
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, czy to oszustwo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy kupującemu potrzebny jest adres e-mail do finalizacji transakcji? Wygląda mi to nieco podejrzanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lhinneth Tak działają oszuści, kupujący nie potrzebuje maila żeby dokonać zakupu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lhinneth Cześć. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego dresu mejlowego, żeby dokończyć zakupy. To próba wyłudzenia danych. Zabezpieczymy to konto, dziękuję za zgłoszenie 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobną sytuację, klient 106872831 prosi mnie o podanie numeru telefonu w celu finalizacji transakcji. Proszę o pomoc!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matix9012 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zweryfikowaliśmy to i zabezpieczyliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam taką samą sytuację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wan_zen2 dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy konto osoby, która dokonała tego zakupu. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo, od Kajetan (Client:80539833).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo
Za chwilę przestanę korzystać z Allegro Lokalnie. Mam dość braku ochrony sprzedających, braku natychmiastowej! opcji rezygnacji ze strony sprzedającego z winy kupującego oraz plagi oszustów.
Wystawiłem "Mi Band 5 + 2 opaski".
1. Szymon (Client:85956165) kupił, ale się rozmyślił. Ponaglony wiadomością o dokończenie płatności napisał "Nie aktualne." I nic więcej. Szkoda słów.
Wystawiłem drugi raz, drugi raz zapłaciłem za promowanie! Nie będę czekał 5 dni przez nieodpowiedzialnego użytkownika.
2. Marek (cootchor) kupił, nie zapłacił i wysłał wiadomość abym podał mu adres mailowy.
Podsumowując. Nic nie sprzedałem. Zapłaciłem 2 razy za promocje ogłoszenia. Straciłem 2 darmowe wysyłki Smart.
Mam dość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wyłudzenie danych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, wystawiłem na sprzedaż telefon, po paru minutach o dziwo ktoś kupił, wysłał na chacie prośbę o numer telefonu podałem, następnie dał zdjęcie że wpłata nastąpiła, przyszedł podejrzany SMS kliknąłem ale widziałem już co jest co pokazały się banki do wyboru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@skusyy dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto, nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Maniek5k dziękuję za zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Nie możemy sami wznowić tej oferty, stanie się to automatycznie po 5 dnich jeśli zamówienie nie zostanie opłacone.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika czyli rozumiem, ze wciaz kupujacy teoretycznie moze je oplacic i raczej sam nie powinienem go drugi raz wystawiac?
Sugestia (moze warto zaproponowac gdzies wyzej) - zmiana tego autowznawiania / anulowanie automatyczne ofert takich kupujacych, bo tak jak wspomnialem, z mojej strony to blokuje potencjalna sprzedaz na kolejne 5 dni 'czekania' az kupujacy oplaci rzekome zamowienie (w co watpie 😛 )

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Maniek5k możesz je ponownie wystawić, tylko anuluj ponowne wystawienie tej pierwszej oferty, zrobisz to na 2 sposoby:
- Po 5 dniach od zakończenia ogłoszenia wyślemy Ci e-maila zatytułowanego Kupujący nie zapłacił. Za 24h ogłoszenie będzie znów widoczne. Masz 24 godziny na decyzję – po tym czasie automatycznie wznowimy Twoje ogłoszenie.
Jeśli nie chcesz wznawiać ogłoszenia, wybierz Wyłącz wznawianie w powiadomieniu.
Przeniesiemy Cię do zakładki Zakończone ogłoszenia. Tam wyłącz wznawianie przy wybranym ogłoszeniu.
- Na 24 godziny przed automatycznym wznowieniem ogłoszenia wyświetlimy Ci opcję Wyłącz wznawianie w zakładce Zakończone ogłoszenia lub Zamówienia od kupujących.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dziś ktoś kupił ode mnie kartę graficzną na Allegro-Lokalnie i to samo: trafiłem na oszusta.
Client:38178938 (Damian Gawluk)
Oferta: 9041e559-62e7-4623-a62b-b9ddd510f390
Zapłaciłem też za promowanie ogłoszenia, czy te pieniądze zostaną zwrócone? Nie moja wina że trafiłem na oszusta, który chciał ukraść mi moje dane logowania do banku. Skończyło się że tylko podałem adres e-mail.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy to może być próba oszusztwa? Pierwszy raz na allegro lokalnie wystawiłem przedmiot i teraz trochę **piiip** w gacie
https://easyimg.io/i/wz4t9mxb6/screenshot_2024-01-27-15-31-56-866_pl.allegro.jpg
https://r2.easyimg.io/n4gu8oo9b/screenshot_2024-01-27-15-31-52-799_pl.allegro.jpg
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wystawiłeś i niczego nie musisz podawać ani potwierdzać żadnej płatności, tak działają oszuści.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
God **piiip** it ... Jakas rada co teraz mogę zrobić ?