Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Client:47334374 dziękuję, to konto również jest już u nas zablokowane.
Kolejna próba wyłudzenia.
Witam, kolejne oszustwo
Dobry. Dzisiaj wystawiłem przedmiot i też miałem taką próbę oszustwa.
Konto: Damian (head1987)
@Client:50739304 czy możesz przesłać nam tutaj zdjęcie lub zrzut wiadomości, którą dostałeś?
dzień dobry, dzisiaj dostałem taką wiadomość:
@Wavecloud Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy konto osoby, która się z Tobą kontaktowała.
Huh pierwszy raz sprzedaje coś w internecie ale za bardzo śmierdziało, od razu artykuł z identycznym zdjęciem z 2021r.
@Client:54256553 tak, to próba wyłudzenia, dlatego nie podawaj proszę żadnych danych osobowych ani nie klikaj w żadne linki, które otrzymasz w tej rozmowie. Najlepiej od razu zablokuj ten numer.
Hej, mam kolejne konto do zgłoszenia próbujące wyłudzić email : Izabela (Client:100688989)
@Client:47836048 Dziękujemy za zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
U mnie też ktoś prosi o nr telefonu. Nick bugo88
@NutkaCreative dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdziliśmy, że nie doszło do włamania na tym koncie, więc możliwe, że kupujący nie miał złych intencji, tylko faktycznie chciał o coś dopytać telefonicznie.
Dziękuję bardzo za sprawdzenie. Po prostu zdziwiło mnie, że ktoś najpierw kupił, a potem prosił o nr telefonu (nawet jeśli miał pytania to raczej przed zakupem a nie po). No i fakt, że tak długo zwleka z dokonaniem transakcji.
U mnie kupujący również prosi o podanie maila.