Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzień dobry
Chciałem zgłosić próbę oszustwa na allego lokalnie. Klient chciał mój adres email. Jak można go zgłosić?Numer Kilenta: Jakub (Client:111465752)
Mi 2 aukcje właśnie załatwili. Też chcę zgłosić. To bez sensu. Ogłoszenie odnowi się dopiero za 5 dni. Nie wystawiam więcej na allegro lokalnie. Mogą się tak kupować i nie płacić w nieskończoność.
@Client:52240530 @aaggnnii dziękuję za Wasze zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Sprzedający kupił mój przedmiot i pyta o e-mail, by dokonać płatności. Zakładam zatem, że oszust. Jak mogę odnowić ogłoszenie. Mam nadzieję, że nie muszę czekać kilka dni, aż nie dojdzie do płatności (właśnie, ile dni?).
To próba oszustwa, nie podawaj.
Zorientowałam się, dzięki. Gdzie mogę zgłosić tych kupujących - już 2 oferty mi tak załatwili. Doczytałam, że odnowią się dopiero za 5 dni. A jak z nowymi zrobią to samo. To jest bez sensu 😞
@aaggnnii oba konta są już zabezpieczone, Dziękuję za Twoje zgłoszenie!
@Client:35167539 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie zakupu, abym mógł ponownie wystawić.
ponownie wystawić i tak można, trzeba będzie tylko zdjęcia dodać, pozostała informacja będzie taka sama.
Moje zakończone ogłoszenia - Wystaw podobne.
@janiszewski.k dziękuje za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto, nieopłacone zamówienie wznowi się automatycznie po 5 dniach. Przykro mi, ale nie technicznie mam możliwości przyspieszenia tego procesu.
Witam wszystkich,
ktoś kupił mój produkt wystawiony Lokalnie. Wysłał wiadomość że muszę podać email i link abym działał na Nim.
Oczywiście SCAM i nie skorzystam.
Jednak teraz aukcja jest zakończon i status że "Poczekaj, aż kupujący opłaci zakup."
Wiadomo, że kupujący nie kupi. Więc chciałbym użytkownika zgłosić za to co napisał w wiadomościach oraz jak najszybciej reaktywować aukcje.
Jak mogę to zrobić ?
Dziękuje.
@SebaBoler9 nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona wraz z wykupionym wyróżnieniem.
Konto tego kupującego już zabezpieczyliśmy.
Czy kupującemu potrzebny jest adres e-mail do finalizacji transakcji? Wygląda mi to nieco podejrzanie.
@Lhinneth Tak działają oszuści, kupujący nie potrzebuje maila żeby dokonać zakupu.
@Lhinneth Cześć. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego dresu mejlowego, żeby dokończyć zakupy. To próba wyłudzenia danych. Zabezpieczymy to konto, dziękuję za zgłoszenie 🙂
Mam podobną sytuację, klient 106872831 prosi mnie o podanie numeru telefonu w celu finalizacji transakcji. Proszę o pomoc!
@matix9012 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zweryfikowaliśmy to i zabezpieczyliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona.