Czy aby sprzedać przedmiot na Allegro Lokalnie muszę potwierdzić zamówienie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem prośbę o przesłanie maila w celu skorzystania z opcji Kup Teraz od użytkownika
Client:103840322
przyszedł taki mail więc na bank to fraud.
Proszę o potwierdzenie próby wyłudzenia danych
|
|
|
|
|

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również dostałem tę wiadomość od Client:83046580

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:Produkt : Leniwiec i Łoś Linkimals z Fisher-price Zamówiony
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia:List potwierdzający otrzymanie płatności został wysłany:dzuss1@tlen.pl
⏳Aby otrzymać pieniądze, należy przejść weryfikację za pomocą listu
Wiadomość otrzymana od użytkownika swiatloduszy na allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@yellow011 Zablokowaliśmy to konto. Dziękuję za zgłoszenie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie 2 miesiące temu pojawiła się również informacja:
"Produkt: ( Kurtka H&M skórzana chłopięca 146 ) Został zamówiony, wprowadź swój adres e-mail w wiadomości zwrotnej, jeśli chcesz potwierdzić sprzedaż."
Na szczęście nie było reakcji z mojej strony. Uff
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anerys dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj otrzymałem wiadomość od kupującego "Pablo8705" przesłaną przez Allegro, z prośbą o podanie maila w celu dokończenia transakcji. Przesłano też załącznik ze zdjęciem monitora u kupującego jakoby to Allegro żąda takiego emaila z przyczyn bezpieczeństwa. Niestety nieopatrznie wysłałem prywatny adres email na który zaraz przyszła korespondencja od niejakiego "paoletto37" z treścią jak wcześniej. Teraz już wiem, że jest to próba oszustwa i chciałbym wszystkich ostrzec przed taką niebezpieczną sytuacją.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dariusz_1000 Dziękuję za sygnał. To konto jest już zabezpieczone.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie chciano mnie oszukać pod pretekstem wypłaty rzekomo zapłaconych i zablokowanych pieniędzy , w celu odblokowania płatności miałem wygenerować kod blik
Niestety kliknąłem w link 😱😡
zmieniłem wszystkie hasła, mam nadzieję że nie ściągnąłem żadnego wirusa
piszę ku przestrodze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krzysb77 czy ktoś na Allegro poprosił Cię o podanie e-maila na czacie? Jeśli tak, to podaj proszę login tej osoby. Dobrze, że zmieniłeś dane, możesz też dla pewności przeskanować urządzenie programem antywirusowym, a wiadomość przesłać za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, kontakt był telefoniczny , bardzo „ miła „ pani chciała mnie przeprowadzić przez cały proces przelania zablokowanych środków które wpłacił kupujący

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ku przestrodze Współallegrowiczów, dostałem wczoraj taką wiadomość od Client:66083857:
Niestety zgapiłem się i odpowiedziałem. Na szczęście nie dostałem (jeszcze) żadnego maila.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I dalszy ciąg:
Prześlę kopię wiadomości na phishing@allegro.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:70077273 Dzięki za zgłoszenie!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, wczoraj sprzedałem konsolę na Allegro lokalne
Oferta: e250bff5-e5f8-4312-b55b-ece62cdbca57
Osoba która kupiła tą konsolę napisała że ma problem z zapłaceniem , myślałem że się coś na Allegro zmieniło i podałem tego maila po czym w informacji zwrotne na pocztę dostałem dwa dziwne maile oczywiście już nic nie klikałem bo domyśliłem się że jest to jakaś próba oszustwa ale tym samym mam zablokowaną sprzedaż zależało mi na czasie żeby sprzedać konsolę przez ten weekend majowy a nie teraz czekać kolejne pięć dni aż się wznowi, czy można coś z tym zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystaw od nowa a tą niby sprzedaną zablokuj aby się nie wznawiała.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko że jak wystawię od nowa to ta stara automatycznie się wznowi po pięciu dniach

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cały czas widnieje płatność w toku i nic nie mogę zrobić ani jej zablokować ani usunąć próbowałem już we wszystkich opcjach ale nic takiego nie znalazłem żeby zablokować jej wznowienie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mariaaa111 dziękuję za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Oferta wznowi się automatycznie w ciągu 5 dni, jeśli nie chcesz czekać wystaw ją ponownie tylko pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h przed wznowieniem w tej zakładce, otrzymasz też e-mail w tej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ta osoba sugerowała mi w wiadomości że ktoś się jej włamał na konto i to nie on pisze ale dla mnie dziwna sytuacja tym bardziej wolałem to zgłosić, potem napisałem wiadomość co się dziej ale brak odzewu do dziś