Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Czy kupującemu potrzebny jest adres e-mail do finalizacji transakcji? Wygląda mi to nieco podejrzanie.
@Lhinneth Tak działają oszuści, kupujący nie potrzebuje maila żeby dokonać zakupu.
@Lhinneth Cześć. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego dresu mejlowego, żeby dokończyć zakupy. To próba wyłudzenia danych. Zabezpieczymy to konto, dziękuję za zgłoszenie 🙂
Mam podobną sytuację, klient 106872831 prosi mnie o podanie numeru telefonu w celu finalizacji transakcji. Proszę o pomoc!
@matix9012 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zweryfikowaliśmy to i zabezpieczyliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona.
Dzień dobry, mam taką samą sytuację.
@wan_zen2 dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy konto osoby, która dokonała tego zakupu. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
U mnie to samo, od Kajetan (Client:80539833).
Szanowni Państwo
Za chwilę przestanę korzystać z Allegro Lokalnie. Mam dość braku ochrony sprzedających, braku natychmiastowej! opcji rezygnacji ze strony sprzedającego z winy kupującego oraz plagi oszustów.
Wystawiłem "Mi Band 5 + 2 opaski".
1. Szymon (Client:85956165) kupił, ale się rozmyślił. Ponaglony wiadomością o dokończenie płatności napisał "Nie aktualne." I nic więcej. Szkoda słów.
Wystawiłem drugi raz, drugi raz zapłaciłem za promowanie! Nie będę czekał 5 dni przez nieodpowiedzialnego użytkownika.
2. Marek (cootchor) kupił, nie zapłacił i wysłał wiadomość abym podał mu adres mailowy.
Podsumowując. Nic nie sprzedałem. Zapłaciłem 2 razy za promocje ogłoszenia. Straciłem 2 darmowe wysyłki Smart.
Mam dość
wyłudzenie danych
Witam, wystawiłem na sprzedaż telefon, po paru minutach o dziwo ktoś kupił, wysłał na chacie prośbę o numer telefonu podałem, następnie dał zdjęcie że wpłata nastąpiła, przyszedł podejrzany SMS kliknąłem ale widziałem już co jest co pokazały się banki do wyboru.
@skusyy dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto, nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
@Maniek5k dziękuję za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Nie możemy sami wznowić tej oferty, stanie się to automatycznie po 5 dnich jeśli zamówienie nie zostanie opłacone.
@la_nika czyli rozumiem, ze wciaz kupujacy teoretycznie moze je oplacic i raczej sam nie powinienem go drugi raz wystawiac?
Sugestia (moze warto zaproponowac gdzies wyzej) - zmiana tego autowznawiania / anulowanie automatyczne ofert takich kupujacych, bo tak jak wspomnialem, z mojej strony to blokuje potencjalna sprzedaz na kolejne 5 dni 'czekania' az kupujacy oplaci rzekome zamowienie (w co watpie 😛 )
@Maniek5k możesz je ponownie wystawić, tylko anuluj ponowne wystawienie tej pierwszej oferty, zrobisz to na 2 sposoby:
Witam. Dziś ktoś kupił ode mnie kartę graficzną na Allegro-Lokalnie i to samo: trafiłem na oszusta.
Client:38178938 (Damian Gawluk)
Oferta: 9041e559-62e7-4623-a62b-b9ddd510f390
Zapłaciłem też za promowanie ogłoszenia, czy te pieniądze zostaną zwrócone? Nie moja wina że trafiłem na oszusta, który chciał ukraść mi moje dane logowania do banku. Skończyło się że tylko podałem adres e-mail.
Czy to może być próba oszusztwa? Pierwszy raz na allegro lokalnie wystawiłem przedmiot i teraz trochę **piiip** w gacie
https://easyimg.io/i/wz4t9mxb6/screenshot_2024-01-27-15-31-56-866_pl.allegro.jpg
https://r2.easyimg.io/n4gu8oo9b/screenshot_2024-01-27-15-31-52-799_pl.allegro.jpg
Wystawiłeś i niczego nie musisz podawać ani potwierdzać żadnej płatności, tak działają oszuści.
God **piiip** it ... Jakas rada co teraz mogę zrobić ?