Konto rewolut wyplaty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ witam wysłałem przelewy w euro potwierdzenie i to dwa razy kiedy mogę spodziewać się aktywacji wyplat konto revolut

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 weryfikacja może zająć do trzech dni roboczych, lepiej nie wysyłaj kolejnych przelewów bo tylko ten proces wydłużysz.
Jeśli minęły już trzy dni robocze od ostatniego przelewu, prześlij potwierdzenie za pomocą tego formularza.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok czekam 3 dni i dam znać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam poraz kolejny mijają dziś 3 pelne dni jak to rozwiązać by wypłacić pieniądze wysłane wszystko zgodnie z instrukcja moge prosić o pomoc ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze czekam na odpowiedź

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I jak tam coś widać co może być powodem ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 wracam do Ciebie z informacją - proszę, żebyś poprawił w Ustawieniach Wypłat dane bankowe, w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij potwierdzenie zleconej wpłaty poprzez ten formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie rozumiem co dokładnie muszę zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co gdzie muszę dokładnie zrobic ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 przejdź proszę do zakładki Ustawienia wypłat, w tym miejscu będziesz musiał poprawić dane bankowe, ponieważ w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij do nas potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Doradca będzie mógł wtedy zweryfikować kwestię aktywacji wypłat.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przecież adres banku mój i adres przelewu się zgadza co mam poprawić bo nie rozumiem wchodzę w ustawieniach wyplat i są zgodne dane moje i banku z którego był przelew czy na payU czy przelew 24 miało być z zagranicznego to było robione zgodnie z instrukcja więc nie wiem dokonca o co chodzi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ potwierdzenie i reszta rzeczy wysłana co jeszcze dodać by wypłacić swoje pieniądze...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 Teraz proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwosci.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę sprawdzić co dalej jest nie tak to to poprawię

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ moge prosić o odpowiedź?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 Sandra wyjaśniła wyżej, że musisz przesłać przez formularz kontaktowy potwierdzenie zlecenia przelewu. Nie widzę, abyś cokolwiek wysyłał.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę sprawdzić teraz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50137002 Tak, teraz widzę, że wysłałeś wiadomość. Proszę, zaczekaj na odpowiedź od doradcy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuję czekam
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »