANACH REGULAMINU! PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z INFORMACJĄ NIŻEJ, PO PRZECZYTANIU PROSIMY ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA DODATKOWE WSKAZÓWKI I PRZEJŚĆ DO WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI.

 

KUPUJĄCY DOKONAŁ ZAPŁATY ( SPRAWDŹ NIŻEJ).

 

 

 

 

WARTOŚĆ TOWARU

 

 

 

WARTOŚĆ UBEZPIECZENIA

 

 

 

KOSZTY PRZESYŁKI

 

PO ZAAKCEPTOWANIU ZAMÓWIENIA ŻEBY ODEBRAĆ WPŁATE NALEŻY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ

 

1.KLIKNĄĆ "ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE"

 

2.ZNALEŹĆ I KLIKNĄĆ W PRZYCISK "ODBIERZ ŚRÓDKI"

 

3.WYBRAĆ SWÓJ BANK

 

4.ZWERYFIKOWAĆ SIĘ ZA POMOCĄ KONTA BANKOWEGO

 

NA CZYM POLEGA WERYFIKACJA? - MUSISZ POTWIERDZIĆ SWOJĄ TOŻSAMOŚĆ W PROCESIE WERYFIKACJI POPRZEZ RACHUNEK OSOBISTY BANKU, Z USŁUG KTÓREGO KORZYSTASZ - TO JEDNORAZOWA WERYFIKACJA, PO KTÓREJ BĘDZIESZ WPISANY DO OFICJALNEJ LISTY OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG PORTALU

 

 

ŻEBY ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE Fibaro Home Center 3 Lite PROSIMY KLIKNĄĆ PONIŻEJ

 

 

 

 

problem przy zaakceptowaniu? skopiuj link( edytowano ) i wklej go do przeglądarki

 

ZE WZGLĘDU NA UDOSKONALENIE FUNKCJI "KUP TERAZ", ZMUSZENI JESTEŚMY PROSIĆ O DODATKOWĄ WERYFIKACJĘ KLIENTÓW PORTALU W CELU POLEPSZENIA SZYBKOŚCI OTRZYMANIA PRZELEWÓW ZA SPRZEDANE PRZEDMIOTY, JEST Z TYM NAPRAWDĘ CORAZ LEPIEJ, TERAZ NIE MUSISZ DŁUGO CZEKAĆ NA WPŁATĘ OTRZYMASZ JĄ OD RAZU!

oznacz moderatorów
479 ODPOWIEDZI 479

Zbynek36
#1 Nowicjusz#

Również dostałem tę wiadomość od Client:83046580

oznacz moderatorów

yellow011
#7 Wielbiciel#

:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:Produkt : Leniwiec i Łoś Linkimals z Fisher-price Zamówiony
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:List potwierdzający otrzymanie płatności został wysłany:dzuss1@tlen.pl
Aby otrzymać pieniądze, należy przejść weryfikację za pomocą listu

 

Wiadomość otrzymana od użytkownika swiatloduszy na allegro 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@yellow011 Zablokowaliśmy to konto. Dziękuję za zgłoszenie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

anerys
#7 Wielbiciel#

u mnie 2 miesiące temu pojawiła się również informacja:

"Produkt: ( Kurtka H&M skórzana chłopięca 146 ) Został zamówiony, wprowadź swój adres e-mail w wiadomości zwrotnej, jeśli chcesz potwierdzić sprzedaż."

Na szczęście nie było reakcji z mojej strony. Uff

Pozdrawiam

 

Allegro czat prośba o email.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anerys dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Dariusz_1000
#7 Wielbiciel#

   Dzisiaj otrzymałem wiadomość od kupującego "Pablo8705" przesłaną przez Allegro, z prośbą o podanie maila w celu dokończenia transakcji. Przesłano też załącznik ze zdjęciem monitora u kupującego jakoby to Allegro żąda takiego emaila z przyczyn bezpieczeństwa. Niestety nieopatrznie wysłałem prywatny adres email na który zaraz przyszła korespondencja od niejakiego "paoletto37" z treścią jak wcześniej. Teraz już wiem, że jest to próba oszustwa i chciałbym wszystkich ostrzec przed taką niebezpieczną sytuacją.

