anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś miał podobny problem z weryfikacją konta na Allegro Lokalnie?

Client:107262677
#7 Wielbiciel#

 

Cześć!

Ponad miesiąc temu przesłałam wszystkie dokumenty do weryfikacji konta na Allegro Lokalnie, ale do tej pory nie mam żadnej decyzji. Kontaktowałam się z pomocą techniczną kilka razy, ale za każdym razem dostaję tylko informację, że „nie ma jeszcze odpowiedzi”.

 

Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Ile u Was trwała weryfikacja i czy da się coś zrobić, żeby to przyspieszyć?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:107262677
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:107262677, z tego co widzę Twoje konto jest poprawnie aktywowane.
Czy chodzi Ci o możliwość wypłaty środków w PayU?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:107262677
#7 Wielbiciel#

Tak

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje za potwierdzenie @Client:107262677, skonsultuję Twój problem i wrócę z odpowiedzią 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Wracam z odpowiedzią @Client:107262677.
Z tego, co sprawdziliśmy, Twoje dokumenty wciąż są w trakcie weryfikacji przez PayU. Prosimy Cię o jeszcze trochę cierpliwości.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:107262677
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

Client:107262677
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Sprzedaję na Allegro Lokalnie. Musiałem wysłać zdjęcie dokumentacji w celu weryfikacji płatności.  Dzisiaj (po wysłaniu zdjęcia) otrzymałem sms od PayU. Nie rozumiem powodu odrzucenia. Jak mogę wypłacić pieniądze i czy będę mógł dalej sprzedawać na Allegro? Nie złamałem żadnego regulaminu

IMG_1350.jpeg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107262677 Twoje konto do wypłat nie przeszło weryfikacji w PayU, więc przykro mi, ale do nich musisz skierować pytanie o powody negatywnej decyzji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów