Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
To są próby wyłudzenia danych i dostępu do twojego konta . Jeśli już podałeś to nie wchodź w podsyłane linki bo możesz dużo stracić . Samo podanie meila to jeszcze nie dramat.
@oxana38 dzięki za zgłoszenie, zablokowaliśmy już wszystkie konta, które wskazałaś. Samo podanie maila to jeszcze nie jest większy problem, ale zazwyczaj po podaniu maila od razu wysyłane są na niego wiadomości podobne do tej, którą otrzymałaś. Także dziękuję za zgłoszenie i czujność.
Tutaj kolejny do zablokowania, najpierw prośba o emall (:D) a później fałszywa informacja o zakupie i link do podejrzanej strony na ruskim serwerze.
@Zoolord Dziękuję za zgłoszenie! Na tym koncie doszło do włamania, już je zabezpieczyliśmy. 🙂
uważaj to są oszuści jak robisz zakupy na Allegro to nic nie musisz uzupełniaćz żadnych linków ,najlepiej korzystać z Allegro pay jest bezpiecznie
Mam dokładnie ten sam problem, napisano do mnie aby podać swój adres email dla zakupu - allegro lokalnie
Czy ten numer Clint to mój numer na allegro
@Client:69367214"Client:69367214" to Twój login. Numer w tej nazwie to Twój unikalny numer użytkownika (ID). Możesz jednorazowo zmienić swój login. W tym celu przejdź do zakładki Dane konta.
Witam
Dostałem przed chwilką wiadomość od pewnego użytkownika, który chyba będzie musiał otrzymać blokadę.
@kubaaaxd98 Dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
Najlepiej podać międzynarodowy e-mail: fu*k.you@st*pid.nig*er i zgłosić do Allegro 😛
spokój murowany - aż do następnego takiego cymbala 😞
Dwa pytania z prośbą o podanie adresu e-mail z dwóch różnych kont, w obu przypadkach to samo zdjęcie ekranu które ma niby służyć za potwierdzenie słuszności prośby.
nicki allegro:
Przesyłam kolejne konto
@Bartek_J_Ch Dziękuję 🙂 Zabezpieczymy to konto
Proszę o zablokowanie użytkownika
Witam,
Ten sam problem. Chwilę po wystawieniu, kupujący Marcel (oznakujsie) wybrał Kup Teraz i prosi o email:
@canrad Cześć, dziękuję bardzo za zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto
Witam. To juz wszystko napisalem nawet z ostrzezeniem
u mnie to samo…
Weronika (Client:45543582)