próba wyłudzenia paoletto37.pngzakup.jpgpróba wyłudzenia Pablo8705.png

oznacz moderatorów

Dariusz_1000
#7 Wielbiciel#

próba wyłudzenia paoletto37.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dariusz_1000 Dziękuję za sygnał. To konto jest już zabezpieczone.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krzysb77
#7 Wielbiciel#

Właśnie chciano mnie oszukać pod pretekstem wypłaty rzekomo zapłaconych i zablokowanych pieniędzy , w celu odblokowania płatności miałem wygenerować kod blik 

IMG_0234.png

 Niestety kliknąłem w link 😱😡

zmieniłem wszystkie hasła, mam nadzieję że nie ściągnąłem żadnego wirusa 

IMG_0235.jpeg

piszę ku przestrodze 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzysb77 czy ktoś na Allegro poprosił Cię o podanie e-maila na czacie? Jeśli tak, to podaj proszę login tej osoby. Dobrze, że zmieniłeś dane, możesz też dla pewności przeskanować urządzenie programem antywirusowym, a wiadomość przesłać za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krzysb77
#7 Wielbiciel#

Nie, kontakt był telefoniczny , bardzo „ miła „ pani chciała mnie przeprowadzić przez cały proces przelania zablokowanych środków które wpłacił kupujący 

oznacz moderatorów

Client:70077273
#7 Wielbiciel#

Ku przestrodze Współallegrowiczów, dostałem wczoraj taką wiadomość od Client:66083857:

Clipboard02.jpgphoto_2024-03-05_15-15-39.jpg

Niestety zgapiłem się i odpowiedziałem. Na szczęście nie dostałem (jeszcze) żadnego maila.

oznacz moderatorów

Client:70077273
#7 Wielbiciel#

I dalszy ciąg:

Clipboard03.jpgClipboard04.jpg

Prześlę kopię wiadomości na phishing@allegro.pl

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70077273 Dzięki za zgłoszenie!

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mariaaa111
#7 Wielbiciel#

Witam, wczoraj sprzedałem konsolę na Allegro lokalne 

Oferta: e250bff5-e5f8-4312-b55b-ece62cdbca57

Osoba która kupiła tą konsolę napisała że ma problem z zapłaceniem , myślałem że się coś na Allegro zmieniło i podałem tego maila po czym w informacji zwrotne na pocztę dostałem dwa dziwne maile oczywiście już nic nie klikałem bo domyśliłem się że jest to jakaś próba oszustwa ale tym samym mam zablokowaną sprzedaż zależało mi na czasie żeby sprzedać konsolę przez ten weekend majowy a nie teraz czekać kolejne pięć dni aż się wznowi, czy można coś z tym zrobić?

Screenshot_2024-04-28-22-12-31-698_pl.allegro.sale.jpg

Screenshot_2024-04-28-22-12-53-735_pl.allegro.sale.jpg

Screenshot_2024-04-29-07-27-59-424_pl.interia.poczta_next.jpg

Screenshot_2024-04-29-07-28-08-703_pl.interia.poczta_next.jpg

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wystaw od nowa a tą niby sprzedaną zablokuj aby się nie wznawiała.

oznacz moderatorów

mariaaa111
#7 Wielbiciel#

Tylko że jak wystawię od nowa to ta stara automatycznie się wznowi po pięciu dniach

oznacz moderatorów

mariaaa111
#7 Wielbiciel#

Cały czas widnieje płatność w toku i nic nie mogę zrobić ani jej zablokować ani usunąć próbowałem już we wszystkich opcjach ale nic takiego nie znalazłem żeby zablokować jej wznowienie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mariaaa111 dziękuję za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Oferta wznowi się automatycznie w ciągu 5 dni, jeśli nie chcesz czekać wystaw ją ponownie tylko pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h przed wznowieniem w tej zakładce, otrzymasz też e-mail w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mariaaa111
#7 Wielbiciel#

ta osoba sugerowała mi w wiadomości że ktoś się jej włamał na konto i to nie on pisze  ale dla mnie dziwna sytuacja tym bardziej wolałem to zgłosić, potem napisałem wiadomość co się dziej ale brak odzewu do dziś

oznacz moderatorów