anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 910 ODPOWIEDZI 9 910
kasiulek1803
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, pozdrawiam.🙂

oznacz moderatorów
Client:119645201
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
piwowarczyk96
#7 Wielbiciel#

@la_nika  napisał(a):

@Janusz2276 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 


Ja również dostałam wiadomość ze zdjęciem i prośbą o podanie maila. Co dziwne, w powiadomieniach mam, że mój produkt został kupiony przez użytkownika Client:57939443 (Renata Stypulska), a samo ogłoszenie przestało być aktywne, widnieje jako sprzedane. Co robić?  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@piwowarczyk96 dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach. 
Jeśli nie chcesz czekać 5 dni, możesz ponownie wystawić ofertę, tylko pamiętaj wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h od automatycznego wznowienia, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
piotrmix2016
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, podejrzewam, że osoba, która dzisiaj do mnie napisała to oszust. Proszę go sprawdzić. Dziękuję.2024-03-23_203209.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotrmix2016 tak, to próba wyłudzenia, ponieważ na tym koncie doszło do włamania, ale wszystko jest już zabezpieczone. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Priestess
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry - podobny mail przyszedł do mnie dziś z konta: lipek-101

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Priestess Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zablokowane 

oznacz moderatorów
Vanessa-J
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Mam ten sam problem konto endriu677 111111.JPG

oznacz moderatorów
Vanessa-J
#2 Obserwator#

Client:42728638
q1.JPG

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Vanessa-J Oba zgłoszone konta są już zablokowane. Dziękuję za sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ZieWcoWo
#7 Wielbiciel#

Witam mam podobny temat z Client:117612412Screenshot.jpgZrzut ekranu 2024-04-04 170910.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ZieWcoWo Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane 

oznacz moderatorów
19tomi84
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240406_191730_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@19tomi84 Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane 

oznacz moderatorów
BAJABONGA
#2 Obserwator#

Ten sam problem, użytkownik 'pandopin' wysłał wczoraj taką wiadomość. Proszę o usunięcie danych we wiadomości.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BAJABONGA Konto zostało zabezpieczone, dzięki za zgłoszenie

oznacz moderatorów
Zdrowiewbutelce
#7 Wielbiciel#

Witam, do mnie podobna wiadomość dotarła od Client:46193041.

Proszę się temu przyjrzeć. Dziękuję

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zdrowiewbutelce Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zabezpieczone 

oznacz moderatorów
Kaamen
#2 Obserwator#

Również dostałem wiadomość z prośbą o podanie adresu email po 'niby' kupieniu mojego produktuRównież dostałem wiadomość z prośbą o podanie adresu email po 'niby' kupieniu mojego produktu

oznacz moderatorów