Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dziękuję za informację, pozdrawiam.🙂
@la_nika napisał(a):@Janusz2276 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Ja również dostałam wiadomość ze zdjęciem i prośbą o podanie maila. Co dziwne, w powiadomieniach mam, że mój produkt został kupiony przez użytkownika Client:57939443 (Renata Stypulska), a samo ogłoszenie przestało być aktywne, widnieje jako sprzedane. Co robić?
@piwowarczyk96 dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Jeśli nie chcesz czekać 5 dni, możesz ponownie wystawić ofertę, tylko pamiętaj wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h od automatycznego wznowienia, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem.
Dzień dobry, podejrzewam, że osoba, która dzisiaj do mnie napisała to oszust. Proszę go sprawdzić. Dziękuję.
@piotrmix2016 tak, to próba wyłudzenia, ponieważ na tym koncie doszło do włamania, ale wszystko jest już zabezpieczone.
Dzień dobry - podobny mail przyszedł do mnie dziś z konta: lipek-101
@Priestess Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zablokowane
Dzień dobry. Mam ten sam problem konto endriu677
@Vanessa-J Oba zgłoszone konta są już zablokowane. Dziękuję za sygnał.
Witam mam podobny temat z Client:117612412
@ZieWcoWo Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane
@19tomi84 Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane
Ten sam problem, użytkownik 'pandopin' wysłał wczoraj taką wiadomość. Proszę o usunięcie danych we wiadomości.
@BAJABONGA Konto zostało zabezpieczone, dzięki za zgłoszenie
@Zdrowiewbutelce Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zabezpieczone