Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
U mnie przed chwilą też taka sytuacja. client:120701521
@ziemiaala Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy konto tego klienta.
ta samą sytuacja z konta, które już kilka razy się tutaj pojawiało
Client:10270521
Dzień dobry, potrzebuje waszej pomocy. Wystawiłem dzisiaj ofertę sprzedaży. Po 5 minutach otrzymałem wiadomość od kupującego żebym podał adres e-mail. Oczywiście podałem. Okazało się że to oszustwo ale zorientowałem się w porę.
teraz mam kolejną sytuację. Sprzedaż zakończona a kupujący prosi o podanie adresu e-mail. Wysłał mi screena że str allegro z polem gdzie musi wpisać adres. Pieniądzy nie wpłacił na tą chwilę. To kolejny scam?
co mam z tym dalej zrobić?
To scam, Kupujący nigdzie nie musi wpisywać żadnych adresów e-mail.
Przesyłaj takie prośby o mail po "sprzedaży" na phishing@allegro.pl jako prześlij dalej.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Dziękuję
Jeszcze jedno pytanie. Czy allegro przywróci moje ogłoszenie z automatu czy też muszę do nich napisać?
Tak wznowi po 5dniach braku opłacenia, albo możesz wystawić nowe. ale nie musisz tam zgłaszać , wystarczy tu na forum: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:98298353 Twoje ogłoszenie wznowi się automatycznie po 5 dniach. Na koncie tego kupującego doszło do włamania, dlatego ktoś próbował wyłudzić Twoje dane, ale konto jest już zabezpieczone, więc wszystko jest w porządku.
Podobną sytuację włąsnie mam. Kupujący prosi o email i przysłał mi zrzut ekranu na którym widnieje na czerwono zakreślona informacja o braku adresu sprzedawcy. Oczywiście on twierdzi, że to potrzebne bo nie może dokonać wpłaty za zakup.
@Klocek77 Dziękuję bardzo za zgłoszenie! Konto wskazanego użytkownika zostało zablokowane.
Jeszcze fajnie by było gdyby zablokowana oferta przez tego "użytkownika" została wznowiona - bo znów muszę czekać aż 5 dni ....a wiadomo przecież, że do sprzedaży nie doszło
Pozdrawiam
@Klocek77 Przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości. Możesz wystawić nowe ogłoszenie i wyłączyć wznawianie tego pierwotnego.
@auto-matic dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
i niestety mnie również trafiło 😞
Client:120991536
wystawiłem aukcję od nowa, tamtą uznaję za "spaloną"
@Arch96 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie oferty po 5 dniach od braku wpłaty od kupującego, taka możliwość pojawi się na 24h, otrzymasz powiadomienie e-mail w tej sprawie.
Hejka czy to normalne że kupujący podczas kupowania na allegro przedmiotu ode mnie za sporą sumę(~400zł) otrzymał taką informacje? czy to jakiś nowy nie znajomy mi sposób na oszustwo osobiście nie miałem nigdy takiej sytuacji email podałem ale nie wiem czy postąpiłem dobrze
Kupujący nie potrzebuje maila do zakupu, tak działają oszuści.
czyli to fake osoba i tylko mi zdjęła ogłoszenie tak? bo rozpoczeła niby płatność i deklaruje że skonsultuje sie z obsługą klieta oraz czy po podaniu tego adresu coś mi grozi?