anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto rewolut wyplaty

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  witam wysłałem przelewy w euro potwierdzenie i to dwa razy kiedy mogę spodziewać się aktywacji wyplat konto revolut 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 weryfikacja może zająć do trzech dni roboczych, lepiej nie wysyłaj kolejnych przelewów bo tylko ten proces wydłużysz. 
Jeśli minęły już trzy dni robocze od ostatniego przelewu, prześlij potwierdzenie za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Ok czekam 3 dni i dam znać 

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Witam poraz kolejny mijają dziś 3 pelne dni jak to rozwiązać by wypłacić pieniądze wysłane wszystko zgodnie z instrukcja moge prosić o pomoc ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Dobrze czekam na odpowiedź 

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

I jak tam coś widać co może być powodem ?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 wracam do Ciebie z informacją - proszę, żebyś poprawił w Ustawieniach Wypłat dane bankowe, w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij potwierdzenie zleconej wpłaty poprzez ten formularz

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem co dokładnie muszę zrobić?

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Co gdzie muszę dokładnie zrobic ?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 przejdź proszę do zakładki Ustawienia wypłat, w tym miejscu będziesz musiał poprawić dane bankowe, ponieważ w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij do nas potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Doradca będzie mógł wtedy zweryfikować kwestię aktywacji wypłat. 

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Przecież adres banku mój i adres przelewu się zgadza co mam poprawić bo nie rozumiem wchodzę w ustawieniach wyplat i są zgodne dane moje i banku z którego był przelew czy na payU czy przelew 24 miało być z zagranicznego to było robione zgodnie z instrukcja  więc nie wiem dokonca o co chodzi 

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  potwierdzenie i reszta rzeczy wysłana co jeszcze dodać by wypłacić swoje pieniądze...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 Teraz proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwosci. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Proszę sprawdzić co dalej jest nie tak to to poprawię 

oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 Sandra wyjaśniła wyżej, że musisz przesłać przez formularz kontaktowy potwierdzenie zlecenia przelewu. Nie widzę, abyś cokolwiek wysyłał. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

Proszę sprawdzić teraz 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50137002 Tak, teraz widzę, że wysłałeś wiadomość. Proszę, zaczekaj na odpowiedź od doradcy.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50137002
#7 Wielbiciel#

dziękuję czekam 

oznacz moderatorów