Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Zgłoszę jeszcze login: client:117860944 taka sama taktyka najpierw pytanie czy aktualne, choć dziś oferta wystawiona, zaraz napisze o adres mailowy 😄
@sebster_bstok czy możesz przesłać mi zdjęcie lub zrzut tej wiadomości, którą otrzymałeś?
Witam
Chciałbym zgłosić oszustwo /próbę wyłudzenia na allegro lokalnie.
Poproszono mnie o podanie adresu e-mail, po czym dostałem wiadomość żeby się zalogować na konto bankowe, ale tutaj przerwałem... Zdziwiła mnie konieczność podania adresu e-mail, potem logowanie jak również podany kod pocztowy...
@romek_84 Dodaj proszę zrzut ekranu z widoczną wiadomością oraz loginem klienta.
ten sam problem. Prośba o zablokowanie użytkownika widocznego na screenie. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego w sumie otrzymałem Wiadomość na Allegro a nie na Allegro lokalnie. Wystawiłem przedmiot na sprzedaż na Allegro lokalnie. Zwykle dostawałem wiadomości jako sprzedawca na Allegro lokalnie a jako kupujący na Allegro. Co tu jest grane?
@Client:77193018 dziękuję. Na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku. Ze swojej strony nie musisz się niczego obawiać, ale dzięki za zgłoszenie i czujność.
Witam, dostałem taką prośbę i kurczę podałem swojego maila.
@brunon445 w tej sytuacji możesz otrzymywać niechciane wiadomości, więc zalecam szczególną ostrożność i czujność. Samo konto jest już zablokowane w naszym systemie.
Super dziękuję za odpowiedź. A czy macie informacje o której godzinie zostało zablokowane. Bo o 14:09 mu tego maila podałem.
Hi, I got the same situation, Marek Malon (Client:47816941) has bought an item and now my offer isn't up anymore as he has "started payment", how can I restore my purchase?
@auto-matic can you explain what exactly is fake?
Płatność lipna i zapewne w domyśle obrazek także wyłudzenie adresu - tak jak jest tu 436 stron o tym i nieprawdopodobne żeby było inaczej !
@auto-matic podaj mi proszę login konta, od którego dostałeś taką wiadomość. Zablokujemy je.
Zaszło nieporozumienie bo nie ja lecz Paradoxxx_1337 został obdarzony fałszywą płatnością ...
@Paradoxxx_1337 your offer will automatically restart after 5 days without finished payment.
Kolejna próba wyłudzenia emaila:
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ również zgłaszam próbę oszustwa, niestety podałem nr telefonu ale coś mi nie pasowało i znalazłem ten wątek. poniżej screeny: