Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ witam wysłałem przelewy w euro potwierdzenie i to dwa razy kiedy mogę spodziewać się aktywacji wyplat konto revolut
@Client:50137002 weryfikacja może zająć do trzech dni roboczych, lepiej nie wysyłaj kolejnych przelewów bo tylko ten proces wydłużysz.
Jeśli minęły już trzy dni robocze od ostatniego przelewu, prześlij potwierdzenie za pomocą tego formularza.
Ok czekam 3 dni i dam znać
Witam poraz kolejny mijają dziś 3 pelne dni jak to rozwiązać by wypłacić pieniądze wysłane wszystko zgodnie z instrukcja moge prosić o pomoc ?
@Client:50137002 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
Dobrze czekam na odpowiedź
I jak tam coś widać co może być powodem ?
@Client:50137002 wracam do Ciebie z informacją - proszę, żebyś poprawił w Ustawieniach Wypłat dane bankowe, w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij potwierdzenie zleconej wpłaty poprzez ten formularz.
Nie rozumiem co dokładnie muszę zrobić?
Co gdzie muszę dokładnie zrobic ?
@Client:50137002 przejdź proszę do zakładki Ustawienia wypłat, w tym miejscu będziesz musiał poprawić dane bankowe, ponieważ w nazwie banku jest aktualnie podany adres oraz prześlij do nas potwierdzenie przelewu przez ten formularz. Doradca będzie mógł wtedy zweryfikować kwestię aktywacji wypłat.
Przecież adres banku mój i adres przelewu się zgadza co mam poprawić bo nie rozumiem wchodzę w ustawieniach wyplat i są zgodne dane moje i banku z którego był przelew czy na payU czy przelew 24 miało być z zagranicznego to było robione zgodnie z instrukcja więc nie wiem dokonca o co chodzi
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ potwierdzenie i reszta rzeczy wysłana co jeszcze dodać by wypłacić swoje pieniądze...
@Client:50137002 Teraz proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwosci.
Proszę sprawdzić co dalej jest nie tak to to poprawię
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ moge prosić o odpowiedź?
@Client:50137002 Sandra wyjaśniła wyżej, że musisz przesłać przez formularz kontaktowy potwierdzenie zlecenia przelewu. Nie widzę, abyś cokolwiek wysyłał.
Proszę sprawdzić teraz
@Client:50137002 Tak, teraz widzę, że wysłałeś wiadomość. Proszę, zaczekaj na odpowiedź od doradcy.
dziękuję czekam