Nie mam opcji w sprzedazy przedmiotu na allegro lokalnie wygenerowania etykiety do paczkomatu inpost

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem z pobraniem wydrukiem etykety po sprzedazy przedmiotu. Nie pojawia sie opcja wydrukuj etykiete
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A zapłacił?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@teodork26 to dlatego, że opcja wygenerowania etykiety na Allegro Lokalnie jest dostępna tylko dla metody Allegro Paczkomaty Inpost, a tutaj kupujący wybrał Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata. Nadaj proszę tę przesyłkę za pomocą zewnętrznego narzędzia np. Managera paczek InPostu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbuje przed menagera. Rejestruje się , ale nie przychodzi żaden link z InPost i dalej bez efektu. 🤦

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@teodork26 a czy nie masz jakieś informacji na temat rejestracji w aplikacji InPost?
Taki komunikat pojawia się podczas rejestrowania konta 🙂 Jeśli to nie rozwiązuje problemu to sprawdź proszę, czy nie masz przepełnionej skrzynki e-mailowej lub czy wiadomość nie trafiła do innej zakładki (np. oferty lub SPAM).
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem taki komunikat , na skrzynkę nic nie przyszło , sprawdzalem spam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W aplikacji InPost nic nie dostałem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kilka razy próbowałem rejestrować i nic , kurcze już mam dosyć 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taką wysyłkę realizujesz samodzielnie, nie przez Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
w zaistniałej kwestii sugeruje o wydzielenie zgłoszenia na adres pomoc@inpost.pl
Zgłoszenie powinno zawierać, krótki opis sytuacji oraz adres e-mail (login) do konta w Managerze Paczek.
Konsultant ma możliwość ręcznej aktywacji konta oraz zrestartowania hasła.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W jakim celu mam restartować aplikacje skoro działa poprawnie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie tylko Ty masz problem, dziwią mnie tylko takie odpowiedzi moderatora, skoro wiedzą że problem leży po ich stronie i pracują nad rozwiązaniem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cytryna2 na Allegro Lokalnie występowały problemy z generowaniem etykiet, ale zostały już rozwiązane, tutaj wątek na ten temat.
Osoba, która założyła wątek nie będzie mogła nadać przesyłki z poziomu Allegro Lokalnie, ponieważ kupujący nie wybrał odpowiedniej metody dostawy.
Twój problem z nadaniem przesyłki polega z kolei na tym, że w adresie nadania nie został podany numer budynku ani paczkomat nadawczy, a jest to konieczne, aby nadać przesyłkę, zmień to proszę i nie powinno być problemu z wygenerowaniem etykiety.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwracam honor, lecz tylko w zakresie nr budynku opcji wskazania paczkomatu to już nie ma od dawna. Wracając do nr budynku, to też jakaś nowa opcja bo wielokrotnie wysyłałem i bez numeru.
Dziękuję za wskazanie rozwiązania, choć żałuję że nie powiedział mi wczoraj tego konsultant.