Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@LaCxasisto dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy wskazane konta.
Witam, zaraz po wystawieniu towaru ktoś go zakupił. Na czacie poprosił o podanie adresu email.
Podałam email i na poczcie otrzymałam wiadomość o potwierdzeniu płatności i kliknięciu w link. To mnie już zaniepokoiło więc tego nie zrobiłam.
Co mam teraz zrobić?
Czy podanie adresu email niesie za sobą jakieś konsekwencje?
Jak sprawdzić czy to nie oszust?
Jeżeli to wyłudzenie danych lub oszustwo, to jak ponownie wystawić przedmiot?
Nie wystawiam często produktów, dlatego stąd te pytania.
Nie będzie konsekwencji, byłyby jakbyś kliknął w link. Ale już nie podawaj więcej maili, kupujący nie potrzebuje go żeby kupić. Tak wystaw sobie ponownie.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Na czacie kupujący napisał że zapłacił już za towar. Rozumiem, że nie będę zmuszona oddawać mu pieniędzy?
Proszę o wyjaśnienie, jakie są kroki postepowania jeżeli ktoś kupi mój przedmiot. Nie wiem kiedy podaje się nr konta na który kupujący ma dokonać przelewu.
@KolibereK_ek1 konto osoby, która dokonała zakupu zostało już zabezpieczone, ponieważ adres e-mail nie jest potrzebny do sfinalizowania transakcji, a wiadomość miała na celu wyłudzenie danych, uważaj na wiadomości e-mail jakie otrzymasz, szczególnie na linki.
Oferta zostanie automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Gdy kupująca kupi i opłaci zamówienie u Ciebie środki wpłyną na Allegro Finanse i zobaczysz je tutaj. Będziesz mogła je następnie wypłacić na swoje konto w tej samej zakładce.
Nie podajesz nikomu numeru konta, a kupujący nie potrzebuje ani Twojego numeru telefonu, ani e-maila.
Dzień dobry
Chciałem zgłosić próbę oszustwa na allego lokalnie. Klient chciał mój adres email. Jak można go zgłosić?Numer Kilenta: Jakub (Client:111465752)
Mi 2 aukcje właśnie załatwili. Też chcę zgłosić. To bez sensu. Ogłoszenie odnowi się dopiero za 5 dni. Nie wystawiam więcej na allegro lokalnie. Mogą się tak kupować i nie płacić w nieskończoność.
@Client:52240530 @aaggnnii dziękuję za Wasze zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Sprzedający kupił mój przedmiot i pyta o e-mail, by dokonać płatności. Zakładam zatem, że oszust. Jak mogę odnowić ogłoszenie. Mam nadzieję, że nie muszę czekać kilka dni, aż nie dojdzie do płatności (właśnie, ile dni?).
To próba oszustwa, nie podawaj.
Zorientowałam się, dzięki. Gdzie mogę zgłosić tych kupujących - już 2 oferty mi tak załatwili. Doczytałam, że odnowią się dopiero za 5 dni. A jak z nowymi zrobią to samo. To jest bez sensu 😞
@aaggnnii oba konta są już zabezpieczone, Dziękuję za Twoje zgłoszenie!
@Client:35167539 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Proszę o zablokowanie użytkownika i anulowanie zakupu, abym mógł ponownie wystawić.
ponownie wystawić i tak można, trzeba będzie tylko zdjęcia dodać, pozostała informacja będzie taka sama.
Moje zakończone ogłoszenia - Wystaw podobne.
@janiszewski.k dziękuje za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto, nieopłacone zamówienie wznowi się automatycznie po 5 dniach. Przykro mi, ale nie technicznie mam możliwości przyspieszenia tego procesu.
Witam wszystkich,
ktoś kupił mój produkt wystawiony Lokalnie. Wysłał wiadomość że muszę podać email i link abym działał na Nim.
Oczywiście SCAM i nie skorzystam.
Jednak teraz aukcja jest zakończon i status że "Poczekaj, aż kupujący opłaci zakup."
Wiadomo, że kupujący nie kupi. Więc chciałbym użytkownika zgłosić za to co napisał w wiadomościach oraz jak najszybciej reaktywować aukcje.
Jak mogę to zrobić ?
Dziękuje.
@SebaBoler9 nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach, a oferta wznowiona wraz z wykupionym wyróżnieniem.
Konto tego kupującego już zabezpieczyliśmy.