Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, sprzedałem przedmiot na allegro lokalnie i został on kupiony przez kupującego. Kupujący opłacił już przedmiot sprzedaży i opłacił przesyłkę - przesyłka kurierska. Problem polega na tym że w danych kupującego jest zawarte tylko imię bez nazwiska, wygląda to tak: "Bartosz K.". Na poczcie dowiedziałem się że nie nadam przesyłki w ten sposób więc ostatecznie nie mogę jej wysłać, a paczka leży zapakowana i czeka. Napisałem do kupującego na czacie allegro lokalnie, dzwoniłem do kupującego, nawet napisałem maila ale nie odpowiada. Co mam zrobić w takiej sytuacji, czy te dane mogę pozyskać z allegro? Próbowałem też ustalić nazwisko kupującego technikami białego wywiadu (OSINT) ale nic z tego nie wyszło. Proszę o pomoc w tej sprawie, co robić. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
@Client:68665717 napisz proszę do nas przez ten formularz. Doradca będzie mógł podjąć próbę kontaktu z Klientem i wyjaśnić kwestię braku podanego nazwiska przy zamówieniu i to skorygować. Gdy się z nami skontaktujesz, to podaj proszę numer Twojego zgłoszenia.
@Sa_nova Kiedy wprowadzicie jakąś minimalną weryfikację danych? Ostatnio kupił u mnie osobnik podający takie dane:
U W
Gtgtgthy
t G
Watykan
nawet kodu pocztowego nie ma...
@TomBanknoter dziękuję za Twoją sugestię! Przekazałam ją do zespołu odpowiedzialnego za formularz dostaw. 😊
to jakiś ponury żart.
Od LAT prosimy żeby kupujący MUSIAŁ podawać numer domu, kod pocztowy i POLSKI nr telefonu.
to to TEŻ przekaż do tych swoich zespołów, proszę
Jeżeli to jest przesyłka kurierska (DHL, UPS) to nie potrzebujesz nazwiska, numer telefonu i adres wystarczą do dostarczenia. Do przesyłek pocztowych jest kłopot, bo niedostarczone trzeba odebrać na poczcie za okazaniem dowodu.
Zawsze możesz wysłać ostrzeżenie mailem do klienta o ewentualnych problemach, poczekać dzień na odpowiedź i wysłać przesyłkę.
Napisz do klienta SMS-a zaraz ci odpowie.