anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 916 ODPOWIEDZI 9 916
kasiulek1803
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, pozdrawiam.🙂

oznacz moderatorów
Client:119645201
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
piwowarczyk96
#7 Wielbiciel#

@la_nika  napisał(a):

@Janusz2276 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 


Ja również dostałam wiadomość ze zdjęciem i prośbą o podanie maila. Co dziwne, w powiadomieniach mam, że mój produkt został kupiony przez użytkownika Client:57939443 (Renata Stypulska), a samo ogłoszenie przestało być aktywne, widnieje jako sprzedane. Co robić?  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@piwowarczyk96 dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach. 
Jeśli nie chcesz czekać 5 dni, możesz ponownie wystawić ofertę, tylko pamiętaj wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h od automatycznego wznowienia, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
piotrmix2016
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, podejrzewam, że osoba, która dzisiaj do mnie napisała to oszust. Proszę go sprawdzić. Dziękuję.2024-03-23_203209.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotrmix2016 tak, to próba wyłudzenia, ponieważ na tym koncie doszło do włamania, ale wszystko jest już zabezpieczone. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Priestess
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry - podobny mail przyszedł do mnie dziś z konta: lipek-101

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Priestess Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zablokowane 

oznacz moderatorów
Vanessa-J
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Mam ten sam problem konto endriu677 111111.JPG

oznacz moderatorów
Vanessa-J
#2 Obserwator#

Client:42728638
q1.JPG

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Vanessa-J Oba zgłoszone konta są już zablokowane. Dziękuję za sygnał.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ZieWcoWo
#7 Wielbiciel#

Witam mam podobny temat z Client:117612412Screenshot.jpgZrzut ekranu 2024-04-04 170910.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ZieWcoWo Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane 

oznacz moderatorów
19tomi84
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240406_191730_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@19tomi84 Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane 

oznacz moderatorów
BAJABONGA
#2 Obserwator#

Ten sam problem, użytkownik 'pandopin' wysłał wczoraj taką wiadomość. Proszę o usunięcie danych we wiadomości.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BAJABONGA Konto zostało zabezpieczone, dzięki za zgłoszenie

oznacz moderatorów
Zdrowiewbutelce
#7 Wielbiciel#

Witam, do mnie podobna wiadomość dotarła od Client:46193041.

Proszę się temu przyjrzeć. Dziękuję

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zdrowiewbutelce Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zabezpieczone 

oznacz moderatorów
Kaamen
#2 Obserwator#

Również dostałem wiadomość z prośbą o podanie adresu email po 'niby' kupieniu mojego produktuRównież dostałem wiadomość z prośbą o podanie adresu email po 'niby' kupieniu mojego produktu

oznacz moderatorów