Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
😫
@chine-trad Poprośmy o interwencję > @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Na moim koncie było włamanie i ja też "rozsyłałem" takie wiadomości. Dodam, że nikomu swojego maila nie podawałem 😞
@chine-trad To konto jest już zabezpieczone. Dziękuję za sygnał.
@ComTom Tak. Zablokowaliśmy to konto.
🤔
@robik28 To konto jest już zablokowane. Dziękuję za sygnał.
Czy to oszustwo:
"Witam, piszę w sprawie zakupu na lokalnie
Proszę o przesłanie adres e-mail, abym mógł kontynuować zakup."
To próba oszustwa ,nie podawaj.
Oszustwo
@kreacjonizm Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy już konto tego klienta.
@Bpyrko Dziękuję, konto zostało już zabezpieczone
Dzień dobry,
Dostałem podobną prośbę, co wszyscy w tym wątku 🙂 O podanie adresu mailowego celem finalizacji transakcji. O dziwo, wiadomość te widzę tylko w mailu, nie w aplikacji
To też zgłaszam się, bo pisze do mnie niejaki 1707
@Queez Bardzo dziękuję, zabezpieczyliśmy już to konto
Chciałem zgłosić, że użytkownik małgorzata (gosiaudziela) kupił ode mnie przedmiot i wysłał mi zdjęcie, na którym jest prośba o podanie adresu e-mail sprzedawcy w celu dokończenia zamówienia.