anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 873 ODPOWIEDZI 9 873
Client:52240530
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Chciałem zgłosić próbę oszustwa na allego lokalnie. Klient chciał mój adres email. Jak można go zgłosić?Numer Kilenta: Jakub (Client:111465752)

 

 

oznacz moderatorów
aaggnnii
#8 Zapaleniec#

Mi 2 aukcje właśnie załatwili. Też chcę zgłosić. To bez sensu. Ogłoszenie odnowi się dopiero za 5 dni. Nie wystawiam więcej na allegro lokalnie. Mogą się tak kupować i nie płacić w nieskończoność.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:52240530 @aaggnnii dziękuję za Wasze zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
aaggnnii
#8 Zapaleniec#

Sprzedający kupił mój przedmiot i pyta o e-mail, by dokonać płatności. Zakładam zatem, że oszust. Jak mogę odnowić ogłoszenie. Mam nadzieję, że nie muszę czekać kilka dni, aż nie dojdzie do płatności (właśnie, ile dni?).

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To próba oszustwa, nie podawaj.

oznacz moderatorów
aaggnnii
#8 Zapaleniec#

Zorientowałam się, dzięki. Gdzie mogę zgłosić tych kupujących - już 2 oferty mi tak załatwili. Doczytałam, że odnowią się dopiero za 5 dni. A jak z nowymi zrobią to samo. To jest bez sensu 😞

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aaggnnii oba konta są już zabezpieczone, Dziękuję za Twoje zgłoszenie! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:35167539
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35167539 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
janiszewski.k
#8 Zapaleniec#

Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie zakupu, abym mógł ponownie wystawić.

janiszewskik_0-1706214737260.png

 

oznacz moderatorów
olyapa
#8 Zapaleniec#

ponownie wystawić i tak można, trzeba będzie tylko zdjęcia dodać, pozostała informacja będzie taka sama. 

Moje zakończone ogłoszenia - Wystaw podobne. 

Screenshot 2024-01-25 at 21.40.54.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@janiszewski.k dziękuje za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto, nieopłacone zamówienie wznowi się automatycznie po 5 dniach. Przykro mi, ale nie technicznie mam możliwości przyspieszenia tego procesu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SebaBoler9
#1 Nowicjusz#

Witam wszystkich,

ktoś kupił mój produkt wystawiony Lokalnie. Wysłał wiadomość że muszę podać email i link abym działał na Nim.

Oczywiście SCAM i nie skorzystam. 

 

Jednak teraz aukcja jest zakończon i status że "Poczekaj, aż kupujący opłaci zakup."

 

Wiadomo, że kupujący nie kupi. Więc chciałbym użytkownika zgłosić za to co napisał w wiadomościach oraz jak najszybciej reaktywować aukcje.

Jak mogę to zrobić ?

 

Dziękuje.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SebaBoler9 nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona wraz z wykupionym wyróżnieniem. 
Konto tego kupującego już zabezpieczyliśmy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Lhinneth
#7 Wielbiciel#

Czy kupującemu potrzebny jest adres e-mail do finalizacji transakcji? Wygląda mi to nieco podejrzanie.

Screenshot_20240121_142305_Allegro Lokalnie.jpg

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Lhinneth Tak działają oszuści, kupujący nie potrzebuje maila żeby dokonać zakupu.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Lhinneth Cześć. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego dresu mejlowego, żeby dokończyć zakupy. To próba wyłudzenia danych. Zabezpieczymy to konto, dziękuję za zgłoszenie 🙂 

oznacz moderatorów
matix9012
#1 Nowicjusz#

Mam podobną sytuację, klient 106872831 prosi mnie o podanie numeru telefonu w celu finalizacji transakcji. Proszę o pomoc!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@matix9012 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zweryfikowaliśmy to i zabezpieczyliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów