Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzień dobry
Użytkownik Mateusz (Client:90421953) prosi o podane email.
Wiadomość od niego: Dobry wieczór.Prooblemy z opłaceniem Spodenki kompresyjne SUB Sports roz. M junior 146 Prosimy o e-mail.
@ewkru Czy możesz tutaj wkleić zrzut ekranu z widokiem tej wiadomości?
@ewkru Dziękuję. Zablokowaliśmy to konto.
to samo zdjęcie co osoba powyżej dostała tylko z innego konta
Dzień dobry,
Taka przygoda mnie dzisiaj spotkała, na szczęście nie klikałem w dołączony do wiadomości email link tylko wszedłem w aplikację Allegro na telefonie sprawdzić płatność. Parę minut później dostałem wiadomość automatyczną od Allegro, że to może być oszustwo.
Mam też pytanie w jaki sposób mogę przywrócić w/w aukcję bo płatności za nią to ja się raczej nie doczekam:)
Wklejam zrzuty z wiadomości jakie otrzymałem poprzez portal i na mojego maila, pozdrawiam.
@Mlody_Mlody_2004 Zablokowaliśmy już konto tego klienta. Nieopłacona oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach.
@nat_not dziękuję, jak wygląda sprawa promowania aukcji którą dokupiłem do niej?
@Mlody_Mlody_2004 W sprawie korekty opłaty, napisz do nas przez formularz.
@123klaudiX Dziękuję za zgłoszenie. To konto również zablokowaliśmy.
@kasiiowata Dziękuję za zgłoszenie! Wskazane konta zostały zabezpieczone.
Proszę o kolejna blokadę za próbę wyłudzenia email. Zróbcie coś tym bo to staje się uciążliwe
@22KOBRA22 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Prośba o zablokowanie z uwagi na próbę wyłudzenia danych
@a-tom-ek Dziękuję za sygnał. Zabezpieczyliśmy to konto.
To nie klient tylko oszust!
Ostatnio dostałem taki screen od kupującego Agnieszka (Client:45354220) Czy to jest oszustwo?
:
Ok znalazłem i już wiem że to oszustwo tylko co teraz dopiero co wystawiłem przedmiot i opłaciłem promowanie.
Czy musze czekać aż kupujący opłaci anuluje zakup? jak wznowić ogłoszenie? i czy bede musiał znowu płacić za promowanie?